مهاجرت به سنگاپور
امتیاز ما

کشور سنگاپور کشوری در جنوب شرق قاره‌ی آسیا و کشوری ثروتمند و مدرن است. کشور سنگاپور که از مجموعه‌ای از چند جزیره تشکیل شده و یکی از مراکز مهم داد و ستد کالا در جهان است. اقتصاد این کشور بر پایه‌ی خدمات و صنعت است و همین باعث شده است که این کشور یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا باشد. سنگاپور در زبان سنسکریت به معنای «شهر شیر» است زیرا بنیان‌گذار این کشور زمانی که در حال شکار بوده، موجودی شبیه شیر را دیده است و بنابراین نام آن منطقه را شهر شیر گذاشته است. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با شرایط مهاجرت به سنگاپور بیشتر آشنا شوید. خرید ارزان.بلیط هواپیما

اقامت سنگاپور از طریق تولد در خاک این کشور

کودکی که یکی از والدین او سنگاپوری هستند و در خاک کشور سنگاپور به دنیا آمده است طبق قانون تابعیت سنگاپور را دارد. اگر پدر کودک سنگاپوری و مادرش غیر سنگاپوری باشد کودک تبعه‌ی سنگاپور می‌شود ولی اگر مادر کودک سنگاپوری باشد و پدرش خارجی باشد این کودک نمی‌تواند تابعیت سنگاپور را داشته باشد.

مهاجرت به سنگاپور

اقامت سنگاپور از طریق اصل خون

اگر فردی بعد از پانزدهم ماه می ۲۰۰۴ در خارج از کشور سنگاپور متولد شود و یکی از والدین او تبعه‌ی سنگاپور باشند او هم سنگاپوری محسوب می‌شود. اگر والدین او هم تابعیت خود را از طریق اصل خون به دست آورده باشند آنها باید حداقل ۴ سال قبل از تولد کودک در سنگاپور اقامت داشته باشند تا فرزند آنها هم بتواند تبعه‌ی سنگاپور باشد. شخصی که پدرش تبعه‌ی سنگاپور است اگر قبل از پانزدهم ماه می ۲۰۰۴ در کشوری به غیر از سنگاپور متولد شود باز هم سنگاپوری محسوب خواهد شد. خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور از طریق تقاضای تابعیت

این روش مهاجرتی برای افرادی مناسب است که دارای اقامت دائم کشور سنگاپور باشند و به علاوه حداقل هم دو سال در آنجا ساکن باشند. هم چنین، این فرد باید با یک تبعه‌ی سنگاپور ازدواج کرده باشد و یا در کشور سنگاپور مشغول به کار باشد.

مهاجرت به سنگاپور از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه‌های اخذ اقامت کشور سنگاپور اقدام از طریق سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری در کشور سنگاپور به روش‌های مختلفی از جمله خرید اوراق قرضه، خرید سهام، بیمه نامه‌های سرمایه‌گذاری، بیمه نامه‌های تجاری سنگاپور، ساختارهای سپرده‌ای و غیره صورت می‌پذیرد. فردی که از این راه اقدام می‌کند باید حداقل دو و نیم میلیون دلار سرمایه را برای شروع به بازار سنگاپور وارد کند.

مهاجرت به سنگاپور

 هاجرت به سنگاپور از طریق کاریابی

برای اخذ ویزای کاری کشور سنگاپور باید درخواست بدهید. سپس زمانی که این ویزا را دریافت کردید و وارد کشور سنگاپور شدید نوع کار مخصوص به خود را انتخاب کنید:

الف) ویزای P و Q: این ویزا اولین نوع ویزای کاری در کشور سنگاپور است که به آن (EP) هم می‌گویند. این نوع سریع‌ترین ویزای کاری است که در حدود ۲۵۰۰ دلار در ماه درآمد خواهد داشت. این ویزا برای متخصصان، مدیران، افراد حرفه‌ای و دارای مهارت مناسب است. شما با در دست داشتن این ویزا می‌توانید یکی از اعضای خانواده که همسر یا فرزندان زیر ۲۱ سال است را با خود به سنگاپور ببرید.

ب) ویزای S: این ویزا برای کارمندانی است که از ۱۸۰۰ دلار در ماه حقوق دریافت می کنند. شرایط فرد و تجربیات او باعث می شوند که این فرد تا ماهی ۲۵۰۰ دلار هم درآمد داشته باشد.

پ) ویزای R: اگر فرد نتواند یکی از دو ویزای بالا را دریافت کند باید برای این ویزا اقدام کند. افرادی که با این ویزا اقدام به دریافت کار می‌کنند باید بسته به شغل خود مالیات هم بپردازند.

مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به سنگاپور از طریق دریافت ویزای تحصیلی است. اگر فردی بتواند پذیرش یکی از دانشگاه‌های کشور سنگاپور را دریافت کند ویزای دانشجویی برای او صادر خواهد شد. این ویزا هر سال باید تمدید شود و تا زمانی که اعتبار دارد به دانشجو اجازه می‌دهند تا در خاک آن کشور بماند. برای تمدید ویزای تحصیلی هم می‌توانید از طریق اتاق دانشجویان بین‌المللی اقدام کنید و هم می‌توانید خودتان به طور مستقل اقدام کنید.  اصلی ترین شرایط مهاجرت

مهاجرت به سنگاپور از طریق ازدواج

اگر با یک شهروند سنگاپوری ازدواج کنید موفق به دریافت این ویزا خواهید شد. پس از اینکه ثابت کردید با شخص دیگری ازدواج نکرده‌اید و یا گواهی تجرد و یا طلاق معتبر را به مراجع رسمی ارائه دادید و حقیقی بودن و صوری نبودن ازدواج را اثبات کردید، می‌توانید با فرد سنگاپوری ازدواج کنید. وقتی که ازدواج انجام شد و فرم‌های مربوط به آن هم در اداره‌ی مربوطه (اداره ی پلیس یا اداره‌ی مهاجرت) تکمیل شد پرونده‌ی فرد پس از شش ماه بررسی شده و نتیجه‌ی آن طی یک پرونده برای او ارسال شده و به او اعلام خواهد شد. اگر فرد پذیرفته شود و بتواند این نوع اقامت را دریافت کند باید ۴۰ دلار هزینه‌ی صدور اقامت را بپردازد.