هتل رویال سگینوس آنتالیا
امتیاز ما

هتل رویال سگینوس آنتالیا یکی از هتل های ۵ ستاره این شهر می باشد. برای گردشگرانی که قصد اقامت در یک هتل لوکس و مجلل را دارند، هتل رویال سگینوس یکی از مناسب ترین گزینه ها به شمار می رود. هتل رویال سگینوس از مجموعه هتل های آنتالیا است که در گروه هتل های استون (هتل های آدم و حوا، رویال هالیدی، رویال تاج محل و …) می باشد. تاریخ تأسیس و بازگشایی این هتل در تاریخ یکم ماه می سال ۲۰۱۷ می باشد که جزء جدیدترین هتل های آنتالیا به شمار می رود.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

این هتل آنتالیا در دسته هتل های استون قرار دارد و طراحی آن مدرن و منحصر بفرد است. هتل رویال سگینوس در زمینی به مساحت ۷۰۰۰۰ متر مربع بنا شده است که فاصله آن تا فرودگاه شهر آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر و فاصله تا مرکز شهر حدود ۱۷ کیلومتر می باشد. فضای سبز و زیبای این هتل مکان مناسب و آرامش بخشی را برای گردشگران به ارمغان آورده است. برای دسترسی به ساحل دریا مسیری اختصاصی توسط این مجموعه طراحی شده است که در کنار هتل قرار دارد و مهمانان می توانند از این مسیر سرسبز و چشم نواز خود را به ساحل رسانده و از زیبایی های آن لذت ببرند.

این هتل در مجاورت هتل رویال هالیدی و ملاس است و هتلی عالی و بی نظیر در درجه خود به شمار می رود. سبک و نوع ساختار این هتل نیز تقریباً مشابه با هتل رویال هالیدی می باشد. بلیط تهران استانبول

هتل رویال سگینوس دارای ۴۹۸ اتاق بزرگ و نوساز است که شامل اتاق های خانوادگی، اتاق ویژه معلولین، اتاق های لوکس پذیرایی و … می باشد. بزرگ ترین اتاق هتل ۶۵ متر مربع است و اتاق های دوبلکس این هتل به مساحت ۱۲۵ متر مربع هستند. در این هتل اتاق هایی با چشم انداز رو به ساحل وجود دارد که می توانید ساعت ها از تماشای آن به همراه نسیم دریای مدیترانه لذت ببرید.

ویژگی ها و امکانات هتل

اتاق های هتل رویال سگینوس، تمامی امکانات شامل تلویزیون، ماهواره، رادیو، اتاق لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، حمام بخار، اینترنت رایگان و تهویه می باشد. اتاق ها روزانه سرویس می شوند.

از امکانات هتل رویال سگینوس آنتالیا نیز می توان به کافه ها و رستوران های متنوع آن رستوران مخصوص کودکان، بزرگ ترین پارک آبی در موقعیت لارا و شهربازی اشاره نمود. این هتل دارای انواع تفریحات روزانه و شبانه است.

این هتل دارای رستوران های لوکس و شیک می باشد که در آن ها انواع غذاهای بین المللی شامل غذاهای ترکی، ایتالیایی، چینی و عربی سرو می شود. کافی شاپ این هتل نیز مکانی آرام برای صرف عصرانه ای لذیذ می باشد.

امکانات تفریحی هتل رویال سگینوس

هتل رویال سگینوس آنتالیا دارای استخری روباز و فضایی بسیار مناسب برای بهره بردن از نور خورشید می باشد. مساحت این استخر سرباز ۳۷۰۰ متر مربع است که به همراه چتر و صندلی مخصوص آفتاب و حوله در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. این مجموعه مجهز به استخر سرپوشیده و استخر کودکان و نیز شهربازی و کلوپ مخصوص کودکان است. در فضایی با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، تیم انیمیشن و نمایش حرفه ای هتل رویال سگینوس برنامه های متنوع بین المللی را ارائه می دهند.

در مرکز اسپای هتل نیز مهمانان می توانند از خدماتی چون سونا و جکوزی، حمام بخار، حمام ترکی، اتاق ریلکسیشن و ماساژ استفاده نمایند. بعلاوه اتاق های ورزشی مانند یوگا، رقص و ایروبیک، تنیس، والیبال ساحلی، واترپلو از برنامه های دیگر هتل رویال سگینوس برای مهمانان است.

دیگر نیازهای تفریحی مسافران از قبیل فروشگاه های بزرگ برای خرید سوغاتی، باجه های صرافی برای تبدیل ارز و سالن های جلسات مجهز جهت همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات متنوع نیز برای مهمانان عزیز در هتل رویال سگینوس تأمین می گردد.

هتل رویال سگینوس آنتالیا

خدمات هتل رویال سگینوس

خدماتی که برای اقامت در هتل رویال سگینوس برای مهمانان در نظر گرفته شده است شامل صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسات، خدمات معلولین، آسانسور، پذیرش شبانه روزی بیست و چهار ساعته، خدماتی از قبیل شست و شوی لباس و اتاق مخصوص برای افراد غیر سیگاری نیز از خدمات این هتل است. در ضمن این هتل فاقد پارکینگ می باشد.

از دیگر خدماتی که این هتل ارائه می دهد می توان به فکس و فتوکپی، سرویس نظافت روزانه اتاق ها، سرویس نظافت اتاق VIP و تبدیل ارز نیز اشاره نمود.مجله گردشگری دور و نزدیک