امتیاز ما

موزه اسباب بازی آناتولی آنتالیا

جاذبه‌های توریستی آنتالیا اصلی‌ترین دلیل پرطرفدار بودن این شهر در کشور ترکیه است. جاذبه‌هایی که ترکیب زیبایی از هنر و طبیعت بوده و گردشگران با هر سلیقه و نیازی، از دیدن آن لذت خواهند برد. جاذبه‌های توریستی آنتالیا را می‌توان در سفر به این شهر به صورت کامل و اجمالی مورد بازدید قرار داد.   بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

موزه اسباب بازی آناتولی آنتالیا، برخلاف موزه‌های رایج دیگر در جهان، یادآور نام‌ها و خاطره‌ها برای بازدید کنندگان نیست. این موزه با معماری و فضای داخلی متفاوت خود، جلوه‌ای نوین از هنر موزه را به نمایش درآورده است.

موزه اسباب بازی آناتولی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه مجدد حس کودکی است. همین امر سبب گردیده تا تماشای اسباب بازی‌های زیبا در این موزه، دلیلی بر مات و مبهوت بودن چندین ساعته گردشگران شود.

این موزه کلکسیونی جذاب و بکر از ۳۰۰۰ اسباب بازی خاطره انگیز است. در کنار اسباب بازی در موزه اسباب بازی آناتولی آنتالیا، می‌توان شاهد وسایل بازی قدیمی برای کودکان بود. قدمت برخی از این وسایل، به حدود ۱۵۰ سال پیش باز می‌گردد.

موزه آناتولی که جزو یکی از برترین جاذبه‌های آنتالیا به شمار می‌رود، فرصت سفر به اعماق کودکی را برای بازدید کنندگان میسر می‌نماید. بیش‌ترین اسباب بازی‌های موجود در این موزه، متعلق به کشورهای آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی است. این موزه در سال ۲۰۱۱ برای بازدید عموم گردشگران بازگشایی شد. بلیط تهران استانبول

درباره موزه اسباب بازی آناتولی آنتالیا جاذبه‌های توریستی آنتالیا

اهمیت و نقش جاذبه‌های توریستی آنتالیا در صنعت گردشگری این شهر را می‌توان به خوبی شاهد بود. این شهر از جمله شهرهای مهم توریستی است که نه تنها جایگاهی مهم در کشور ترکیه را از آن خود نموده است، بلکه به عنوان شهری رؤیایی در لیست شهرهای توریست پذیر جهان، خودنمایی می‌کند.

تعامل فضایی نوستالژیک در کنار بخش‌های ظریف طراحی اسباب بازی‌های موزه آناتولی، خاطره‌ای طلایی و ماندگار را برای گردشگران خواهد ساخت. ساعت کاری در موزه آناتولی، از ۹ تا ۱۸ است و روزهای دوشنبه، روزهای تعطیلی موزه می‌باشد.

شماره تماس موزه +۹۰ ۲۴۲ ۲۴۸ ۴۹ ۳۳ است که گردشگران می‌توانند پیش از راهی شدن به سمت موزه، با این شماره تماس گرفته و از ساعت دقیق بازدید مطلع شوند.

موزه آناتولی در فضایی به وسعت ۷۰۰ متر مربع احداث گردیده است. برخی از اسباب بازی‌های زیبا در موزه، عمر ۷۰ ساله را پشت سر گذاشته‌اند. جاذبه‌های گردشگری آنتالیا، جذابیت‌هایی برای تمامی سنین است. موضوع مهمی که به واسطه آن می‌توان سفری خوش را در کنار اعضای خانواده پشت سر گذاشت. خرید بلیط هواپیما

معرفی مسجد تکِلی مِهمت پاشا آنتالیا

دیدن مذهبی‌ترین جاذبه‌های توریستی آنتالیا در سفر به این شهر نیز نباید فراموش شود. برخی از گردشگران علایق خاصی نسبت به آثار مذهبی دارند که پیشنهاد مسجد تکِلی مِهمت پاشا آنتالیا، پیشنهادی ایده آل برای آن‌ها خواهد بود.

این مسجد به عنوان سمبلی از جاذبه‌های توریستی آنتالیا شناخته می‌شود که اثری ماندگار از معماری دوران عثمانی است. این مسجد از فضای بسیار زیادی برخوردار نیست، ولیکن معماری اصیل و زیبای آن، سبب گردیده است تا مسجد تکِلی مِهمت پاشا آنتالیا، مسجدی معروف و محبوب در این شهر به شمار آید.

این مسجد هم چون برخی از مکان‌های مشابه، کاشی کاری‌های زیبایی را در دل خود جای داده است. کاشی‌های مورد استفاده در این بنا، با آیات قرآنی زیبایی مزین شده‌اند.

فضای معنوی مسجد تکِلی مِهمت پاشا، آرامشی خاص را به بازدیدکنندگان هدیه خواهد داد. معماری این بنا به عنوان سمبلی از مکان های توریستی آنتالیا، مورد توجه دوست داران و علاقه‌مندان به معماری بناهای تاریخی نیز قرار گرفته است.

با نگاهی عمیق و تخصصی به جاذبه‌های توریستی آنتالیا، می‌توان به درکی درست و واقع‌ بینانه از زیبایی‌های آثار تاریخی کشور ترکیه رسید. شهر آنتالیا، تداعی گر بخش مهمی از تاریخ کشور ترکیه است که همین امر هر ساله این شهر را به عنوان مرجعی توریست پذیر به جهان معرفی می‌نماید.

این مسجد نمادی تاریخی از هنر و مذهب در قلب ترکیه است. بلیط هواپیما تهران مشهد

آکسو دلفیناریم آنتالیا، دلیلی مهم برای سفر به آنتالیا

نمایش دلفین‌ها در آب، لذت بخش ترین نمایش موجودات زنده است. آکسو دلفیناریم آنتالیا فرصت دوستی با دلفین‌ها را برای کودکان و بزرگ‌سالان فراهم خواهد آورد. این پارک همه روزه به استثنای روزهای دوشنبه، از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۸:۳۰ پذیرای گردشگران و توریست‌های خارجی است.

بازی حیوانات باهوش در کنار انسان‌ها، موجب تماشایی‌تر کردن هر چه بیش‌تر آکسو دلفیناریم آنتالیا شده است. این پارک دلفین بخشی از لذت بخش ترین جاذبه‌های توریستی آنتالیا می‌باشد که گردشگران علاقه بسیاری به دیدن و تجربه کردن آن دارند.

جاذبه‌های آنتالیا، تصاویر بکری را در ذهن گردشگران ثبت خواهند نمود. به این ترتیب می‌توان شهر آنتالیا را، شهری دوست داشتنی معرفی کرد. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران آنتالیا| بلیط آنتالیا تهران

پارک آبی آکوا آنتالیا، تجربه‌ای به سبک آبی

پارک‌های آبی امروزه از محبوب‌ترین نقاط گردشگری در جهان به شمار می‌روند. بهترین و ایده آل ترین پارک‌های آبی را می‌توان در کشور ترکیه شاهد بود. پارک آبی آکوا آنتالیا، تجربه‌ای به سبک آبی است که هر روزه با استقبال بی نظیر دوست داران پارک‌های آبی مواجه می‌شود.

این پارک بخشی از جاذبه‌های توریستی آنتالیا است که نقش جاذبه گردشگری به سبک آبی را ایفا می‌نماید.

پارک آبی آکوا آنتالیا بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک آبی در کشور ترکیه است که از امکانات تفریحی منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. یکی از چشم نواز ترین مناظر دیدنی در آنتالیا را می‌توان از روی بزرگ‌ترین سرسره آبی این شهر نظاره گر بود.

جذابیت‌های عمده دیگری که در این پارک می‌توان شاهد آن بود، سرسره، استخر، رستوران‌های شیک و مجهز و … است.

مجله گردشگری دور و نزدیک

(خرید ارزان  بلیط تهران انکارا  و  بلیط انکارا تهران )