امتیاز ما

هوای آنتالیا در نوروز برای گردشگران و ساکنین این شهر فوق العاده می باشد. در این فصل آنتالیا بسیار سرسبز و چشم نواز خواهد بود. بدین جهت بسیاری از مسافران ایام نوروز را برای سفر به این شهر دیدنی و خوش آب و هوا انتخاب می کنند. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

هوای آنتالیا در طول ایام مختلف سال

یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه، آنتالیا می باشد. این شهر به دلیل آب و هوای ویژه ای که دارد همواره مقصد بسیاری از تورهای گردشگری است. آنتالیا در اکثر روزهای سال دارای هوایی آفتابی است. لذا مسافران می توانند به راحتی در فضای سواحل این شهر، بازی های آبی انجام دهند. در آنتالیا سیصد روز از سال آفتابی می باشد، از این رو گردشگران می توانند از ورزش های آبی مانند اسکی آبی، موج سواری و قایقرانی استفاده کنند و لذت فراوانی از گردش در این شهر ببرند. به طور کلی آنتالیا آب و هوای مدیترانه ای و اکثراً معتدل و گاهی اوقات نیز آب و هوایی گرم دارد. بلیط تهران استانبول

هوای آنتالیا در طول ایام مختلف سال

آب و هوای آنتالیا برای گردشگران

در تعطیلات نوروز یعنی در ماه مارس بیشترین میزان گردشگران و توریست ها به آنتالیا سفر می کنند به طور کلی هوای آنتالیا در نوروز سرد است و در این ایام کمتر می توان از ورزش های آبی استفاده کرد. اما به طور کلی می توان گفت هوای آنتالیا در ایام نوروز بسیار عالی است.

هوای آنتالیا در نوروز

در ماه فروردین در آنتالیا پس از گذشتن از روزهای سرد، بارندگی کمتری رخ می دهد و روزهای آفتابی پیش رو خواهند بود. با نزدیک شدن به روزهای آخر فروردین هوای آنتالیا گرم تر می شود. بنابراین زمان مناسب سفر کردن به آنتالیا برای افرادی که می خواهند از شنا و آفتاب‌گیری و تفریحات ساحلی آنتالیا استفاده کنند، اردیبهشت ماه تا پایان آبان ماه می باشد. جالب است بدانید مناطق مختلف توریستی آنتالیا در فروردین و نوروز دارای آب و هوای متفاوتی هستند. نوروز زمان مناسبی برای شنا کردن در آنتالیا نیست. اما برخی از مناطق توریستی آنتالیا برای حمام آفتاب گرفتن مناسب می‌باشند. بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران را آنلاین خریداری کنید.

هوای آنتالیا در نوروز

هوای نواحی مختلف آنتالیا در نوروز

آنتالیا دارای نواحی مختلفی است و هوای آنتالیا در نوروز در این مناطق متفاوت می باشد. از این رو قصد داریم در این بخش به بررسی هوای این شهر زیبا در ایام نوروز و در مناطق مختلف این شهر بپردازیم:

هوای منطقه لار فروردین ماه: در روزهای ابتدای فروردین ماه دمای هوا در این منطقه ۱۳ درجه بوده و دمای آب دریا ۱۶ درجه سانتی گراد خواهد بود. با نزدیک شدن به روز های پایانی فروردین ماه بارندگی در منطقه لار کم شده و هوای آن گرم می شود. بلیط هواپیما تهران مشهد

آب و هوای منطقه بلک در نوروز: در ایام نوروز منطقه بلک دارای شب های بسیار سردتری نسبت به دیگر مناطق شهر آنتالیا می باشد. لذا گردشگرانی که در ایام نوروز به آنتالیا سفر کرده و برای گردش به بلک می روند، باید لباس گرم بپوشند. به دلیل سردی هوای آنتالیا در نوروز گردشگران بلک نمی توانند از تفریحات دریایی و شنا استفاده کنند. اگر در نوروز به منطقه بلک سفر کنید، به جای هوای آفتابی بیشتر شاهد بارندگی خواهید بود. بهترین هتل های آنتالیا در منطقه بلک واقع شده اند. هوای آنتالیا در این ایام در منطقه بلک به طور میانگین ۱۳ درجه سانتی گراد، حداقل ۸ درجه سانتی گراد و حداکثر ۱۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین دمای آب ۱۷ درجه سانتی گراد می شود.

آب و هوای کمر در نوروز: هوای آنتالیا در نوروز در منطقه کمر معمولاً گرم تر از سایر مناطق است. به طوری که به دلیل گرمی هوا در برخی از روزهای فروردین ماه آب دریا گرم شده و برای شنا کردن مناسب می شود. در نوروز می توان از تور کشتی و مکان های دیدنی کمر لذت برد. خرید بلیط هواپیما

هوای منطقه سیده در نوروز: هوای آنتالیا در ایام نوروز برای منطقه سیده در روزهای گرم ماه به ۱۸ درجه سانتی گراد می رسد و کسانی که می خواهند در آب دریا شنا کنند، به دلیل سردی آب دریا شنا کردن برای آن ها کمی سخت خواهد بود. به جای شنا کردن در ایام نوروز در سیده می توان از آثار تاریخی زیبای این شهر مانند آمفی تئاتر آسپندوس دیدن کرد.

هوای لارا در ایام نوروز: لارا یکی از مناطق ساحلی در آنتالیا است. هوای آنتالیا در نوروز در منطقه لارا  بین ۱۳ درجه سانتی گراد و ۱۵ درجه سانتی گراد می‌شود. مجله گردشگری دور و نزدیک