هتل دبل تری هیلتون
امتیاز ما

معرفی هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا

آیا می دانید هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا دارای چه امکاناتی است؟ هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول یکی از بهترین هتل هایی است که می تواند اقامت بسیار ارزان و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد. هتل دابل تری هیلتون پیاله از دسته هتل های بسیار مجهز بوده که با تمامی سلیقه سازگار است اگر قصد دارید از خدمات هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا مطلع شوید متن زیر را دنبال کنید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا در منطقه ای به نام بیوگلو قرار دارد. این هتل تنها ۳ کیلومتر با خیابان استقلال فاصله دارد. در هتل دابل تری هیلتون پاشا باشگاه بدنسازی و همینطور سونا و جکوزی بسیار عالی قرار گرفته است. هر یک از اتاق های این هتل دارای تهویه استاندارد و مناسبی هستند و تلویزیون های صفحه تخت و همینطور حمام اختصاصی هتل دابل تری هیلتون پیاله در سراسر جهان مشهور است. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته صورت می گیرد.

مرکز اسپا و همینطور سالن های زبیایی که در هتل قرار دارد سبب شده است که خدمات زیادی به مسافران داده شود و نیازی نباشد که بیرون از هتل بروند. هتل دابل تری هیلتون پیاله تنها ۱۸ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. به طور کلی یکی از دلایلی که افراد علاقمند به اقامت در هتل دابل تری هیلتون پیاله هستند به این دلیل است که در شهری با شب های زیبا قرار دارد. لذت خرید کردن، تست غذاهای محلی و گشت و گذار در این شهر را از دست ندهید

هتل دبل تری هیلتون

امکانات هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا

یک سری از ویژگی های هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا را در بخش قبل مورد بررسی قرار دادیم. این هتل دارای دو رستوران مجزا است که یک رستوران برای صرف غذاهای محلی استفاده می شود و رستوران دیگر نیز در خصوص غذاهای مدرن و   فست فود است.هتل دارای آسانسور می باشد که تمامی طبقات می توانند از آن استفاده کنند. خشکشویی و صندوق امانات هتل بسیار مجهز است. این هتل مینی بار رایگان دارد و همینطور تلویزیون کابلی و پارکینگ رایگان آن از بهترین گزینه ها محسوب می شود در تمامی اتاق ها و لابی هتل می توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی استفاده کنید.

هتل دبل تری هیلتون

امکانات ورزشی و تفریحی هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا

در هتل یک استخر سرپوشیده ساخته شده است که بخش های جداگانه ای نیز با عمق استاندارد برای کودکان فراهم شده است. سونا، جکوزی و همینطور سالن های ماساژ این هتل بسیار مشهور و زیبا است. در هتل باشگاه بدنسازی مجهز به لوازم بسیار عالی لوکس است که سبب می شود به راحتی به وزن دلخواه خود برسید.

هتل دبل تری هیلتون

خدمات هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا بسیار عالی است. شما می توانید در منزل و یا محل کار خود تنها با یک دستگاه اقدام به رزرو هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا کنید در این مسیر تمامی توضیحات به شما داده می شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در نظر داشته باشید که این هتل برای زوج های جوان و حتی خانواده های پر جمیعت انتخاب بسیار عالی و مقرون به صرفه ای محسوب می شود. اتاق های هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا در چندین درجه بندی قابل انتخاب است.مجله گردشگری دور و نزدیک