تورهای تابستانی
امتیاز ما

سفر در فصل تابستان طرفداران زیادی داشته و هم اکنون دارد، در واقع هر ساله افراد زیادی سفر تابستانی را برای خود در اولویت قرار می‌دهند. در این مطلب بهترین تورهای تابستانی را به شما معرفی می‌کنیم که شامل: تورهای ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، اسپانیا، روسیه، یونان، آفریقای جنوبی هستند، سفر کنید و لذت ببرید.

تور تابستانی ترکیه

کشور زیبای ترکیه به دلیل داشتن آثار فرهنگی و تاریخی فراوان، مانند یک موزه‌ی بزرگ است. این کشور دارای طبیعت زیبا و شگفت انگیز، آثار تاریخی منحصر به فرد و جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کند. اگر عاشق ساختمان‌های تاریخی و آثار باستانی هستید با سفر به ترکیه (استانبول) زیباترین ساختمان‌ها و معماری‌ها را از نزدیک تماشا کنید. همچنین اگر از تفریحات آبی لذت می‌برید، ترکیه بهترین انتخاب شماست. اما در فصل تابستان و گرم شدن هوا سفر به ترکیه دلچسب‌تر می‌شود، البته هزینه تورهای ترکیه در این فصل گران تر می‌شود. ترکیه از بهترین و ایده آل‌ترین تورهای تابستانی محسوب می‌شود. برخی از مزیت‌های سفر به ترکیه شامل: مردم خونگرم و خوشرو، معماری‌های برجسته و زیبا، مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی طبیعی، تنقلات، موزه‌ها، بازدید از آثار باستانی، حمام ترکی، انواع غذاهای بینظیر، سواحل جذاب و منحصر به فرد و … هستند. (بلیط تهران استانبول)

تور تابستانی آذربایجان

آذربایجان که همسایه شمال غربی ایران است، همچنین از لحاظ فرهنگی، به ایران شباهت دارد، به همین دلیل دیدن و سفر کردن به این کشور جذابیت‌های فراوانی دارد. باکو مرکز و بزرگترین شهر فرهنگی آذربایجان است که حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد. باکو مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، به عنوان مثال این شهر: دارای ۳۰ موزه، ۷ تئاتر، فیلارمونیک، سالن اپرا، استودیوهای فیلم سازی، سینما، ساختمان های زیبا، فرهنگ مورد پسند و … است، که باعث شده افرادی زیادی خواستار سفر به این شهر باشند.

از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی آذربایجان می‌توان به برج دختر و قصر شیروان شاه اشاره کرد که این دو بنای مهم در شهر قدیمی و زیبای باکو هستند که به شما پیشنهاد می‌کنیم، از این شهر خارق‌العاده در تعطیلات تابستانی دیدن کنید؛ این شهر بهترین انتخاب برای تورهای تابستانی هستند. پارک مفاخر، میدان فانتین و موزه فرش باکو از جاذبه‌های دیدنی این شهر به حساب می‌آیند. البته در باکو جاذبه‌های شیک و مدرن هم وجود دارند مانند: برج‌های شعله و مرکز فرهنگی حیدرعلی­‌اف که در چند سال پیش ساخته شده‌اند که شما می‌توانید در تور آذربایجان از آنها به طور کامل دیدن کنید. (بلیط تهران باکو)

تور تابستانی ارمنستان

ارمنستان کشوری کوچک که در همسایگی شمال غربی ایران قرار گرفته است. شهر زیبای ایروان، که پایتخت کشور آذربایجان محسوب می‌شود، این شهر حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد. عمر کشور آذربایجان به بیش از دو هزار می‌رسد، به دلیل قدمت زیاد دارای جاذبه‌های طبیعی و دیدنی‌های تاریخی فراوانی است، این کشور سالانه گردشگران زیادی را برای تفریح به سمت خود جذب می‌کند. اگر سفر به ایروان را در برنامه‌های خود قرار دهید سفری پر از خاطره و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

از جاذبه‌های گردشگری ارمنستان می‌توان به معبد گارنی و کلیسای گغارت اشاره کرد. این دو بنا در حومه شهر ایروان قرار گرفته‌اند، اگر تمایل به بازدید از آنها هستید، باید حدود ۳۰ کیلومتر از ایروان فاصله بگیرید. یکی دیگر از مکان‌های تاریخی ایروان ماتناداران است که این مکان یک کتابخانه باستانی است، که در حال حاضر کتاب‌های خطی بسیاری در آن نگهداری می‌شود. همچنین کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، به عنوان بزرگترین کلیسای منطقه قفقاز جنوبی شناخته می‌شود، اگر به ارمنستان سفر کردید حتما سری به این کلیسا بزنید.

فصل تابستان زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان خواهد بود، چون در این زمان آب و هوای ارمنستان گرم و خشک، و گاهی هم با بارش باران‌ همراه است. پس بهتر است ارمنستان را هم به لیست تورهای تابستانی خود اضافه کنید. (بلیط تهران ایروان)

تور تابستانی اسپانیا

پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است، که در این شهر جاذبه‌های فراوانی مانند: میدان مایور، رویال پالاس و میدان سم وجود دارند که می‌توانید از آنها دیدن کنید. گردشگرانی که علاقه به هنر دارند، از موزه پرادو دیدن می‌کنند. شهر بارسلون یکی دیگر از شهرهای زیبای اسپانیا است، اگر به این شهر سفر کردید حتما از شاهکارهای گائودی مانند: پارک گوئل، کلیسای ساگرادا فامیلیا، کازا میلا، کازا باتیو و … دیدن کنید. هنگام سفر به این شهر می‌توانید از قدم زدن در ساحل‌های بندر بارسلون نیز لذت ببرید، بعد از آن با کلی خاطره و حال خوب به شهر خود باز می‌گردید.

آب و هوای اسپانیا در تابستان معتدل و نسبتا گرم خواهد بود، به همین دلیل سفر در این زمان به اسپانیا بسیار لذت بخش است. دمای هوا در فصل تابستان در این کشور از ۲۷ تا ۳۲ درجه متغیر است. تابستان بهترین زمان برای تفریح و گردشگری در اسپانیا است. اسپانیا بهترین گزینه برای برای انتخاب تورهای تابستانی است. (بلیط تهران بارسلونا)

تور تابستانی روسیه

سن پترزبورگ، شهری رویایی، و پایتخت کشور روسیه است. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان: به بازدید از موزه آرمیتاژ، کلیسای کازان و باغ پترهوف به اشاره کرد. اگر به روسیه سفر کردید حتما خودتان را به یک قهوه داغ در خیابان نووسکی میهمان کنید. مسکو یکی دیگر از شهرهای شگفت انگیز روسیه است که دارای مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی زیبایی‌ است، که با دیدن از آنها بدون شک شگفت زده خواهید شد؛ برخی از این مکان‌ها مانند: پارک پیروزی، میدان سرخ، کاخ کرملین، شاه توپ و شاه زنگ، سرباز گمنام، مترو مسکو، خیابان آربات، کلیسای منجی و کلیسای جامع سنت باسیل و … هستند. اگر به این شهر سفر کردید به رودخانه مسکو هم سری بزنید.

به دلیل اینکه روسیه آب و هوای سردی دارد، بهترین زمان سفر به روسیه در فصل تابستان است، چون در این زمان خبری از سوز و سرمای شدید نیست، به همین دلیل می‌توانید با لمس نور خورشید از تماشای مناظر زیبای روسیه و آثار تاریخی و فرهنگی آن لذت ببرید. روسیه یکی از گزینه‌های عالی برای انتخاب تورهای تابستانی است. (بلیط تهران مسکو)

تور تابستانی یونان

آتن، پایتخت کشور یونان که مهد فلسفه و گهواره تمدن غربی است. در شهر آتن انواع غذاهای مشهور و لذیذ مدیترانه‌ای را در محله پلاکا می‌توانید تجربه کنید. اگر به یونان سفر کردید حتما از مکان‌های قدیمی و شگفت انگیزی مانند: آکروپلیس، پارتنون، موزه آگورا، معبد زئوس و طاق هادریان دیدن کنید. شهر تسالونیکی یکی دیگر از شهرهای زیبای یونان است، که دارای جاذبه‌های دینی مانند: طاق گالریوس به همراه برج سفیدش که در کنار سواحل فوق العاده زیبا، شما را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. بهتر است، دیدار از موزه باستان شناسی با گنجینه نفیس دوران مقدونیه را فراموش نکنید. یونان دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است.

تور تابستانی آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی در قاره وسیع آفریقا قرار گرفته است که از مهم‌ترین و محبوب‌ترین کشور آفریقایی به حساب می‌آید، آفریقای جنوبی به دلیل داشتن حیات وحش زیبا، معروف و در دنیا شناخته شده است. نام رسمی این کشور، جمهوری آفریقای جنوبی است که سواحل اقیانوس اطلس و هند در جنوب قاره آفریقا قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد اما آفریقای جنوبی دارای سه پایتخت است. این شهرها پرتوریا، کیپ تاون و بلوم فونتین نام دارند. فصل تابستان پرگردشگرترین فصل برای بازدید از آفریقای جنوبی است. هوا در این فصل نسبتاً گرم بوده به همین دلیل برای سفر بسیار مناسب است. آفریقای جنوبی در تابستان آب و هوای خوبی دارد، به همین دلیل شما می‌توانید آن را در لیست تورهای تابستانی خود اضافه کنید.