امتیاز ما

راه های مختلفی برای جذب مهاجر در کانادا وجود دارد. مهاجرت به کشور کانادا از مسیرهای مختلفی امکان پذیر است اما شما باید قبل از تصمیم به مهاجرت، مقصد خود را مشخص کنید و سپس ببینید که شرایط شما برای درخواست اقامت در کدام یک از ایالت های این کشور مناسب است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

برنامه کارآفرینی کشور کانادا چیست؟

کشور کانادا در جذب مهاجر حالت ایالتی دارد و هر ایالت بسته به نیازهایی که دارد قوانین مختلفی برای جذب مهاجر و ایجاد کار دارد. طبیعتا این برنامه ها باید منجر به جذب افرادی شود که برای این کشور مفید بوده و حضورشان به تولید، اشتغال و کارآفرینی کمک کند. به این برنامه، برنامه کارآفرینی کانادا گفته می شود.

مهاجرت از طریق کارآفرینی به ایالت British Colombia

ایالت بریتیش کلمبیا، یکی از قوی ترین ایالت های کانادا در زمینه تجارت است و برای افرادی که مهاجرت به کانادا را با هدف تجارت انجام می دهند، مقصد مناسبی است. این ایالت با ایالت واشنگتن هم مرز است و شهر ونکوور در این منطقه، به یکی از بهترین مکان ها برای کار و زندگی افرادی که برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده اند، تبدیل شده است.

روش کار این برنامه در بریتیش کلمبیا بر جذب مدیران و سرمایه داران با تجربه استوار است. به این ترتیب که ابتدا فرد درخواست دهنده مهاجرت به کشور کانادا باید در یک تجارت (فرقی نمی کند این تجارت جدید باشد یا فرد قبلا در آن فعال بوده باشد) سرمایه گذاری کند و با استخدام افراد مقیم در کانادا تا ۱ سال به طور مداوم و مستمر مدیریت این فعالیت تجاری را بر عهده داشته باشند. پس از ۱ سال فرد باید امتیاز لازم برای برنامه BC Provincial Nominee Program’s – PNP  را کسب کرده باشد تا ویزای کار در ونکوور برای خود و خانواده اش را به دست آورد. به این ترتیب از میان افراد متقاضی مهاجرت به کانادا، افراد متخصص و سرمایه دار جذب می شوند که در بلند مدت نقش ویژه ای در شکوفایی اقتصاد این منطقه بازی خواهند کرد.  خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو

مهاجرت به کانادا و برنامه کارآفرینی

مهاجرت به کانادا و برنامه کارآفرینی

شرایط مهاجرت به کشور کانادا به این روش

اگر بخواهید از این روش برای گرفتن اقامت کانادا اقدام کنید باید شرایط خاصی را دارا باشید. مهمترین این شرایط عبارتند از:

  1. حداقل ۶۰۰ هزار دلار سرمایه که از راه قانونی کسب شده باشد و منبع کسب آن قابل پیگیری باشد.
  2. ایجاد شرکت سرمایه گذاری که ارزش آن حداقل ۲۰۰ هزار دلار کانادا باشد و حداقل یک سوم مالکیت آن به فرد متقاضی مهاجرت به کانادا تعلق داشته باشد. این شرکت باید حداکثر تا ۲۰ ماه بعد از ورود فرد به ایالت ایجاد شده و امور قانونی آن ثبت شده باشد.
  3. فعالیت ایجاد شده باید حداقل برای یک شهروند کانادایی یا یکی از افراد مقیم کانادا ایجاد شغل کرده باشد.
  4. متقاضی باید اثبات کند که مدیریت یک تجارت را در BC به صورت فعال بر عهده دارد، این مسئله به معنای حضور فیزیکی و فعال فرد در محل کار است.

شرایط فردی

افراد متقاضی به دریافت اقامت به این روش باید یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

  1. بیشتر از ۳ سال سابقه مالکیت فعال یک شرکت تجاری
  2. بیشتر از ۴ سال فعالیت به عنوان معاون ارشد مدیر
  3. حداقل ۱ سال تجربه مالکیت فعال و ۲ سال تجربه معاونت در اداره شرکت

دقت کنید که در این روش مالکیت فرد به معنای این است که حداقل بالای ده درصد سهام شرکت باید به نام فرد متقاضی بوده و معنای مدیریت به معنای داشتن حداقل ۳ کارمند است. درخواست کنندگان باید اثبات کنند که حداکثر در صد کیلومتری بریتیش کلمبیا زندگی می کنند. ارائه مدارک تحصیلی نیز دارای اهمیت می باشد. فرد باید دست کم فوق دیپلم داشته باشد یا تجربه مدیریتی بالای سه سال در ۵ سال گذشته را داشته باشد. همچنین مدارک تحصیلی بر اساس معیار کشور کانادا معادل سازی خواهد شد.

افرادی که دارای ایده یا طرح تجاری خاصی هستند از امتیاز برخوردار خواهند بود. در درخواست این نوع از مهاجرت به کشور کانادا ارائه کردن مدرک زبان در استان بریتیش کلمبیا ضروری نیست اما اگر نمره خوبی داشته باشید شانس شما بالاتر خواهد رفت. این روش جذب مهاجر حداقل سنی ندارد اما میانگین مشخص شده برای آن از بیست و پنج تا ۶۴ سال سن می باشد. مجله گردشگری دور و نزدیک

شرایط فردی برای مهاجرت به کشور کانادا