ترسناک‌ ترین مقصدهای جهان
امتیاز ما

ترس خود خواسته همیشه برای انسان‌ها جذاب بوده است. سینمای ژانر وحشت و مراسم مثل هالووین به خوبی گویای این امر هستند. در این بین سفر به مکان‌های ترسناک هم در همین طبقه‌بندی قرار می‌گیرد. در ادامه تعداد دیگری از مقصدهای ترسناک برای سفر را می‌شناسیم. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

دهکده‌ی عروسک‌ها، ژاپن

ژاپنی‌ها کلا در موضوعات ترسناک خوب هستند و خوب می‌ترسانند. در اوایل سال ۲۰۰۰ یک ژاپنی خوش‌ذوق به نام «تسوکومی آیانو» بعد از سال‌ها به دهکده‌اش به نام «ناگورو» بازگشت و با صحنه‌ی غم‌انگیزی مواجه شد؛ دهکده‌اش تقریبا خالی از سکنه شده بود و بسیاری از کسانی که او می‌شناخت یا مرده بودند یا دهکده را ترک کرده بودند. او برای زنده نگه داشتن خاطرات آن‌ها شروع به ساخت عروسک کرد و آن‌ها را در گوشه و کنار دهکده قرار داد. او تاکنون ۴۰۰ عروسک ساخته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کلاسی پر از کودک در مدرسه‌ی متروکه‌ی دهکده اشاره کرد. قرار گرفتن این روستا در بین ترسناک‌ترین مقصدهای ممکن برای سفر، نشان می‌هد که پروژه‌ی هنری یک نفر می‌تواند کابوس خیلی‌ها باشد.

هتل های معلق و اقامتگاه‌های آویزان پرو

اگر ترس از ارتفاع دارید، اقامت در هتل‌های معلق پرو و خوابیدن در اتاق‌های شیشه‌ای آن که به صخره‌ها آویزان است،تجربه‌ی جالبی خواهد بود. شرکت  Natura Vive این امکان را فراهم کرده که در کوه‌های «آند» در کشور «پرو» و نزدیک «کاسکو» بتوانید چنین چیزی را تجربه کنید. قبل از خواب هم می‌توانید بالا رفتن از یک نردبام فولادی ۱۲۳ متری را امتحان کنید یا «زیپ لاین» را هم به تجربیات هیجان‌انگیز خود اضافه کنید.

جاده‌ی مرگ، بولیوی

یک دوچرخه‌سواری در امتداد تپه‌ها ممکن است مانند یک تعطیلات خاص و شگفت انگیز به نظر برسد تا اینکه تصمیم بگیرید به سمت Camino de los Yungas یا «جاده‌ی مرگ» رهسپار شوید. این جاده‌ی تک لاینه که در شمال La Paz قرار گرفته، هیچ گونه گارد ریلی ندارد و نام خود را نیز به خاطر تعداد تلفاتش (۲۰۰تا۳۰۰ مرگ در سال) در دهه ی ۹۰ میلادی بدست آورده است.

آسایشگاه روانی Trans-Allegheny، ویرجینیای غربی، آمریکا

این آسایشگاه از سال ۱۸۶۴ تا ۱۹۹۴ در ویرجینیای غربی مشغول به فعالیت بود؛ اما اوج دوره‌ی کاری آن در دهه‌ی ۱۹۵۰ بود، زمانی که ۲۴۰۰ بیمار در فضایی که برای ۲۵۰ نفر طراحی شده بود، نگهداری می‌شدند. امروزه این آسایشگاه روانی تورهای ماورالطبیعه برگزار می‌کند؛ جایی که شاید حتی برخی از بیماران سابق آنجا را ببینید؛ از جمله دختر کوچکی به نام «لی‌لی».

گورستان Highgate، لندن

یکی از مشهورترین مقصدهای ترسناک دنیا، گورستان‌های لندن که بیش از ۱۷۰هزار نفر در آن به خاک سپرده شده‌اند، Highgate نام دارد. جایی که آرامگاه بزرگانی چون «کارل مارکس»، «لوسین فروید» و «کریستینا روزتی» است. از دهه‌ی ۱۹۶۰ مردم دیدن شکل شبح‌مانندی را گزارش کرده‌اند که «خون آشام هایگیت» نام گرفته و در اطراف گورستان سرگردان است.

پایان بخش آخر

برای خرید بلیط هواپیما به مقصدهای مورد نظرتان، می‌توانید صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.