جاذبه های دانمارک کپنهاگ
امتیاز ما

از نمایشگاه ­ها و موزه­ ها تا مناظر خیره کننده و بهترین پارک­های تفریحی در این مقاله بهتیرن جاذبه های دانمارک را با عکس­ های زیبا  به شما معرفی می­کنیم. به پایین صفحه بروید تا طعم جالب ترین کشور اسکاندیناوی را بچشیدو کشوری که همه چیز را به مردم محلی و توریست­ ها یکسان ارائه می­دهد.

جاذبه های دانمارک

باغ تیوولی کپنهاگ

 یکی از جاذبه­ های دیدنی کپنهاگ «باغ تیوولی» است. با سواری­ های نفس­گیر و بوستان­ ها آرامش بخش این پارک یکی از مقاصد برتر خانواده است.

جاذبه های دانمارک باغ تیوولی کپنهاگ

موزه هنر مدرن لوییزیانا

 جاذبه های دانمارک موزه هنر مدرن لوییزیانا

مجموعه بزرگ لوئیزیانا، نمایشگاه­ های موقت و محل ویژه این ساختمان در کنار ساحل ترکیب جالبی ساخته است تا این موزه هنر مدرن به یکی از جذاب­ترین جاذبه های دانمارک تبدیل شود.

موزه هنر آرهوس، آروس

 جاذبه های دانمارک موزه هنر آرهوس، آروس

آروس دومین شهر بزرگ کشور دانمارک است. «ارهوس» در این شهر واقع شده است و هر ساله نمایشگاه ­های هنری و تاسیسات مدرن در این موزه برگزار می­شود و هزارن بازدیدکننده را به خود جذب می­کند. شما می توناید از اتاق های بالیی موزه دیدن کنید و از چشم ­انداز پانورامیک و منحصر به فرد شهر از «پانورامای رنگین کمان» لذت ببرید.  در سفر به دانمارک چه کارهایی می توان انجام داد؟

کاخ کرسیشنزبورگجاذبه های دانمارک کاخ کرسیشنزبورگ

با وجود آتش سوزی بزرگ «کاخ کرسشنزبورگ» در سالهای ۱۷۴۰، ۱۷۹۴ و ۱۹۲۸ ساخته شد. با قدم زدی در اتاق­ های مخملی و سالن بزرگ بازدید کنندگان می­تدانند نگاهی به زندگی خانواده سلطنتی بیندازند و از اتاق­ هایی که ملکه در آنها میزبان مهمان­ های سلطنتی بوده و جشن­ های مجلل برگزار می­کرده است بازدید کنید.

کاخ امالینبورگجاذبه های دانمارک کاخ امالینبورگ

این کاخ برای بازدیدکنندگان جذاب است نه تنها برای اینکه اقامتگاه زمستانی خانواده سلطنتی بوده است بلکه به خاطر اینکه ۱۵۰ سال تاریخ دانمارک در اتاق­ای این قصر آشکار شده و به نمایش گذاشته شده است.

قلعه کرونبورگ


جاذبه های دانمارک قلعه کرونبورگ

«قلعه کرونبورگ» که به نام «قلعه السینور» نیز شناخته می­شود، یکی از جاذبه های دانمارک ویکی از مهمترین قلعه ­های رنسانس در شمال اروپا است. برخی می­گویند این قلعه الهم بخش بخش عمده ­ای از نمایشنامه «هملت» شکسپیر است.

یگزبورگ دایرهیو  جاذبه های دانمارک یگزبورگ دایرهیو 

«یگزبورگ دایرهیو» یک پارک جنگلی بزرگ است که تقریبا ۴۰ دقیقه با کپنهاگ فاصله دارد. در این پارک حدود ۲۰۰۰ گوزن  در میان درختان زندگی می­کنند. این پارک یک مکان عالی برای سفر روزانه از کپنهاگ است برای دیدن چشم ­اندازهای خیره کننده و به خاطر اینکه یکی از قدیمی ­ترین پارک­ های تفریحی جهان را می­توانید در اینجا پیدا کنید. این پارک در سال ۲۰۱۵ به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است.

قلعه اگسکوف


جاذبه های دانمارک قلعه اگسکوف

این قلعه به عنوان امن­ ترین قلعه آبی در دروره رنسانس شناخته شده است. معماری قابل توجه و مکان منحصر به فرد آن در دریاچه کوچکی در جنوب «فونن» یکی از جاذبه های دانمارک است. خرید ارزان بلیط هواپیما تهران کپنهاگ

موزه دریایی

 جاذبه های دانمارک موزه دریایی

موزه دریایی جزء ۲۵ مکان دیدنی نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۴ و در لیست ۱۰ سازه­ای که باید دیده شوند، «نشنال جوگرافی»  قرار دارد. موزه برنده جایزه زندگی ملوانان در یک نمایشگاه خلاق شد.

نیهاون کپنهاگ 

 جاذبه های دانمارک نیهاون  کپنهاگ

منطقه­ ای زیبا به خانه­ های رنگارنگ و جایی که هانس کریستین اندرسن زندگی می­کرده است. بدون شک یکی از جاذبه­ های گردشگری کپنهاگ این منطقه زیبا و رنگارنگ است و هر مسافری باید از این مکان دیدن کند.

 موزه لیندولم هوجی

 جاذبه های دانمارک موزه لیندولم هوجی

در این موزه برخی یافته ­های وایکینگ­ ها حفظ شده است. خانه­ ها و حصارهای روستا، محل دفن ۶۸۲ نفر و ۱۵۰ سنگ از عصر آهن آلمان و کشتی وایکینگ­ ها در این منطقه کشف شده است. علاوه بر این بازدیدکنندگان می­توانند در مورد زندگی وایکینگ­ ها در نمایشگاه ­های نوآورانه اطلاعات کسب کنند. دانمارک کشور وایکینگ‌ها

 قلعه فردریکزبورگجاذبه های دانمارک  قلعه فردریکزبورگ

این قلعه بزرگترین قلعه رنسانس در اسکاندیناوی است البته موزه تاریخ ملی نیز دارد. ومجموعه ­ای از پرتره ­ها، نقاشی­ های تاریخی، مبلمان و هنرهای تزیینی ۵۰۰ سال تاریخ دانمارک را نشان ­میدهد.

لگو لند دانمارکجاذبه های دانمارک لگو لند

لگولند با هزاران آجر رنگی لگو دارای فعالیت­ های سرگرم کننده بسیاری برای تمام افراد خانواده است. حتما اگر با فرزندتان به دانمارک سفر می­کنید به این منطقه سری بزنید.