نکات کاربردی سفر به بروکسل
امتیاز ما

آیا برای سفر به بروکسل برنامه­‌ریزی می‌کنید؟ انتخاب خوبی است. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در پایتخت انجام دهید و چیز­هایی که باید ببینید، مهم این است که بدانید کدام مهمتر است، برای اینکه فرصت کافی برای امتحان کردن یک غذای ملی پیدا کنید، باید چیزهایی را بدانید که سایر گردشگران ممکن است آنها را در نظر نگرفته­‌ باشند. با ما در مجله دور و نزدیک همراه باشید تا نکات کاربردی سفر به بروکسل را بگوییم.

نکات کاربردی سفر به بروکسل

یک شهر با مناطق زیاد

بروکسل بلژیک

گرچه بروکسل یک شهر کوچک است، ۱۹ شهرداری دارد و این به آن معنا است که در سفر به بروکسل از مناطق بسیار زیادی باید بازدید کنید. مشکل است که انتخاب کنید، که آیا از فرهنگ­‌های «سنت جیلز» دیدن کنید یا منطقه «ایکسلس» و یا نگاهی به «گرند پلیس» بیندازید.

هوا در بروکسل همیشه خوب نیست

موزه سلطنتی تاریخ نیروهای مسلح و نظامی بروکسل

از نکات کاربردی سفر به بروکسل دانستن اطلاعات از آب و هوای این شهر است. آب و هوا در بروکسل همیشه در حال تغییر است و بعضی اوقات ایده­‌آل نیست. در اینجا هوای آفتابی در ۳۰ دقیقه به باران تبدیل می‌شود و دوباره آفتابی می‌شود. در واقع آب و هوا داغ­ترین موضوع گفتگو در بلژیک است. خیالتان راحت باشد، تجربه­‌های منحصر به فرد فرهنگی بسیاری  برای بهره‌گیری در پایتخت بلژیک وجود دارد. موزه آلات موسیقی در نزدیکی «مونت دز آرتز» قرار دارد.

در موزه مجموعه­‌های موسیقی بسیار زیادی وجود دارد و برای گوش دادن به قطعه­‌ها و صدای منحصر به فرد هر آلت موسیقی، هدفون­‌هایی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در «پارک سینکانتینر» در بروکسل دو موزه در نزدیکی هم قرار گرفته­‌اند که ارزش دیدن را دارند: «موزه سلطنتی تاریخ نیروهای مسلح و نظامی» و «موزه آتورلد». اولی لباس­های نظامی، سلاح، وسایل نقلیه و تجهیزات جنگی از دوره­‌های زمانی و کشورهای مختلف را به نمایش گذاشته است. دومی محل نگهداری گنجینه­‌ها و تاریخ ماشین‌ها است.

از فضاهای سبز بروکسل لذت ببرید

فضاهای سبز بروکسل

بروکسل به خاطر فضاهای سبز وسیعش معروف است. پارک­‌های بسیار زیادی وجود دارد که ارزش کاوش را دارند. برای جنگل زیبای «سونیان» هم وقت بگذارید. جنگل انبوه و گسترده «سونیان» در لبه جنوب شرقی شهر قرار دارد و درختان آن عمدتا راش و بلوط هستند. این جنگل بهترین مکان برای تماشای غروب است. برخی از معروف­ترین پارک­‌های بروکسل عبارتند از: «بویز دلا کامبر»، «میدان پتی سالن»، «باغ مونت دز آرت»، «پارک سینکانتینر». وقتی هوا خوب است، این پارک­‌ها بهترین مکان برای لذت بردن از چشم اندازهای زیبا، هوای تازه و مناظر محلی هستند.

صرفه­‌جویی کنید، خرید در بروکسل استثنایی است

خرید بروکسل

از نکات کاربردی سفر به بروکسل ایت است که  بدانیم که بروکسل فرهنگ مد پرباری دارد. طراحی لباس و مد «دی ان ای» بلژیک بهترین نمونه برای طرح­‌های  سورئال و آوانگارد است. بنابراین آماده باشید خیابان­‌های زیادی برای پرسه زنی و خرید وجود دارند، که پرطرفدارترین ومعروف ترین آنها «خیابان لویز» است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.