سالن کنسرت در آلمان
امتیاز ما

اغلب گردشگران در سراسر دنیا رفتن به یک کنسرت با شکوه را هدف اصلی مسافرت خود در نظر می گیرند، از همین رو قصد داریم در این مقاله برترین سالن‌ های کنسرت آلمان را برای شما معرفی کنیم. برای بررسی این موضوع در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

سالن‌ های کنسرت آلمان

سالن‌ های کنسرت آلمان از شهرت جهانی برخوردار هستند و حتی در کوچک‌ترین شهرهای این کشور، سالن‌های مجلل و باشکوهی دیده می‌شود. کیفیت صدا و تصویر سالن‌های جدید، در جایگاه‌های ارزان‌قیمت نیز بسیار مناسب است. علاوه بر این هزینه بلیت در بعدازظهر جمعه و یکشنبه معمولاً کمتر بوده و طی هفته نیز کنسرت‌های رایگان برگزار می‌شود. نکته جالب آنکه خرید و یا تعویض بلیت تا چند لحظه قبل از شروع نمایش کاملاً امکان‌پذیر است. در ادامه شما را با برخی از سالن‌ های کنسرت آلمان آشنا خواهیم نمود. سوغات  آلمان

 

اِلبفیلارمونی واقع در هامبورگ

افتتاح سالن اِلبفیلارمونی (elbphilharmonie) هامبورگ در بهمن ۱۳۹۵، یکی از مهم‌ترین خبرهای آلمان در سال گذشته بود. ساخت این بنا ۵ سال بیشتر از موعد مقرر طول کشید و هزینه نهایی آن ده برابر گران‌تر از بودجه اولیه بود. سالن روی یک انبار قدیمی و نزدیک رودخانه ساخته شده و پرهزینه‌ترین سالن کنسرت جهان محسوب می‌شود. اِلبفیلارمونی از حیث معماری بی‌نظیر است و حتی هنگامی‌که هیچ نمایشی در آن اجرا نمی‌شود، گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

سالن‌ های کنسرت آلمان

 

انجمن موسیقی رور در بوخوم

انجمن موسیقی رور (Ruhr) واقع در شهر بوخوم، دو ماه قبل از اتمام اِلبفیلارمونی افتتاح شده و ارزان‌ترین سالن کنسرت آلمان به شمار می‌آید. بوخوم یکی از شهرهای صنعتی شمال غربی آلمان بوده که اخیراً در حال تجدید و تحول است. ورودی سالن در مجاورت یک کلیسای قدیمی ساخته شده و فضای داخلی جذاب و آرامش‌بخشی دارد.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.