امتیاز ما

استانبول بزرگ­ترین و توریستی‌ترین و محبوب‌ترین شهر ترکیه محسوب می‌شود، همچنین استانبول مرکز فرهنگی و اقتصادی ترکیه است؛ سفارت یا کنسولگری کانادا نیز در این شهر زیبا قرار دارد. برخی از ایرانیان برای انجام کارهای ویزای خود، به استانبول سفر می‌کنند؛ در این مطلب قصد داریم پنج مورد از هتل های استانبول نزدیک به سفارت کانادا را به شما معرفی کنیم.

هتل‌های استانبول

یکی از محبوب‌ترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای ترکیه برای سفر، استانبول است که مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی فوق العاده‌ای را برای شما مهیا کرده است. شما می‌توانید با سفر به استانبول با دیدن از جاذبه‌های تاریخی آن به گذشته سفر کنید، همچنین با رفتن به مکان‌های دیگری مانند آکواوریوم لذت ببرید و ماجراجویی کنید، خرید، تفریح و از همه مهم‌تر در بهترین هتل های استانبول استراحت کرده و اقامت داشته باشید، از مزایا و آپشن‌های هتل لذت ببرید. (بلیط تهران استانبول)

۱- هتل لونت Levent Hotel (سه ستاره)

هتل لونت در منطقه لونت استانبول قرار دارد که این هتل بسیار نزدیک به سفارت کانادا است، فقط کافیست با چند دقیقه پیاده‌‌روی به کنسولگری کانادا برسید. این هتل علاوه بر نزدیک بودن به سفارت، به مرکز خرید بزرگ و مجهز Kanyon، ایستگاه مترو و فرودگاه بین المللی آتاتورک که فاصله کمی با هتل لونت دارند، همچنین فرودگاه استانبول در ۴۵ کیلومتری هتل Levent قرار دارد. این هتل سه ستاره دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند: استخر سرپروشیده، سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی، اتاق‌های وسیع، سیستم تهویه کننده هوا، تلویزیون ال سی دی، Wi-Fi رایگان، کف پارکت، سیستم گرمایش و سرمایش، میز کار و لپ‌تاپ است. (بلیط تهران ونکوور)

۲- هتل پارک ددمان لونت Park dedeman levent (چهار ستاره)

هتل پارک ددمان لونت در منطقه تجاری استانبول به نام Levent قرار گرفته است که فقط با شش دقیقه پیاده روی می‌توان به سفارت کانادا رسید. با اقامت در این هتل چهار ستاره می‌توانید به مکان‎های مهمی مانند: مراکز خرید (متروسیتی و کانیون)، ایستگاه مترو، فرودگاه آتاتورک و فرودگاه استانبول، به راحتی دسترسی داشته باشید. تمامی اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون شیک و مدرن با معماری عثمانی و سلجوقی، به همراه لوازم در اختیار شما قرار می‌گیرد. هتل پارک ددمان لونت دارای امکاناتی مجهز مانند: وای فای رایگان، دستگاه تهویه کننده هوا، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، ترنسفر فرودگاهی، خشکشویی، اتو، میز کار، چای ساز و قهوه ساز و دارای رستوران با انواع غذا موجود است. (بلیط تهران تورنتو)

۳- هتل ویندهام گرند استانبول لونت Wyndham grand Istanbul levent (پنج ستاره)

هتل ویندهام گرند استانبول لونت در خیابان بویوک دره (Buyukdere) قرار گرفته است، این هتل پنج ستاره در مقایسه با هتل‌ های استانبول قبلی از قیمت بالاتری برخوردار است. سفارت کانادا به این هتل بسیار نزدیک است و فقط با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به آنجا برسید. این هتل قابلیت دسترسی به بازارها، فرودگاه آتاتورک، فرودگاه استانبول و ایستگاه مترو را برای گردشگران فراهم کرده است. این هتل از هتل‌ های لوکس پنج ستاره استانبول است که امکاناتی مانند: خدمات درمانی و زیبایی، استخر، سالن برای ورزشکاران، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های شیک و مدرن، تلویزیون، دستگاه تهویه کننده هوا، وای فای رایگان، مینی بار، میز کار و … در اختیار شما قرار می‌دهد. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود. هتل ویندهام گرند استانبول لونت از بهترین و محبوب ترین هتل های استانبول محسوب می‌شود، که می‌توانید با اقامت در این هتل از تمامی امکانات و آپشن‌های آن لذت ببرید.

۴- هتل موون پیک لونت استانبول Movenpick (پنج ستاره)

هتل موون پیک در منطقه لونت استانبول در نزدیکی ایستگاه مترو، مرکز خرید کانیون و فرودگاه استانبول قرار گرفته است. هتل پنج ستاره Movenpick بسیار نزدیک به سفارت کانادا است که تنها ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد. این هتل دارای فضایی لوکس و مدرن بوده که دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند: استخر، سونا و ماساژ، رستوران به همراه انواع غذاهای مدیترانه‌ای، سوییسی و ترکی، ‏Wi-Fi‏ رایگان، دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون شیک، بالکون با قابلیت تماشای خلیج فارس، دارای امکان میل کردن غذا در تراس نیز وجود دارد. هتل پنج ستاره موون پیک از هتل های لوکس و لاکچری استانبول است که دارای امکانات زیادی است.

۵- هتل گرند جواهر استانبول Grand cevahir (پنج ستاره)

هتل گرند جواهر استانبول در ۳٫۸ کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد، که تقریبا با ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با تاکسی می‌توان به سفارت یا کنسولگری کانادا رسید. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، پارکینگ، تردمیل و وزنه‌های رایگان دارد. در هتل گرند جواهر امکان سفارش انواع غذاهای خوشمزه ترکی، مدیترانه‌ای به همراه نوشیدنی‌های خنک و تازه در رستوران مهیا است. فرودگاه استانبول تنها ۴۶ کیلومتر فاصله، فرودگاه آتاتورک حدود ۱۸ کیلومتر و مرکز خرید Cevahi یک کیلومتر تا هتل Grand cevahir فاصله دارد. این هتل پنج ستاره که از بهترین هتل های استانبول محسوب می‌شود، دارای امکاناتی بسیاری مانند: استخر، سالن بدنسازی، دارای اتاق‌های شیک و مدرن به همراه بالکن، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، سیستم تهویه کننده هوا، کاناپه‌های لوکس و مجلل، میز کار، دارای امکانات رفاهی کامل، قابلیت استفاده از رستوران سلطان و کافه یلکان برای مهمانان وجود دارد.

در این مطلب تعدادی از هتل‌های استانبول نزدیک به سفارت کانادا به شما معرفی کردیم، شما می‌توانید با انتخاب و اقامت در هر کدام از این هتل‌ها از امکانات هتل لذت برده و همچنین کارهایتان را در سفارت کانادا انجام دهید.