معابد توکیو
امتیاز ما

معابد شینتو و بودایی، مهم‌ترین بخش توکیو هستند و برای گردشگرانی که به دنبال تجربه‌های فرهنگی و معنوی در پایتخت ژاپن هستند بسیار اهمیت دارند. دیدار کردن از معابد می‌تواند برای بازدیدکنندگان بسیار آرامش‌بخش باشد و به یکی از تجربه‌ها باارزش زندگی‌شان تبدیل شود. درواقع هدف بسیاری از افرادی که به ژاپن و فرهنگ اصیل این کشور علاقه دارند، بازدید از این معابد باشکوه است. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

زیباترین معابد توکیو

معبد «سنسوجی»

معابد زیبای توکیو

معبد «سنسوجی»، یکی از قدیمی‌ترین معابد توکیو است و در شرق این شهر قرار دارد. عظمت این شهر باعث شده مکان ایده آلی برای عکاسی باشد و جو بسیار آرامش‌بخشی برای افرادی که از آن دیدن می‌کنند دارد. در بیرون از معبد غرفه‌های زیادی وجود دارد که غذاهای سنتی و خرده‌ریز‌های سنتی به فروش می‌رسانند و در داخل آن پاگوداهای کوچکی وجود دارند که با دادن مبلغی کم می‌تواند پیشگویی آینده‌ی خود را ببینید. این امکانات می‌تواند برای گردشگران عاشق فرهنگ و سنت ژاپن بسیار جالب باشد.

معبد «میجی»

معابد زیبای توکیو

شاید یکی از معروف‌ترین معابد توکیو معبد «میجی» باشد. این معبد با زمین‌های وسیعی احاطه‌شده و در غرب مرکزی توکیو واقع‌شده است. معبد «میجی» به امپراتور «میجی» و همسرش اهدا تقدیم شد و جایگاه خاطرات زیادی از این زوج است. این معبد در سال ۱۹۱۵، پس از اینکه دولت ژاپن مجوز ساخت آن را داد بنا شد و برای ساخت آن از نیروهای انسانی زیادی استفاده گردید. بعدها این معبد در طول جنگ جهانی دوم به‌طور کامل تخریب و در سال ۱۹۵۸ از نو بازسازی شد. تا به امروز میزبان افراد مهم و سران کشورهای سراسر جهان بوده است. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

معبد «زوجوجی»

معابد زیبای توکیو

معبد «زوجوجی» در همسایگی برج توکیو و پارک «شیبا» قرار دارد. علاوه‌ بر ۶ نفر شوگونی (جنگاوران تاریخی ژاپن) که در آن معبد دفن شده‌اند و آنجا را به مکانی با عظمت تبدیل کرده است، آنچه از این معبد باقی‌مانده به‌راستی ارزش دیدن را دارد. به‌علاوه، باغ کودکان متولد نشده نیز در آنجا قرار دارد که می‌توان مجسمه‌های یادبود کودکان سقط شده یا متولد نشده‌ را در آنجا مشاهده کرد. آثاری که در این معبد و قبرستان وجود دارند، مجسمه‌ها و ساختارهای زیبایی که از قرن شانزدهم در آنجا قرار دارند.

معبد «تنوجی»

این معبد زیبا با داشتن یک قبرستان بزرگ در میان درختان گیلاس، مکان ایده الی برای بازدید است و به سهم خود این معبد را فوق‌العاده ساخته است. معبد «تنوجی» بیش از ۸۰۰ سال قدمت دارد و مناظر زیبای اطراف آن به عظمت این معبد افزوده است و آن را به مکان آرامش‌بخش در توکیوی شلوغ تبدیل کرده است. مجسمه‌ی بزرگ و برنزی بودا کاملاً با آرامش اطراف هماهنگ است.