جاذبه های گردشگری دبی
امتیاز ما
دبی شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که هر ساله ۱۵ میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند و انتظار می‌رود این تعداد در سال‌های آینده افزایش پیدا کند. بر خلاف تصور عام، دبی فقط یک صحرای وسیع با برج خلیفه که تنها جاذبه‌ی آن است نیست. جاذبه های گردشگری دبی بسیار زیاد هستند؛ از مکان‌های رمانتیک گرفته تا سواحل و نقاط گردشگری خانوادگی. امروز در مجله‌ی دور و نزدیک بهترین جاذبه های گردشگری دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

جاذبه های گردشگری دبی ؛ برج خلیفه

جاذبه های گردشگری دبی - برچ خلیفه

یکی از جاذبه‌ های گردشگری دبی «برج خلیفه» نام دارد و به عنوان بلندترین برج دنیا شناخته می‌شود. شما می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های بیرون برج شاهد منظره‌ی شگفت انگیز این ساختمان باشکوه باشید و اگر کمی حس ماجراجویی دارید و از ارتفاع نمی‌ترسید به بالای برج رفته و شاهد منظره‌ای زیبا از شهر باشید.

مرکز خرید دبی (دبی مال)

این مرکز خرید بزرگترین مرکز تجاری جهان است و شما می‌توانید در تمام طول سفر خود در این مرکز گردش کنید بدون آن که خسته شوید. در این مرکز تجاری همه چیز یافت می‌شود. از پیست اسکیت روی یخ گرفته تا سینماهای بزرگ، رستوران‌ها و کافه‌ها و بیشترین تعداد مغازه‌ای که به عمر خود دیده‌اید.

آب‌نمای دبی

جاذبه های گردشگری دبی - آب نمای دبی

خارج از مرکز تجاری دبی مال و رو به روی برج خلیفه آب‌نمای دبی وجود دارد که در عصر و شب زیبایی خاصی به شهر می‌دهد. هر ساعت این آب‌نماها روشن می‌شوند و همراه با موسیقی‌ای که در محیط پخش می‌شود حرکت می‌کند و نمایشی جادویی برای مردم ترتیب می‌دهند.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

باغ وحش زیر آب در دبی

در داخل مجتمع تجاری دبی مال، آکواریوم و باغ وحش زیر آب وجود دارد که برای همه‌ی کسانی که به دنیای آبی و گونه‌های آبی شبه جزیره‌ی عرب علاقه دارند، محیطی هیجان‌انگیز را به وجود می‌آورد. تونل‌های زیر آب، غواصی و موزه‌ی گونه‌های دریایی از نمونه‌هایی هستند که می‌توانید در این مکان تجربه کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران دبی از ما آسوده سفر کنید.

پیست اسکی دبی

در مرکز خرید امارات مال پیست اسکی‌ای به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع وجود دارد که مکانی ایده‌آل برای افرادی است که در گرمای دبی دلشان هوای برف می‌کند. در هر سطحی از اسکی که باشید می‌توانید در این پیست اوقات خوشی را بگذرانید. با بازی در برف و خوردن هات چاکلت (شکلات داغ) در این مکان برای ساعاتی فراموش می‌کنید که در شهر گرم دبی هستید.

آی ام جی، دنیای ماجراجویی

این پارک نه فقط به دلیل اینکه بزرگ‌ترین شهربازی سر بسته است بلکه به دلیل داشتن تعداد زیاد و متنوعی از وسایل بازی، خانه‌های تسخیر شده و سینماهای ۵ بعدی به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی تبدیل شده است. سعی کنید حتما در طول هفته از این پارک دیدن کنید یا اگر آخر هفته به این پارک می‌روید در ساعات ابتدایی باز شدن آن در محل حضور داشته باشید در غیر این صورت با شلوغی بیش از حد مواجه می‌شوید.

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا

ساحل «جمیرا» یکی از زیباترین سواحل در دبی است. ماسه‌های سفید و آب زلال و نیلگون، دکه‌های غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه در کنار اقیانوس نشان می‌دهد که چرا مردم تمایلی به بازگشت از ساحل جمیرا ندارند.

مسجد جمیرا

مسجد «جمیرا» یکی از معروف‌ترین مساجد در دبی و یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است که گردشگران را با مذهب مردم بومی بیشتر آشنا می‌کند. تورهای گردشگری به زبان انگلیسی برای بازدید از این مسجد برگزار می‌شود. به خاطر داشته باشید که در بازدید از این مسجد لباس مناسب به تن کنید و نسبت به نمازگزاران با احترام برخورد کنید.

خیابان جی بی آر

بدون شک این خیابان یکی از پر طرفدارترین خیابان‌ها برای جوانان است و به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری دبی شناخته می‌شود. اگر به دبی سفر می‌کنید حتما از این خیابان که پر از مرکز خرید و رستوران است و شب‌های زیبای آن دیدن کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.