جاذبه های گردشگری فرانکفورت
امتیاز ما

با مدرنیته و آسمان خراش ­های فولادی و بتنی، فرانکفورت اصلا شبیه دیگر شهرهای آلمان نیست. به عنوان یک مرکز کسب وکار قوی و قطب مالی مرکز بسیاری ازبانک ­های اروپایی است. اگر چه فرانکفورت در مرکزش بسیار پر جنب و جوش، ویک شهر سنتی و جذاب است که دارای کافه ­ها، مناطق شبیه روستا، بوتیک ­ها و هنرهای خیابانی، پارک­ های بزرگ و ساختمان­ های نیمه چوبی در میان خیابان­ های قرون وسطی است. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.

کلیسای سنت پل

کلیسای سنت پل در قلب فرانکفورت، یک کلیسای تاریخی است که در سال ۱۷۸۹ ساخته شده است. این کلیسا به عنوان یک کلیسای پروتستان، محل نخستین مجمع ملی آلمان است. محل ملاقات مردم با جان اف کندی رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی ۱۹۶۳ و محل برگزاری مراسم اهدای جوایز و دیگر رویدادهای خاص. ارزش تاریخی و معماری برجسته آن غیر قابل انکار است، و بازدید شما را به یک کلاس تاریخ تبدیل می­­کند. جاذبه های گردشگری فرانکفورت

جاذبه های گردشگری فرانکفورت

میدان رومبرگ

میدان رومبرگ، شلوغ ­ترین و زیباترین میدان و بازار فرانکفورت است. برای اکثر گردشگران اینجا اولین توقف در مسیر خود به شهر قدیمی فرانکفورت است. فقط چند قدم آنسو تراز کلیسای  سنت پل نگاهی اجمالی به هسته قرون وسطایی شهر خواهید داشت. تاریخچه اینجا به قرن ۱۲ باز می­گردد که به عنوان محل گردهم ­آیی بازدیدکنندگان و بازرگانانی از کشورهای دوری مانند فرانسه و ایتالیا بوده است.  برخی از این نمایشگاه­ ها قرن­ ها است که برگزار می­شود. مانند نمایشگاه کتاب فرانکفورت که هنوز هم برگزار می­شود، اگر چه مدت ها است که میدان با امکانات پیشرفته تجهیز شده است.

اوستزیل

برای کاوش این مجموعه ساختمان­ ها در طرف شرق میدان نیازی نیست زیاد دور بروید. درست روبروی «رومر» به عنوان «اوستزیل» شناخته می­شود. شش خانه زیبای نیمه چوبی که در یک ردیف ساخته شده ­اند و چهره­ ی ابزسازی شده ی خانه­ های قرن ۱۵ و ۱۶ هستند. بمباران سال ۱۹۴۴ تمام شهر قدیمی و همچنین «اوستزیل» را ازبین برد. این منطه تا سال ۱۹۸۱ بازسازی نشد، اما پس از آن خانه­ ها به شکل تاریخی خودشان دوباره بازسازی شدند. از چپ به راست همه شش خانه نام خاص خود را دارند و شما می توانید از همه آنها بازدید کنید.  خرید ارزان بلیط هواپیما

جاذبه های گردشگری فرانکفورت

چشمه عدالت

میدان «رومربرگ» هدیه ­ای است که در قلب شهر فرانکفورت قدیمی قرار گرفته است و شما می­توانید فواره عدالت را در آن ببینید. ساخته شده در سال ۱۵۴۳، مجسمه الهه عدالت برای حفظ عدالت در میدان شهر ساخته شد. افسانه ­های زیادی در مورد چشمه ساخته شده است که معروف ترین آنها بیان می­کند وقتی یک امپراتور در فرانکفورت تاج­گذاری می­کند مردم می­توانند از اینجا لذت ببرند.

موزه تاریخ

درست در جنوب میدان «رومربرگ» موزه تاریخ فرانکفورت قرار گرفته است که تاریخ شهر ار ازدوران پیش از تاریخ تا دوران مدرن به معرض نمایش گذاشته است. این ساختمان در مجتمع­ های بزرگ که ابتدا در قرن ۱۲ به عنوان یک کاخ رومن ساخته شده است. این مجتمع شامل پنج سازه تاریخی است و یک ساختمان بتنی که بین سال های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۲ ساخته شده است.مدل­ های میدان «رومربرگ» در موزه یافت می­شود. همچنین نمایشگاه­ های داستان غنی شهر، ویرانی آن در جنگ، مصنوعات قرون وسطی و کارها مدرن در این موزه به نمایش گذاشته شده است. بهترین موزه‌ های شهر فرانکفورت آلمان

جاذبه های گردشگری فرانکفورت

کسردام

«کسردام» در ابتدا در قرن ۱۳ ساخته شد. از سال ۱۳۵۶ تا ۱۷۹۲ این کلیسای جامع گوتیک تنها یک هدف داشت: محل برگزاری انتخاب امپراتور مقدس روم، که نمازخانه آن که به نام «والکاپل» شناخته می­شود، برای منظور ساخته شد. کلیسای جامع در یک آتش­سوزی در سال ۱۸۶۷ و در بمباران ۱۹۴۴ ویران شد و تنها یک ویرانه سوخته از آن باقی ماند، اما پس از آن دورباره احیا شد.

خانه قدیمی اپرا

در اواخر قرن ۱۸ این ساختمان به سبک رنسانس ایتالیایی برای مردم محلی ساخته شد، اما بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرد و اکنون حدود ۳۰۰ کنسرت و رویداد در این ساختمان برگزار می­شود. در جنگ جهانی دوم سوزانده شد اما کاملا از بین نرفت و در نهایت در بین سال­های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ با مجسمه ­های موتزارت و گوته، به حالت اولیه باز گردانده شد. سالن بزرگ آن برای آکوستیک عالی­اش معروف است. این ساختمان محل اجرای برنامه­ های ملی و بین­ المللی است.

کلیسای قدیمی سنت نیکلاس

این کلیسای کوچک در قرن ۱۵ ساخته شد و درقلب منطقه «بومربرگ» واقع شده است و بیشتر شبیه یک قلعه پریان است تا یک کلیسا. کلیسای قدیمی نیکلاس درست در مقابل موزه تاریخ قرار گرفته است و یک کلیسای کوچک به سبک گوتیک است.  در اوایل دهه  ۱۲۹۰ کلیسای کوچک برای خدمت به امپراتور به دادگاه تبدیل شد.