سفر به قطر
امتیاز ما

ممکن است قطر به دلیل شرایط آب‌و‌هوایی بسیار گرم در تابستان، در لیست کشورهایی که می‌خواهید به آن‌ها سفر کنید نباشد. اما قطر کشوری است که با داشتن قوانین آسان برای گرفتن ویزا از آمدن توریست‌ها به این کشور استقبال می‌کند تا آن‌ها بتوانند از غذاهای خوشمزه‌ی محلی و بین‌المللی و معماری شگفت‌انگیز در این کشور لذت ببرند. امروز با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا به بررسی دلایل سفر به قطر بپردازیم .بلیط هواپیما را ارزان خریداری نمایید.

دلایل سفر به قطر

آب و هوای زمستانی

اگرچه تابستان زمان مناسبی برای سفر به قطر نیست اما ماه‌های زمستانی زمان کاملا مطلوبی است که از سفر خود از قطر لذت ببرید. با وجود بارندگی که در فصل زمستان فقط ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد و دمای هوای بسیار مطلوب، آب‌و‌هوای برای سفر، استراحت و بازدید از جاهای دیدنی قطر بسیار مطلوب و مناسب است. موزه ملی قطر

سفر به قطر

یک گشت و گذار سریع

این کشور با داشتن پرواز حدود ۶ یا ۷ ساعت برای کشورهای جنوب غربی و برخی از کشورهای غربی، برای سفری کوتاه و دور شدن از کارهای روزمره سفری بسیار آسان است. اپراتورهای تور قطر بهترین‌ها را از هر چیز در این کشور به مسافران ارائه می‌دهند. قبل از سفر به قطر بهتر است برای رزرو هتل اقدام کنید اما در عین حال می‌توانید ببینید چه چیز برای برنامه‌های سفر شما مناسب‌تر است.

ترکیب فرهنگ

شما به هیچ وجه در جهان نمی‌توانید چنین ترکیب بزرگی از فرهنگ‌های غیر خاورمیانه‌ای را مشاهده کنید که در آن شرق به معنای واقعی کلمه به غرب می‌رسد. مردم محلی کمی بیش از ۱۵ درصد از جمعیت قطر را تشکیل می‌دهند و بقیه هم از مناطق مختلف جهان به این کشور مهاجرت کرده‌اند. قطر با ترکیب فرهنگ‌های مختلف، تنوع، غذا، قومیت و سنت، منزلگاه غذاهای بین‌المللی و سبک‌ زندگی‌های گوناگون محسوب می‌شود.

سواحل قطر

اگر به قطر سفر می‌کنید و آفتاب را دوست دارید، از سواحل «زکریت»، «الغاریه»، «دخان»، «الوکره»، «فویرط» و «مارونا» حتما دیدن کنید. به جز همه‌ی این‌ها، بیشتر هتل‌های ۵ ستاره سواحل خصوصی خود را دارند تا مهمانان از آفتاب گرفتن لذت ببرند.

سفر به قطر

مهمان نوازی

این کشور به مهمان‌نواز بودن شهرت دارد و برای آن‌ها رفاه کسانی که از این کشور بازدید می‌کنند بسیار مهم است. به همین دلیل آن‌ها پکیج‌های جذاب آب‌گرم را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی قطر بهترین سرویس را برای استراحت به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

ماجراجویی

برای کسانی که به دنبال هیجان هستند، این کشور ماجراجویی را به شکل سفرهای بیابانی، گشت‌و‌گذار در شهر، سفرهای جاده‌ای، غواصی، فلای بوردینگ و دیگر ورزش‌های آبی ارائه می‌دهد. همچنین باید به دیدن منظره‌ی افق شهر دوحه و روستای فرهنگی مروارید قطر کاراتا بروید. ویزای کاری قطر

غذاها

قطر به دلیل داشتن فرهنگ‌های غذایی مختلف، منزلگاه طعم‌های بین‌المللی است. برای خوردن غذاهای خوب، رستوران «نوبو» را برای خوردن سوشی، رستوران «زعفران» را برای غذاهای هندی و رستوران «ایسان تای» را برای خوردن سالاد پاپایا حتما امتحان کنید. رستوران‌های «هیپ» از جمله رستوران‌هایی هستند که در بازدید از قطر حتما باید به آن‌ها سر بزنید. این رستوران‌ها شامل چند کافه و رستوران مختلف هستند که هر کدام از آن‌ها برای غذاهای خاصی معروف هستند. کافه‌ی «گراند جود» که برای «منسف» (غذای ملی اردن)، رستوران «الشامی» برای گریل مخلوط آن و همین‌طور رستوران «شکسپیر اند کو» برای وعده‌ی غذایی برانچ معروف هستند.

سفر به قطر

هنر

قطر که هر سال همکاری‌هایی با کشورهای مختلف دارد، چیزهای زیادی برای ارائه به علاقمندان به هنر دارد. نمایشگاه فعلی بانک برای سال فرهنگی قطر آلمان که در ایستگاه آتش‌نشانی دوحه برگزار می‌شود از جمله جاهایی است که علاقمندان به هنر باید از آن بازدید کنند.بلیط هواپیمای تهران دوحه