هتل پارما تکسیم استانبول
امتیاز ما

موقعیت مکانی هتل

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و یا قصد شرکت در تور ترکیه را دارید و همچنین دنبال جایی برای اقامت هستید، پیشنهاد ما به شما هتل پارما تکسیم استانبول است. این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی در بهترین منطقه شهر قرار گرفته است و تمام امکانات رفاهی لازم برای اقامت شما در این هتل را فراهم شده با رزرو هتل پارما استانبول خود را آماده ی یک مسافرت جذاب و لذت بخش کنید.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل پارما تکسیم در ۱۰۱ متری میدان تکسیم و همچنین در چند قدمی خیابان پرهیاهو و پر از کافه و مغازه استقلال قرار دارد. این هتل تنها ۳۰۰ متر با ایستگاه متروی تکسیم فاصله دارد که می توانید با استفاده از این خط مترو به سایر مناطق دیدنی و همچنین مناطق تاریخی شهر مانند ناحیه سلطان احمد بروید و از آن ها دیدن کنید.

اگر هم خواستید خود را به نزدیک ترین فرودگاه برسانید، فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر با هتل پارما تکسیم فاصله دارد که می توانید با پرداخت بهای اضافی از سرویس حمل و نقل هتل پارما تکسیم برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید. همچنین اگر شما از جمله افراد علاقه مند به سینما و تئاتر می باشید می توانید با طی کردن مسافت ۱ و نیم کیلومتری خود را به سالن تئاتر محسن ارطغرل و سالن کنسرت جمال رشیت برسانید و از حضور در این محیط های شاد و جذاب لذت ببرید.

امکانات رفاهی هتل

هتل پارما تکسیم دارای یک استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن سونا و جکوزی و همچنین اتاق مربوط به خدمات ماساژ است که می توانید در مرکز آبگرم کوالیا از آن ‌ها استفاده کنید. در رستوران این هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه می دهند و نیز یک بخش برای افراد با رژیم غذای خاص دارند. همچنین شما می توانید در این رستوران طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی و بین المللی را بچشید و از آن لذت ببرید. از آنجا که این رستوران در منطقه ای تاریخی واقع شده می توانید به گشت و گذار در این منطقه بپردازید و از مناظر تاریخی و جذاب این منطقه دیدن کنید و اگر خواستید به کافه گاردن سر بزنید و خستگی خود را با خوردن دسرهای ترکی از بین ببرید. خرید بلیط هواپیما تهران استانبول

هتل پارما تکسیم استانبول

از محبوب ترین امکانات هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد که مطمئناً مورد توجه مهمانان ایرانی این هتل قرار می گیرد. همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی هست که می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل پارما تکسیم استانبول هم می ‌توان به امکانات ویژه برای افراد ناتوان اشاره کرد.

امکانات رفاهی اتاق ها

هتل پارما تکسیم استانبول دارای ۸۰ اتاق است که تمام اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند و سیگار کشیدن در این اتاق ها ممنوع است ولی در عوض محلی برای افراد سیگاری فراهم شده است تا در این محل به سیگار کشیدن بپردازند. این اتاق ها دارای عایق صوتی هستند که باعث می شود هنگام استراحت سر و صداهای مزاحم باعث آزار و اذیت شما نشوند.

اتاق های هتل پارما تکسیم همگی امکانات رفاهی لازم برای سکونت شما را دارند که از این امکانات می توان به فضای نشیمن، تلویزیون با صفحه ی تخت، سرویس چای و قهوه ساز، گاو صندوق برای نگهداری لوازم مهم شما و … اشاره کرد.مجله گردشگری دور و نزدیک