بهترین استخر‌های دبی را بشناسید
امتیاز ما

دبی به خاطر ماشین‌های لوکس، مراکز خرید بزرگ، آسمان خراش‌ها و معماری بی‌نظیرش در دنیا شناخته شده است اما یکی از جاذبه‌های دبی که کمتر به آن پرداخته شده، استخر‌های لوکس آن است. استخر‌هایی که به خاطر زیبایی در ساخت و آفتابی که تقریبا تمام سال به آن می‌تابد در نوع خود بی‌نظیر است. در کنار تمام زیبایی و تجملات خود استخر‌ها، مناظر خاص دبی باعث شده جلوه‌ و جذابیت این استخر‌ها چندین برابر شود. در ادامه با مجله دور و نزدیک برای بررسی تعدادی از بهترین استخر‌های دبی همراه باشید.

باشگاه ساحلی ریوا – جمیراه پالم

«ریوا» اولین باشگاه ساخته شده در ساحل «جمیراه پالم» است که با داشتن بیش از ۳۰۰ صندلی و تخت در کنار ساحل، مکانی مناسب برای استفاده از امکانات لوکس و گرفتن حمام آفتاب به حساب می‌آید. ساحل زیبای شنی، استخر‌های بزرگ، اتاق‌های بخار، پارکینگ زیرزمینی رایگان،‌ امکانات قایقرانی، والیبال ساحلی و … همه باعث شده تا ریوا پیشنهاد اول ما در این لیست باشد. شما می‌توانید صبح به این باشگاه بروید و علاوه بر شنا کردن و آفتاب گرفتن، غذاهای بی‌نظیر این باشگاه را هم امتحان کنید و حتی غروب خورشید دبی را هم تماشا کنید و هرگز از وقت‌گذرانی در آن خسته نشوید. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران را با قیمت مناسب خریداری کنید.

باشگاه صحرایی باب الشمس

این مجموعه‌ی دیدنی در فاصله ۴۰ دقیقه از مرکز دبی واقع شده است و ویژگی اصلی آن آرامش بی‌نظیر و دور از هیاهو بودن آن است. باب‌الشمس در میان تپه‌های شنی ناهموار قرار دارد. چشم انداز بکر بیابانی آن هر گردشگری را به خود جذب خواهد کرد. اگر به دنبال داشتن حریم خصوصی هستید مجموعه باب‌الشمس انتخاب اول شما خواهد بود. سه استخر با چشم انداز‌های متفاوت، صندلی‌های شناور بر روی آب، چشمه‌ی آب گرم،‌ ماساژ و یوگا در فضای باز فقط تعدادی از امکانات این مجموعه به حساب می‌‌آیند.

تفرجگاه ساحلی مینا

این باشگاه بسیار بزرگ ساحلی طوری طراحی شده که مناسب تمام سنین است. ساحلی ۵۰۰ متری برای استراحت و آفتاب گرفتن، ۵ استخر بزرگ که دارای سیستم کنترل دمای آب است، سونا، باشگاه بدن‌سازی، والیبال ساحلی، ورزش‌های متنوع آبی و قایق سواری که البته برای استفاده از آن‌ها باید مبلغ بیشتری بپردازید. تمام این امکانات بی‌نظیر باعث شده که باشگاه ساحلی مینا به یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای یک خانواده تبدیل شود. یکی دیگر از امکانات این مجموعه استخر مخصوص کودکان است که طراحی آن طوری است که مانع از تابش مستقیم آفتاب به کودکان می‌شود.

باشگاه صحرایی آل ماها

این استخر مجلل بخشی از یک هتل با همین نام است. همان‌طور که مشخص است این مجموعه در صحرا و در فاصله‌ی یک ساعتی از مرکز دبی واقع شده و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن چشمه‌های آب معدنی آن است. شاید سفر یک ساعته برای شما کمی دشوار باشد اما شک نکنید که هتل «آل ماها» ارزش این سفر را دارد. این هتل به جز استخر اصلی مجموعه، دارای ۴۳ سوییت است که هر ۴۳ سوییت مجهز به استخر شخصی می‌باشند. مسافران تمام روز اجازه استفاده از هر دو استخر را خواهند داشت. حریم خصوصی و مناظر بی‌نظیر و خدمات منحصر به فرد باعث شده تا این هتل در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد.

جمیراه زابیل (Jumeirah Zabeel Saray)

اگر به دنبال تعریف کلمه‌ی لوکس بگردید می‌توانید تمام ویژگی‌های آن را در هتل «جمیراه زابیل» پیدا کنید. یک هتل ۵ ستاره با معماری باشکوه، در محوطه‌ی این هتل تا چشم کار می‌کند استخر وجود دارد. ساحل شنی اختصاصی، نوشیدنی‌ و غذای استثنایی و باشگاه کودکان سندباد از دیگر ویژگی‌های خاص جمیراه زابیل است.

در آخر اینکه ارزان ترین بلیط دبی را میتوانید از سایت دورونزدیک تهیه فرمایید.