سفر به دبی
امتیاز ما

هر ساله گردشگران زیادی به دبی سفر می کنند تا از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا لذت ببرند. دبی مکان های دیدنی زیادی دارد که می توانند سفر شما را به خاطره ای به یاد ماندنی تبدیل کنند. اگر قصر سفر به دبی را دارید با مجله ی دور و نزدیک همراه باشید تا مکان های دیدنی این شهر را به شما معرفی کنیم. با خرید بلیط هواپیما تهران دبی از ما آسوده سفر کنید.

سفر به دبی ؛‌ تفرجگاه ساحلی دبی (دبی مارینا)

سفر به دبی - دبی مارینا

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی تفرجگاه ساحلی دبی یا «دبی مارینا» نام دارد. این مکان دارای یک کانال آب مصنوعی است و مجتمع‌ها و برج‌های دبی در اطراف آن بنا شده‌اند که در شب منظره‌ای بسیار زیبا به نمایش می‌گذارد. رستوران‌ها و کافه‌های شیک در این خیابان واقع شده‌اند و ثروتمندان تمایل زیادی به زندگی در این منطقه دارند.

بازار طلای دبی

هر گردشگری حتما یک بار از بازار طلای دبی دیدن می‌کند تا مغازه‌های طلا‌فروشی و طلا و جواهراتی که باعث درخشندگی این مغازه‌ها شده‌اند را از نزدیک ببینند. اگر از این مغازه‌ها خرید می‌کنید حتما مانند یک فرد بومی رفتار کنید و همیشه درباره‌ی قیمت چانه بزنید.

پارک آبی وایلد وادی

همانطور که می‌دانید دبی شهر گرمی است و همین گرما باعث می‌شود ساکنین و گردشگران به سراغ پارک آبی «وایلد وادی» بروند. این پارک بزرگترین پارک آبی سر باز است که دارای بیش از ۳۰ نوع سرسره‌ی آبی، استخر و سواحل و موج‌های مصنوعی است. سرگرمی‌های این پارک به حدی زیاد است که می‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید. بهترین استخر‌ های دبی را بشناسید

برج عرب

سفر به دبی - برج عرب

برج عرب با نمای بادبانی شکل معروف خود و شهرت ۷ ستاره بودن یکی از مجلل‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی است. برای اینکه بتوانید از جاذبه‌ها و خدمات داخل هتل بهرمند شوید باید حتما اتاق رزرو کنید اما در عین حال می‌توانید از سواحل زیبای اطراف این هتل هم دیدن کنید.

بازار سنتی دبی

اگر می‌خواهید از بخش مدرن و ثروتمند دبی فاصله بگیرید، بهتر است سری به بازار سنتی دبی بزنید. در این بازار می‌توانید از شال و روسری‌های رنگارنگ، ست‌های چای‌خوری عربی و انواع و اقسام کالاهای سنتی دیدن و خرید کنید. همچنین می‌توانید سوار قایق‌های سنتی شوید و با جنبه‌های دیگر این شهر آشنا شوید.

پالم آیلند (جزیره های نخلی دبی)

این جزایر یک‌ سری جزیره هستند که به دست انسان طراحی و ساخته شده اند و از جمله مکان‌هایی در دبی هستند که در سطح بین المللی بیشتر شناخته شده‌اند. از میان این جزایر معروف‌ترین آن‌ها جزیره‌ای به شکل درخت نخل است که دارای سواحلی زیباست.

موزه دبی

سفر به دبی - موزه دبی

موزه‌ی دبی در قلعه‌ی «فهیدی» واقع شده است. این موزه که در سال ۱۷۸۷ ساخته شد یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی است که پیشنهاد می‌شود در سفر به دبی حتما از آن دیدن کنید تا با فرهنگ و سنت امارات متحده عربی بیشتر آشنا شوید.

بازار ادویه جات دبی

سفر به شبه جزیره‌ی عرب بدون بازدید از ادویه‌جات متنوع و خوشبوی آن‌ها لطفی ندارد. دبی با داشتن تاریخچه‌ای طولانی از تجارت بین هندوستان و شرق آفریقا به دلیل داشتن ادویه‌جات محلی و ادویه‌جات وارداتی شهرت زیادی دارد. بازار ادویه‌جات دبی یکی از هیجان‌انگیز ترین مکان‌هایی است که در سفر به دبی می‌توانید از آن بازدید و خرید کنید.

خانه شیخ سعید المختوم

خانه‌ی مسکونی حاکم سابق دبی «سعید المختوم» یک مکان ایده آل برای آشنایی با سنت و معماری امارات متحده‌ی عربی و تاریخ دبی پیش از اینکه به چنین شهر مجللی تبدیل شود است.

باغ گل معجزه در دبی

سفر به دبی - باغ گل دبی

خیلی از بهترین‌های دنیا در دبی واقع شده‌اند بنابراین دور از انتظار نیست که باغ گل دبی بزرگ‌ترین باغ گل در جهان باشد. این باغ بیش از ۱۰۹ میلیون گل در خود جای داده است و هر سال یک مضمون متفاوت دارد.

پارک آبی آکواونچر

پارک آبی بزرگی که در همان جزیره‌ی نخل واقع شده است  پر از «زیپ‌لاین»، استخر، سرسره‌های آبی که از تالاب‌های دارای کوسه می‌گذرند و همچنین مکانی کم عمق برای کودکان است. اگر قصد سفر به دبی را دارید حتما به این پارک سر بزنید و از اوقات هیجان انگیزی که در آن سپری می‌کنید لذت ببرید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.