امتیاز ما

هتل الیزیوم استانبول

یکی از معیارهای انتخاب هتل یا محل اقامت در استانبول سکوت محیط، نمای بیرونی اتاق ها و موقعیت مکانی مناسب آن است. هتل الیزیوم استانبول درست در قلب استانبول و در میان شلوغی های این شهر واقع است، طراحی منحصر به فرد اتاق های هتل الیزیوم استانبول به گونه ای است که هیچگونه صدای مزاحمی از دیوارهای آن عبور نمی کند و دکوراسیون شیشه ای اتاق ها آن ها را مشرف بر شهر استانبول کرده است. هتل الیزیوم استانبول یکی از پرطرفدارترین هتل ها جهت رزرو هتل در استانبول به انتخاب مسافران تور استانبول می باشد. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

درجه کیفیت هتل الیزیوم استانبول (Elysium Istanbul hotel) بخاطر موقعیت مکانی مناسب، طراحی ویژه ی اتاق ها و امکانات تدارک دیده شده جهت پذیرایی از مسافران تور استانبول عددی بسیار بالاست. قبلاً اشاره شد که هتل الیزیوم در قسمت مرکزی شهر استانبول و نزدیک به مراکز مهم شهر واقع است. امکانات هتل الیزیوم به خاطر موقعیت مکانی خاص آن در شهر استانبول ترکیه بیشتر در داخل و زیر سقف هتل قرار دارد. به عبارت دیگر می توان گفت تنها تراس های این هتل در قسمت بیرونی آن قرار دارد.

در هتل الیزیوم مسئولین و خدمه ی هتل تقریباً به زبان های انگلیسی، ترکی، فرانسوی، آلمانی، عربی و بعضاً دیده شده است به فارسی مسلط هستند. لذا جهت ارتباط با آنها هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد. از لحاظ درجه بندی هتل های استانبول، هتل الیزیوم در رده ی هتل های پنج ستاره ی این شهر قرار دارد. در این هتل علاوه بر اجاره ی اتاق های مجهز، سوئیت های با قیمت و امکانات مناسب نیز اجاره داده می شود. در واقع  می توان گفت اقامت در استانبول و در هتل الیزیوم می تواند گزینه ی ایده آل جهت سپری کردن ماه عسل بعد عروسی باشد.

 اتاق های هتل الیزیوم استانبول

طراحی اتاق های هتل الیزیوم به گونه ای است که هیچگونه صدایی از دیوار ها و درب و پنجره ی آن عبور نمی کند. علاوه بر این در هر یک از اتاق های هتل الیزیوم، یک دکوراسیون شیشه ای یا تراس دکور شده با شیشه وجود دارد که می توان شهر استانبول را نظاره کرد. در واقع مهندسان در زمان ساخت هتل الیزیوم با قرار دادن متریال هایی در دیوار های بین اتاق های هتل، یک عایق صوتی درست کرده اند و با استفاده از درب و پنجره های دوجداره، سکوت مطلق و آرامشی بی نظیر در اتاق ها به وجود آورده اند. با مشرف ساختن اتاق های هتل به شهر استانبول، هر چه مسافران اتاق های طبقه بالاتر هتل الیزیوم را انتخاب کنند نمای بزرگتر و زیباتری از شهر استانبول را می توانند مشاهده کنند. به عبارت دیگر می توان در این هتل بهترین نمای پانورامیک کار شده برای هتل های استانبول را مشاهده کرد.

نکاتی در مورد امکانات رفاهی هتل الیزیوم استانبول

اولین نکته اینکه اینترنت وای فای در هتل الیزیوم استانبول رایگان نیست و برای هر بیست و چهار ساعت استفاده از اینترنت پرسرعت هتل نیاز به پرداخت مبلغی در حدود پنج یورو می باشد. اگر به امکانات تفریحی در هتل الیزیوم نیاز داشتید، می توانید از سالن باشگاه ورزشی مجموعه،‌ سونا، سالن ماساژ تایلندی و ماساژ به سبک ترکی و اسپا استفاده کنید. جهت سرو انواع غذاهای خوشمزه ی ترکی و استفاده از بار در هتل الیزیوم مکانی مجهز با امکانات کامل تدارک دیده شده است. از طرفی جهت استفاده از پارکینگ مسئولین هتل الیزیوم این امکان را فراهم کرده اند که مسافران تور استانبول بدون رزرو قبلی آن بتوانند از امکانات پارکینگ هتل استفاده کنند.

آدرس هتل الیزیوم استانبول

هتل الیزیوم از جمله هتل های تقریباً نوساز (۲۰۱۱) با داشتن دوازده طبقه و صد و هشتاد و هشت اتاق در منطقه ی شیشلی (Sisli) استانبول ساخته شده است. آدرس دقیق هتل الیزیوم Inonu Mahallesi Yedikuyular Caddesi Harbiye Cayiri Sokak No:4 Istanbul City Centre Beyoglu, Sisli, Istanbul, Sisli, 34373 Istanbul می باشد.

دسترسی های هتل الیزیوم استانبول

هتل الیزیوم در فاصله ی چهل دقیقه ای فرودگاه آتاتورک استانبول احداث شده است. از طرفی دیگر فاصله ی این هتل تا فرودگاه دیگر شهر استانبول یعنی سبیحا گوکجن تقریباً چهل و یک کیلومتر است. اگر قصد رفتن از هتل الیزیوم به مکان هایی چون میدان تقسیم استانبول یا میدانی که در زبان محلی ها، تکسیم نامیده می شود، مرکز فرهنگی آتاتورک و … را دارید، می توانید پیاده فاصله ی چند دقیقه ای را بپیمایید و یا می توانید با سرویس گشت شهری هتل تا یک ایستگاه خاص استانبول به صورت رایگان بروید. گردشگری دور و نزدیک