امتیاز ما

مشهورترین جاذبه های گردشگری اهواز

جاذبه های گردشگری اهواز هر کدام از زیبایی های بسیار عالی برخوردار هستند که قصد داریم در بین انواع جاذبه های گردشگری اهواز بهترین ها را معرفی کنیم. مبرهن است که شناسایی مهم ترین جاذبه های اهواز به شما اجازه می دهد که در تصمیم گیری خود ثابت قدم تر باشید.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

یکی از مشهورترین مناطق دیدنی در اهواز بازار کاوه است. به شما پیشنهاد می کنیم که روزهای اول سفر خود را از کوچه پس کوچه های این بازار شروع کنید. این بازار در مرکز شهر اهواز قرار دارد و بهترین فضای از حس و حال مردم شهر را نشان می دهد. در بازار کاوه به نوعی به دوران پهلوی باز می گردید. بلیط تهران استانبول

این بازار بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند برای عزیزان خود سوغاتی خریداری کنند. در بازار کاوه بوی تازه ماهی و میگو، انواع ادویه های جنوب و ترشیجات متنوعی به مشامتان می خورد که بسیار خارق العاده است. در این بازار مغازه های فروش خرما و انواع محصولات شیرین به وفور یافت می شود.

خوشبختانه تعرفه های محصولات مختلف در این بازار بسیار مناسب است و این موضوع سبب می شود که خرید کمی آسانتر شود. جاذبه های گردشگری اهواز را از دست ندهید. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

قدیمی ترین جاذبه های گردشگری اهواز

یکی از خیابان های بسیار قدیمی و جذاب در اهواز خیابان نادری است. در خیابان نادری از دو طرف فروشگاه های بسیار متنوع و دستفروش هایی فعالیت دارند که این منطقه را به شلوغترین بخش اهواز تبدیل کرده است. بازدید از خیابان نادری برای دانشجویان بسیار جذاب است.

در ابتدای این خیابان، پل نادری دیده می شود که می توانید بر روی این پل استراحت کرده و از غذاهای سنتی اهواز تجربه کنید. اگر از این خیابان دیدن می کنید از پیراشکی های داغ روسی غافل نشوید.

زیر پل نادری می توانید ساعات زیادی را به پیاده روی مشغول شوید. این منطقه بسیار دوست داشتنی است. بلیط هواپیما تهران مشهد

کمی آن طرف تر از خیابان نادری موزه هنرهای معاصر دیده می شود که می توانید از تماشای آثار هنرمندان و معماری چشم نواز این موزه لذت ببرید.

در ضلع جنوبی این موزه بخشی وجود دارد که بهترین قهوه و کیک های خانگی را برای فروش در اختیار مسافر قرار می دهد، این کیک ها بسیار خوش طعم و ایده آل هستند.

به طور کلی بازارهای اهواز بسیار ارزشمند هستند و بازدید از هر کدام آنها خالی از لطف نیست.

یکی دیگر از بازارهایی که در اهواز باید مورد بازدید قرار بگیرد “بازار امام” است. این بازار نیز در همین خیابان قرار دارد و قدیمی و سر پوشیده است. شاید بازدید از این مکان شما را ساعت ها در فکر فرو ببرد. افرادی که علاقمند به عکاسی هستند قطعا از دیدن این بازار لذت می برند. این مکان پر سوژه را از دست ندهید.

مهم ترین جاذبه های توریستی اهواز

در بازدید از جاذبه های گردشگری اهواز قدم زدن در کنار رود کارون را فراموش نکنید، رود کارون بسیار تماشایی و دیدنی است. این جای دنج بسیار بی نظیر است و با سلیقه همه افراد سازگار است. دور تا دور رود کارون دست فروش هایی دیده می شوند که باهم صحبت می کنند و سوغاتی های بسیار ویژه ای می فروشند. قدم زدن در کنار این رود بسیار لذت بخش است. خرید بلیط هواپیما

اگر علاقمند به انتخاب مکانی مناسب برای پیاده روی های شبانه هستید رود کارون در شب می درخشد و بهترین گزینه است.

نورپردازی های بسیار ویژه ای در این مکان اعمال شده است که سبب می شود فضایی بسیار ایده آل فراهم شود.

رستوران های سنتی در این مکان وجود دارد که غذاهای محلی با قیمت مناسب عرضه می کنند بنابراین شب خود را در این مکان بگذرانید. هر کدام از جاذبه های گردشگری اهواز ارزش خاص خودش را دارد.

مدت زمان بازدید از جاذبه های اهواز

به طور کلی برای قدم زدن در بازار های نامبرده یک الی دو ساعت کفایت می کند. این بازارها اغلب در نقطه ای مشخص متمرکز شده اند و این موضوع سبب می شود که زمان زیادی از مسافر تلف نشود.

اگر قصد خرید داشته باشید بازار امام برای شما بهترین گزینه است و حدود ۳ ساعت زمان برای قدم زدن در این بازار نیاز است.

بازدید از موزه هنرهای معاصر هم یک ساعت زمان نیاز دارد و در این زمان می توانید از تمام نقاط این موزه دیدن کنید.

هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری اهواز

به طور کلی بازدید از جاذبه های گردشگری اهواز نیاز به هزینه بالایی ندارد، اغلب مکان های دیدنی این شهر رایگان است و برای بازدید از آنها نیاز به خرید بلیط ندارید. با کمترین هزینه می توانید تمامی مکان های پر بازدید اهواز را دیدن کنید. مجله گردشگری دور و نزدیک