امتیاز ما

اطلاعات ۵ مرکز خرید بانکوک

در رده بندی جهانی، بانکوک یکی از زیباترین و توریست پذیر ترین شهرهای جهان است که به عنوان پایتخت تایلند، افراد زیادی از گوشه و کنار دنیا برای مشاهده این شهر دیدنی سفر می کنند. یکی از مشخصه های مهم بانکوک، مرکز خرید بانکوک است که اجناس با کیفیت و خوبی را می توان در مرکز خرید بانکوک پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم چند مورد مرکز خرید بانکوک را به شما معرفی کنیم.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

اینکه در شهرهای بزرگ و توریستی معروف جهان به دنبال مرکز خرید خوب بگردید کاری سخت و وقت گیر است. درواقع تنوع کیفیت و اجناس در مراکز خرید بانکوک می تواند مشکل ساز باشد. در اینجا ۵ مورد از جاهایی که می توانید خرید در بانکوک را تجربه کنید، خواهید شناخت:

مرکز خرید chatuchak

بازاری بزرگ و ترکیبی از اجناس قدیمی و مدرن تایلندی به نام chatuchak در بانکوک وجود دارد که تجربه زیبایی را برایتان رقم خواهد زد. بازار آخرهفته این مرکز خرید بسیار داغ است افراد زیادی برای تهیه لوازم مورد نیاز خود به این بازار مراجعه می کنند. از صنایع دستی تایلندی گرفته تا اجناس قدیمی و مایحتاج روزمره غذایی در این مرکز خرید وجود دارد.

بازار asiatique

این بازار با مساحت گسترده مناسب شبگردی های پرخرید است. در این بازار می توانید انواع لباس های با کیفیت و اجناس مختلف را پیدا کرده و در صورت نیاز، در رستوران های متعددش غذای تایلندی لذیذ میل کنید. این بازار که از ساعت ۵ عصر باز می شود مناسب تمام افرادی است که به دنبال یک مرکز خرید گسترده و بزرگ و در عین حال باکیفیت هستند.

منطقه siam

فقط این را بدانید که با ورود به این بازار شگفت زده خواهید شد. فضای متفاوت بازار siam می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند. این بازار نه تنها یک مرکز خرید بانکوک بلکه یک مرکز خرید تایلندی مهم به شما می رود، اجناسی با کیفیت و مرغوب را در اختیارتان قرار خواهد داد. این بازار که در فضای باز و زیبای بانکوکی قرار دارد، محل کسب و کار برند های معتبر جهانی و همچنین فروشندگان مهم و مشهور تایلندی است.

بازار patpong

آیا تا کنون نصف شب اقدام به خرید کرده اید؟ این بازار که در شهر بانکوک است تا صبح باز است و یکی از پربازدید ترین بازارهای این شهر محسوب می شود. درواقع بیشتر اوقات، مرکز خرید بانکوک تا نیمه شب و بعضی ها تا صبح باز هستند و اتفاقا مشتریان زیادی را جذب خود کرده اند. این بازار نیز در آن دسته قرار دارد و از کیفیت اجناس خوبی نیز برخوردار می باشد. این بازار می تواند خرید از بانکوک را برایتان لذت بخش کند.

بازار pantip plaza

بدون شک مرکز خرید بانکوک برای افرادی که علاقه زیادی به بحث لوازم الکترونیکی و کامپیوتری دارند جذاب نیست. اما این بازار، یکی از مراکز خرید در بانکوک است که نیاز این افراد را برآورده می سازد. در بازار pantip plaza گستره بسیار زیادی از انواع لوازم کامپیوتری و الکترونیکی وجود دارد که می توانید نیاز های خود را برطرف کنید.

این بازار، شاید بزرگترین مرکز خرید بانکوک در زمینه لوازم کامپیوتری است که محل فعالیت برند های معتبری نظیر اپل، مایکروسافت، سامسونگ و… است.

تمام موارد از جمله مرکز خرید در بانکوک علاوه بر تنوع اجناس و کیفیت کافی، از زیبایی خاصی برخوردار هستند. این زیبایی می تواند عناصر طبیعی به کار رفته در دکوراسیون این بازارها باشد . بدون شک سفر به تایلند بدون مراکز خریدش بی معنی خواهد بود.مجله گردشگری دور و نزدیک