امتیاز ما

هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول

اگر به دنبال محل اقامتی لوکس و مجهز در شهر زیبای استانبول ترکیه هستید، هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول یک گزینه مناسب و ایده آل جهت رزرو هتل در استانبول است. هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول به عنوان یکی از بهترین مکان های اقامت در استانبول، از امکانات فراوانی چون استخر روباز، سالن های ورزشی، … سولاریوم بهره می برد. در این مقاله قصد داریم ابتدا توضیحاتی در مورد هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول ارائه کنیم و در ادامه ضمن بیان امکانات بی نظیر رفاهی این هتل، آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز جهت آشنایی بیشتر با آن را بیان کنیم.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

امروزه علاقه به انتخاب تورهای لاکچری استانبول در میان گردشگران این شهر رو به افزایش است. هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر (GrandCevahirHotel Convention Center) یکی از هتل های معروف و محبوب جهت اقامت در شهر استانبول می باشد که میزبان مسافران تور لاکچری این شهر است. این هتل به دلیل نزدیکی به میدان اصلی و محل تجمعات بزرگ استانبول یعنی میدان تقسیم، اهمیت فوق العاده ای در میان گردشگران خارجی این شهر دارد. همانگونه که بیان شد هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر جزء هتل های پنج ستاره و لوکس شهر استانبول است. نمای بیرونی منحصر به فرد و ساختمان بزرگ و آبی سفید آن یکی از عجایب ساختمان سازی در استانبول است. دکوراسیون داخلی و طراحی این هتل به همراه استخر مجهز و زیبای آن نیز در رده ی بهترین سازه های مهندسی شده در استانبول می باشد. هتل گرند جواهر در میان هتل های هم رده و هم ستاره ی خود از میانگین امتیاز بالاتری در زمینه ی رضایت مندی توریست های تور استانبول برخوردار است.

اتاق های هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول

با توجه به پنج ستاره بودن هتل گرند جواهر، اتاق های آن از امکانات رفاهی درجه یک و باکیفیتی سود می برند. مبلمان های راحت و باکیفیت، تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی  صفحه تخت، مجهز به ماهواره، تخت خواب های بزرگ و استاندارد طبی، سرویس بهداشتی و حمام تمیز و مجهز به لوازم شست و شوی برندهای معروف ولی رایگان، سرویس روزانه تمیز کاری و عوض کردن ملحفه ها، نورپردازی عالی، اینترنت و وای فای رایگان و … از جمله امکانات اتاق های هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر است. ویژگی خاص اتاق های این هتل بزرگ و زیبا چینش سنتی مبلمان های اتاق ها است که جلوه ای ویژه به آن داده است. همچنین مسئولین هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر برای افرادی که حال و حوصله ی غذا خوردن در بیرون اتاق های خود را ندارند، سرویس سرو غذا در اتاق برای تمامی وعده ها برقرار کرده اند.

امکانات رفاهی هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول

اگر به ورزش های بدن سازی و شنا علاقه دارید، سالن بدنسازی و استخر منحصر به فرد هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول مجهز به پیشرفته ترین امکانات از جمله سالن ماساژ و جکوزی است. اگر به دنبال یافتن بهترین مراکز خدمات سولاریوم در استانبول هستید، هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها را در این زمینه دارد. اگر از آلودگی هوای شهر و شلوغی خیابان گریزانید و به دنبال یک محیط دنج و خلوت و با صفا هستید، در این هتل یک باغ و فضای سبز زیبا جهت استراحت گردشگران احداث شده است.

آدرس هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول

قبلاً به این موضوع اشاره شد که هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول از جمله هتل لوکس نزدیک به میدان تقسیم شهر تاریخی استانبول است. یکی دیگر از میدان های مشهور و قدیمی استانبول یعنی مجیدیک لی نیز در نزدیکی این هتل می باشد. برای مراجعه به آدرس هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر می بایست به خیابان هالید ادیف ادوار ماه در منطقه ی جواهیر استانبول مراجعه کنید. آدرس رسمی هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر Halide Edip Adıvar Mah. Darülaceze Cad. No:5 Şişli İstanbul , Sisli, 34381 İstanbul می باشد.

فاصله ی هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول با مراکز اصلی و تفریحی استانبول

 هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر فاصله ای نزدیک به چهار کیلومتر تا میدان معروف تقسیم دارد. این هتل در فاصله ی هجده کیلومتری فرودگاه استانبول واقع است (یعنی حدود ده دقیقه با تاکسی این مسیر به طول می انجامد.) و برای رفتن مرکز خرید استانبول در منطقه ی جواهیر نیاز به ۱٫۱ km پیاده روی می باشد. اگر علاقه مند به رفتن به منطقه ی شیشلی استانبول هستید نیز با تاکسی ده دقیقه زمان لازم دارید. گردشگری دور و نزدیک