امتیاز ما

آیا از جدیدترین برنامه مهاجرتی کبک مطلع هستید؟ یکی از راه های مهاجرت به کانادا دنبال نمودن برنامه مهاجرتی کبک است. در این مسیر باید در ابتدا بدانید که شرایط و امتیازبندی ها به چه صورتی است. می دانیم که در برنامه مهاجرتی کبک جدول امتیازبندی وجود دارد و این موضوع سبب می شود که شرایط خاصی برای مهاجارت فراهم شود. در این مقاله سعی می کنیم که بهترین روش های سرمایه گذاری در کانادا را از طریق برنامه مهاجرتی کبک مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

قوانین برنامه مهاجرتی کبک

کبک به طور کلی از ۱۷ منطقه تشکیل شده است که هر یک از این مناطق دارای امتیاز مخصوص به خود هستند. فرصت های شغلی موجود در هر منطقه از منطقه دیگر متفاوت است و این تفاوت در خصوص هزینه زندگی نیز دیده می شود. هر ساله هزاران نفر به صورت سالانه یک سری تخصص های حرفه ای را دنبال می کنند و وارد کبک می شوند. شاید سوال کنید که چرا برنامه مهاجرتی کبک را انتخاب کنیم؟ در کبک شرایط شغلی و زندگی عالی در شهرها و روستاها وجود دارد و سبب می شود که دید شما به زندگی تغییر کند. به طور کلی در برنامه مهاجرتی کبک سه روش سرمایه گذاری، کارآفرینی و خوداشتغالی فراهم شده است که هر یک دارای شرایط خاصی هستند.

قوانین برنامه مهاجرتی کبک

مراحل برنامه مهاجرتی کبک

در ابتدا باید اطلاعات خود را در خصوص کبک کامل کنید، بهتر است که پرونده و شانس خود را به صورت آنلاین توسط استان کبک از طریق نرم افزارهای موجود محک بزنید. در آزمون ارزیابی اولیه شخص باید به طور دقیق به پرسش ها پاسخ دهد. این آزمون به طور دقیق میزان دانش زبان و تخصص کاری شما را بررسی می کند.

یک سری شرایط برای نیروهای متخصص در نظر گرفته شده است که باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. شرایط به این شکل است که در ابتدا سطح تحصیلات و منطقه ای که شخص در آن مشغول است بررسی می شود. تجربه او و سابقه کاری و همین طور دانش زبان انگلیسی و فرانسه شخص مورد بررسی قرار می گیرد. شما باید بستگانی در کبک داشته باشید که اقامت دائم این استان را دارند، پیشنهاد کاری باید از سوی کبک برای شما ارسال شود. شما می توانید فرزندان کمتر از ۱۸ سال خود را به عنوان همراه داشته باشید. پس از سه بار ورود شخص به کبک باید بتواند قراردادی منعقد کند و بتواند به خودکفایی مالی برسد.

بهتر است که قبل از هر نوع اقدامی در خصوص برنامه مهاجرتی کبک موانع پیش روی را بررسی کنید. سپس نوبت به ارسال تقاضانامه مهاجرت است این فرم به صورت آنلاین تکمیل و ارسال می شود. فرم ارسالی توسط تیم های مربوطه مورد تایید و یا رد قرار می گیرد. اگر شما به عنوان یک خارجی بار اول است که به کبک وارد می شوید باید از کنترل گمرکی کانادا گذر کنید.

مراحل برنامه مهاجرتی کبک

روش های آسان برنامه مهاجرتی کبک

برای اینکه اخذ برنامه مهاجرتی کبک برای شما آسان تر باشد بهتر است که سازمان ها و یک سری از شرکت ها را برای بیزنس خود ادغام کنید. بهترین راه به این شکل است که به محض ورود برنامه خاصی داشته باشید. یعنی به عنوان مثال محل زندگی خود را مشخص کنید و برای روال بیمه خود اقدام کنید. شما باید در کالج برای یادگیری زبان فرانسوی اقدام کنید و در زمانی کم به فکر خوداشتغالی باشید. مجله گردشگری دور و نزدیک