وویاژ هتل
امتیاز ما

هتل وویاژ بلک یکی از هتل های ساحلی بسیار خوب آنتالیا است که در سفر به این شهر توریستی می توانید از آن استفاده کنید و اقامت خوشی را در آن داشته باشید. کیفیت و امکانات هتل وویاژ بلک آنتالیا از هر لحاظ عالی و مطلوب می باشد و در همه ی روزهای سال آماده خدمت رسانی به شما مسافران گرامی خواهد بود.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل وویاژ بلک آنتالیا یکی  دیگر از هتل های ۵ ستاره آنتالیا می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و امکانات بسیار کامل و مناسبی دارد. اگر به دنبال یک مسافرت لوکس و راحت هستید، می توانید این هتل را برای اقامت تان انتخاب کنید. هتل وویاژ بلک آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده و در کنار سواحل مدیترانه قرار دارد. وسعت این هتل ۹۳ هزار متر مربع می باشد که در نوع خود بی نظیر است. ساختمان هتل در چند بخش ساخته شده است که شامل یک ساختمان اصلی، دو ساختمان در اطراف آن و تعدادی ساختمان های ویلایی می باشد. البته فاصله ی هتل وویاژ بلک آنتالیا تا مرکز شهر در حدود ۴۰ کیلومتر است که شما می توانید در کم تر از ۳۰ دقیقه به مرکز شهر برسید و فاصله ی آن تا فرودگاه آنتالیا در حدود ۳۵ کیلومتر می باشد. این موضوع کمی نقطه ی ضعف برای این هتل محسوب می شود.بلیط تهران استانبول

وویاژ هتل

وویاژ هتل

امکانات اتاق های وویاژ بلک آنتالیا

تعداد اتاق های هتل وویاژ بلک آنتالیا ۵۶۰ اتاق می باشد و تقریبا جزء هتل های بزرگ و شلوغ آنتالیا محسوب می شود. هتل وویاژ بلک آنتالیا نیز مانند دیگر هتل های شهر از امکانات خاصی برای اتاق ها برخوردار می باشد. مهم ترین امکانات اتاق ها، گاوصندوق الکترونیکی است که در تمامی اتاق ها موجود می باشد و می توانید برای نگهداری اشیاء قیمتی خود از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های خوب این هتل داشتن اتاق های ویژه ی خانوادگی می باشد که جزء امکانات محبوب هتل وویاژ بلک آنتالیا به شمار می رود. علاوه بر این ها اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها قابل استفاده است. تلویزیون فلت ال سی دی، حمام اختصاصی، بالکن و پنجره ی رو به ساحل از دیگر امکانات رفاهی هتل وویاژ بلک آنتالیا است. سیستم تهویه اتاق ها بسیار خوب و مناسب می باشد. صبحانه نیز در اتاق سرو می شود.

امکانات رفاهی، عمومی و ورزشی وویاژ بلک

طبیعتاً هر هتل ۵ ستاره ای باید از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار باشد، تا یک اقامت آرام و بی دغدغه را به مهمانانش عرضه کند. در هتل وویاژ بلک آنتالیا نیز امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان در سرتاسر هتل و فروشگاه های مختلف ارائه می شود. جالبی این موضوع این جاست که همه نوع فروشگاهی مانند عکاسی، آرایشگاه، بوتیک، جواهر فروشی و … در این هتل یافت می شود و شما بدون خارج شدن از هتل می توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را از داخل هتل خریداری کنید. این هتل دارای ۲ استخر برای مهمانان و افرادی که اتاق رزرو کرده اند، دارد. هم چنین هتل وویاژ بلک آنتالیا دارای مرکز آب گرم و ماساژ می باشد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. حمام ترکی نیز در هتل موجود می باشد. برای تفریح مهمانان و کودکان پارک آبی بزرگی نیز در هتل احداث شده است که از آن نیز می توانید استفاده کنید. هتل وویاژ بلک آنتالیا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد و می توانید ساعت ها در کنار سواحل دریا قدم بزنید. رستوران های هتل نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و می توانند جواب گوی هر نوع ذائقه ای باشند.

خدمات هتل وویاژ بلک

خدماتی که در داخل هتل ارائه می شود می تواند راحتی و سهولت را برای شما به حداکثر برساند. نظافت در هتل وویاژ بلک آنتالیا به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود. شما هر درخواستی که داشته باشید در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق تلفن اتاق تان گزارش دهید. پاسخ گویی پرسنل نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.مجله گردشگری دور و نزدیک