بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی
امتیاز ما

زمانی‌که صحبت از غذاهای ژاپنی به میان می‌آید، بیشتر مردم به سوشی فکر می‌کنند. البته آشپزی ژاپنی چیزی بیشتراز تهیه‌ی انواع سوشی و ماهی خام است. بهترین رستوران‌های ژاپنی در شهر توکیو قرار دارند؛ از رستوران‌های کوچک و محلی گرفته تا رستوران‌هایی که موفق به دریافت چند ستاره از راهنمای «میشلین» شده‌اند. اگر قصد سفر به توکیو را دارید، در ادامه با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در توکیو آشنا شوید.

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

رستوران نارسیاوا

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

این رستوران شیک غذاهای ژاپنی را با سبک مدرن و هنری سرو می‌کند. خلاقیت در استفاده از مواد اولیه‌ی سنتی و تکنیک‌های آشپزی نوین باعث شده است غذاهای ژاپنی با رویکرد مدرنی در این رستوران سرو شوند. طراحی داخلی رستوران مدرن و جالب است؛ دکور سیاه و براق با میزهای سفید و درهای بزرگ شیشه‌ای که به مشتریان اجازه می‌دهد که داخل آشپزخانه را ببینند. کارکنان این رستوران همیشه آماده‌ی کمک کردن به مشتریان هستند. این رستوران بسیار محبوب است پس حتماً قبل از رفتن جای خود را رزرو کنید.

سوکیاباشی جیرو

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

این رستوران یک رستوران کلاسیک است اما یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های سوشی در شهر توکیو محسوب می‌شود و پس از دریافت سه ستاره از راهنمای میشلین به عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های سوشی در جهان شناخته شد. «جیرو اونو» سرآشپز و مالک این رستوران است. یک از نکات جالب درباره‌ی «سوکیاباشی جیرو» این است که در سال ۲۰۱۴ اوباما به همراه نخست وزیر ژاپن «شینزو آبه» برای صرف غذا به این رستوران آمدند. این رستوران کوچک است بنابراین پیش از رفتن جای خود را رزرو کنید. افرادی که به توکیو سفر می کنند حتماً باید برای خوردن سوشی‌های تازه این رستوران سری به آن بزنند. در این رستوران انتظار منو نداشته باشید زیرا غذای شما بر اساس آنچه آشپزخانه آماده کرده است سرو می شود.

رکورینشا توکیو

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

اگرچه رامن غذای دانشجویان محسوب می‌شود اما این رستوران سرو این غذا را به یک هنر تبدیل کرده است. مشتریان ساعات طولانی در صف می‌ایستند تا این نودل‌های خوشمزه‌ی خانگی را میل کنند. بیشتر مشتریان به نودل «تسوکمن» که نودل به همراه گوشت است علاقه دارند. این رستوران مورد علاقه‌ی مردم محلی و گردشگران است و مردم از ساعت ۱۱ برای صرف ناهار در صف می‌ایستند.

تاکازاوا

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

این رستوران، رستورانی بسیار خاص است که در ماه تنها ۲۰ وعده شام سرو می‌کند. «تاکازاوا» در پشت یک در پنهان در «میناتو» قرار گرفته است. سرآشپز این رستوران «یوشیاکی تاکازاوا» در اتاقی که تنها ۳ میز دارد، غذاهایی الهام گرفته از غذاها و تکنیک‌های آشپزی فرانسوی و ژاپنی سرو می‌کند. او غذاها را در آشپزخانه‌ای که در وسط اتاق قرار گرفته آماده می‌کند و در فاصله کمی از مشتریان قرار می‌دهد. همسر او در نقش پیشخدمت است و خوراکی‌هایی مانند قارچ و سبزیجات و بستنی کاری را سرو می‌کند. زیبا ترین معابد توکیو

کوزوئه در پارک هیات با سرو  کایسکی

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

این رستوران در طبقه ۴۹ ساختمان «پارک هیات توکیو» قرار گرفته است و قصد دارد به غذاهای ژاپنی کیفیت جدیدی ببخشد. آنها برای پخت و سرو «کایسکی» یکی از معروف ترین سبک‌های سرو غذاهای ژاپنی، موفق به دریافت ۳ ستاره از میشلین شده‌اند.  پیشخدمت‌های این رستوران در لباس‌های زیبای کیمونو غذا را برای مشتریان سرو می‌کنند. اگر قصد دارید به یکی از رستوران‌های ژاپنی بروید پیشنهاد می کنیم حتما این رستوران را در برنامه خود قرار دهید. حتماً یک میز در کنار پنجره رزرو کنید تا از منظره‌ی زیبای کوه «فوکی» لذت ببرید.

نیهون ریوری ریوگین با سرو  کایسکی

بهترین رستوران‌های ژاپنی که غذاهای ژاپنی

کایسکی یکی از سبک‌های سرو غذاهای سنتی در ژاپن است و غذاهای مختلف به طور جداگانه روی یک سینی سرو می‌شوند. در منوی کایسکی این رستوران بیش از ۱۲ غذا وجود دارد که هر کدام از مواد اولیه فصلی تهیه اما با سبک غربی سرو می‌شوند. این رستوران تنها ۱۸ میز دارد و فضای آن فضایی بسیار صمیمی است. سرآشپز «سیجی یاماتو» غذاهای خوشمزه مانند میوه‌‌ی یخ‌زده با نیتروژن مایع را به همراه آب میوه داغ و دورچین‌هایی از «فوگو» یا «بادکنک ماهی» برای مشتریان سرو می‌کند. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو