امتیاز ما

تهیه بلیط هواپیما و هزینه آن همیشه یکی از گزینه های سفر است که ذهن افراد را به خود مشغول می کند. بنابراین مسافران سخت در تلاش هستند تا برای سفرهای داخلی و خارجی خود بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنند. آژانس های مسافرتی گوناگون، نرخ ها و قیمت های مختلفی برای بلیط های خود دارند. شرایط و موارد بسیاری بر قیمت بلیط های هواپیما تاثیر می گذارد که با آگاهی از آن ها می توانیم بهترین بلیط هواپیما را برای سفر خود رزرو کنیم و با خیال راحت به فکر سفر خود باشیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

راه های تهیه بلیط ارزان هواپیما

در ابتدا برای اینکه بتوانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید، باید خوب جستجو کنید. عجله به خرج ندهید، چرا که همیشه با کمی صبوری می توانید بهترین بلیط هواپیما را با بهترین و ارزان ترین قیمت برای خود پیدا کنید. خرید بلیط در روزها و ایام خاص را فراموش کنید. بدیهی است که رزرو و خرید بلیط در بعضی از ایام، برای مثال سال نو، بسیار گران تر از دیگر مواقع می باشد. برای اینکه بتوانید بلیط ارزانی تهیه کنید، می توانید در این روزها سفر نکنید و بعد از این روزهای خاص برای خرید بلیط ارزان اقدام نمایید.

بلیط های لحظه آخری را برای خرید بلیط ارزان هواپیما فراموش نکنید. بلیط های لحظه آخری قیمت پایین تری دارند، اما برای خرید این بلیط ها بسیار دقت کنید. همیشه سعی کنید این بلیط های لحظه آخری را از آژانس های معتبر خریداری کنید تا با هیچ گونه مشکلی رو به رو نشوید. گاهی اوقات بهتر است بعضی از بلیط ها را از قبل رزرو کنید. بعضی از پروازها در زمان پیک (اعیاد، تعطیلات) هزینه یشان بالاتر می رود. بعضی از روزها نسبت به روزهای دیگر، راحت تر می توانید بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید. مثلا برای سفر از مشهد به تهران، معمولا اول و آخر هفته، قیمت بلیط ها بالاتر است. سعی کنید تا جایی که امکان دارد سفر خود را طوری تنظیم کنید که برای وسط هفته بلیط رزرو کنید. برای اینکه بتوانید به یک بلیط ارزان دست پیدا کنید می توانید در سایت های مختلف ثبت نام کنید، تا با مقایسه قیمت های بلیط آن ها، ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه نمایید.

راه های تهیه بلیط ارزان هواپیما

بهترین زمان برای تهیه بلیط ارزان هواپیما

همیشه به فکر بهترین زمان برای تهیه بلیط باشید تا بتوانید بلیطی ارزان خریداری کنید. بعضی از آژانس های مسافربری پیشنهاد می کنند که بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما، چیزی حدود ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از تاریخ پرواز می باشد. اما فراموش نکنید این بهترین زمان می تواند با توجه به محلی که قصد پرواز به آنجا را دارید، متغیر باشد.

نکاتی که باید برای تهیه بلیط ارزان هواپیما بدانید

همیشه سعی کنید از میزان جریمه بابت کنسل کردن بلیط هواپیما خود آگاهی داشته باشید. سعی کنید آژانس های مسافربری را انتخاب کنید که کم ترین جریمه را برای این موضوع در نظر می گیرند. اگر سفری کوتاه دارید، نیازی نیست حتما به رزرو بلیط فرست کلاس بپردازید. برای مثال اگر سفر شما کمتر از ۳ ساعت طول می کشد، خدماتی که بلیط های فرست کلاس و گران ارائه می دهند، چندان مهم نمی باشد. این موضوع باعث کاهش هزینه شما در خرید بلیط می شود. موضوع دیگری که برای تهیه بلیط ارزان نباید فراموش کنید این است که همیشه سعی کنید درباره هزینه حمل بار اطلاع داشته باشید. گاهی اوقات این حمل بار، تفاوت قیمتی فاحشی در بلیط شما ایجاد می کند. مسافران عزیز می توانند با کمی جستجو بلیط ارزان و مناسبی پیدا کنند و به خرید آن بپردازند. مجله گردشگری دور و نزدیک