گیاهخوار اسپانیا
امتیاز ما

اکثر مردم به اسپانیا سفر می‌کنند تا انواع غذاهای محلی در شکل‌های مختلف را امتحان کنند. تخمین زده می‌شود که 10 درصد از جمعیت جهان گیاهخوار باشند. بسیاری از این افراد مسافران پرشوری هستند که دوست دارند به مقاصد گیاهخواران بروند. وبسایت Tourism-Review لیستی از 5 بهترین شهرهای اسپانیا از نظر ارائه غذا برای گیاهخواران پیشنهاد می‌دهد. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

گرانادا

گرانادا اسپانیا گیاهخوار

الحمرا، تاپاس و … شهر اسپانیایی مناسب برای مسافرانی که گیاهخوار هستند. تنها شهر اندلسی در فهرست، گرانادا به دلیل تراکم 0.43 گیاهخواری یا رستوران گیاهخواران برای هر 10،000 نفر، رتبه برتر را به خود اختصاص داده است. برخی از محبوب‌ترین غذاهای گرانادا، «همون دترولس» (ژامبون)، «پلیتو ااپوجارنو» ( سوسیس خون و خوک، ژامبون) و «موراگا دوساردیناس» (ساردین) هستند. اما این شهر آندلسی از سایر شهرهای اسپانیا از نظر ارائه غذاهای گیاهی سبقت گرفته است. غذاهایی که بطور فزاینده‌ای هر روز محبوب‌تر می‌شوند.

سانتاکروز تنریف

سانتاکروز تنریف اسپانیا گیاهخوار

مرکز تنریف به طور کلی در مکان دوم قرار دارد و در میان جزایر قناری بهترین است. از آنجا که پایه سنتی غذاهای اینجا ماهی است این پیشرفت قابل توجهی است! غذاهای جایگزین برای گیاهخواران، به طور فزاینده‌­ای محبوب شده است.برخی از غذاهای مخصوص اینجا سیب‌­زمینی پخته و «گوفیو» (آردی که از دانه‌­های برشته شده درست می‌شود)، هستند.

بارسلونا

بارسلونا اسپانیا گیاهخوار

با وجود قرار گرفتن در موقعیت سوم، قرار گفتن بارسلونا در این جایگاه اجتناب‌ناپذیر به نظر می­‌رسد. به نظر می‌­رسد طرح دوستدار گیاهخواران که در  برای ارتقا فرهنگ گیاهخواری، در حال حاضر شروع به نشان دادن دست­‌آوردهایش کرده است. این مرکز کاتالان حدود 57 رستوان برای گیاهخواران دارد. یک رستوران برای هر هفته از سال. بر اساس اریک برنت، بنیانگذار هپی­کاو، یک فضا به رستوران­‌های گیاهخواران اختصاص داده شده است: «برخی از شهرها مانند بارسلونا جنبش حرکت به سوی رژیم غذایی گیاهی را در اسپانیا با ارائه غذاهایی با کیفیت بالا، هدایت می­‌کنند».

پالما دومالورکا

پالما دومالورکا اسپانیا گیاهخوار

یکی از مقاصد اصلی برای گردشگران خارجی،در حال حاضر یک مقصد برای گردشگرانی که رژیم غذایی سالم و بدون گوشت را ترجیح می‌دهند، نیز هست. از هزاران رستوران، بار و کافه در مرکز جزایر بالئاریک، بخش بزرگی برای گیاهخواران است.

سن سباستین

سن سباستین اسپانیا گیاهخوار

اگرچه سن سباستین برای غذاهایش شهرت بین‌­المللی دارد، تعداد کمی از مردم آگاه هستند که مجموعه متنوعی از غذاهای گیاهخواران در این ارائه داده می‌شود. در حالی که بسیاری از مردم علاقمند به جشن گرفتن با «پینتکسوس» مشهور (معمولا گوشت) هستند، گیاهخوارانی که از سن سباستین دیدن می‌کنند می‌توانند مطمئن باشند که غذاهای خوشمزه بسیاری را می‌توانند اینجا پیدا کنند.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد اسپانیا به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.