امتیاز ما

موزهٔ باستان شناسی آنتالیا، موزه‌ای به رنگ تاریخ

مکان‌های گردشگری آنتالیا دریایی عظیم از زیبایی‌ها و جذابیت‌های طبیعی و دیدنی است. شهر آنتالیا بر اساس فاکتورهای مهم گردشگری، هر ساله پذیرای جمعیت بسیاری از گردشگران و توریست‌های خارجی از سراسر دنیا است. مکان‌های آنتالیا را می‌توان به عنوان میراثی ارزشمند در میان آثار جهانی شناخت. در ادامه به معرفی برخی از مکان‌های گردشگری آنتالیا خواهیم پرداخت.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید..

آنتالیا مهد موزه‌های شگفت انگیز در جهان است. شهری که وجود پارامترهای مهم گردشگری در آن سبب شده است تا هر ساله جمعیت علاقه‌مندان به بازدید و سفر به این شهر، افزایش یابد. موزهٔ باستان شناسی آنتالیا، موزه‌ای به رنگ تاریخ است که می‌توان عمق بافت‌های تاریخی را در جان آن رصد کرد. بلیط تهران استانبول

مکان‌های توریستی آنتالیا را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین دلیل پرطرفدار بودن این شهر در کشور ترکیه، محسوب نمود.

موزهٔ باستان شناسی آنتالیا، موزه‌ای معقول برای کشف آثار تاریخی در نگاه بازدید کنندگان است. این موزه هر ساله پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان بسیاری از سراسر جهان می‌باشد. شهر آنتالیا جزو یکی از شهرهای قدیمی در جهان است که آثار متعدد تاریخی در آن، صنعت گردشگری و توریست پذیری را رونق بخشیده است.

مکان‌های گردشگری آنتالیا، هر ساله موجب ورود بیش از سی درصد توریست‌های خارجی به این شهر می‌شوند. به همین دلیل این اماکن از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشند.

این موزه از جمله موزه‌هایی است که وجود باغی زیبا و بزرگ در قلب آن، فضایی بکر و متفاوت را برای گردشگران ترسیم خواهد نمود. چرا که بخشی از گالری‌های مرتبط با فضا موزه، در این باغ قرار می‌گیرد و گردشگران می‌توانند از آن، دیدن نمایند.

ساعت بازدید گردشگران از موزهٔ باستان شناسی آنتالیا

گردشگرانی که قصد انتخاب تور آنتالیا را داشته باشند، باید دورنمایی از دیدنی‌های این شهر را به دست آورند. موزهٔ باستان شناسی که از جمله زیباترین مکان‌های گردشگری آنتالیا نیز به شمار می‌رود، هر روزه از ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ پذیرای گردشگران و توریست‌های خارجی، خواهد بود.

بخش عمده‌ای از آثار تاریخی موجود در موزه، به واسطه حفاری‌های صورت گرفته در این شهر یافت شده‌اند. به همین واسطه، آثار موجود در قلب موزه برای گردشگران، آثاری جذاب و تماشایی است.

جاذبه‌های توریستی آنتالیا، ایده آلی برای تمامی سلیقه‌ها است.

پارک آتاتورک آنتالیا تجربه ای لذت بخش

سفر به آنتالیا که شهری رؤیایی در قلب ترکیه است، سفری لذت بخش و مفرح خواهد بود. از این رو سفر به پارک آتاتورک آنتالیا فرصتی برای لذت بردن از زیباترین مناظر طبیعی است.

چشم انداز زیبا، رستوران‌ها و کافه‌ها، فضای روح بخش طبیعت پارک، همگی به عنوان سمبلی از زیبایی پارک آتاتورک به عنوان یکی از مکان‌های آنتالیا، می‌باشند.

یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب طبیعت در سفر، خلوت گزیدن و تجربه آواز طبیعت است. به همین دلیل، انتخاب این پارک به عنوان یکی از گزینه‌های گردشگری در آنتالیا، انتخابی هوشمندانه و منحصر به فرد خواهد بود.

از طرفی دیگر، این پارک در مرکز شهر قرار گرفته و همین امر سبب سهولت در مسیرهای رفت و آمد برای گردشگران خواهد شد. این پارک به تعبیری دیگر، یک پارک جنگلی است. پارکی که در آن فرصت هر نوع تجربه‌ای برای گردشگران مهیاست.

ساعت بازدید از پارک آتاتورک، همه روزه بین ساعات ۹ صبح الی ۲۲ شب است.
این پارک حقیقت درونی شهر آنتالیا را برای گردشگران به تصویر خواهد کشید. تجربه حضور در پارک آتاتورک و لذت بردن از غروب خورشید، تجربه‌ای وصف ناپذیر و متفاوت خواهد بود. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

ساحل کنیالتی، ساحلی امن در میان مکان‌های گردشگری آنتالیا

آنتالیا شهری در قلب دریا است که گردشگری ساحلی در آن از پرطرفدارترین بخش‌های گردشگری است. ساحل کنیالتی، ساحلی امن در میان مکان‌های گردشگری آنتالیا است که گردشگران می‌توانند در هر یک از ماه‌های سال، تجربه قدم زدن و شنا در دریای ساحل را در خاطره خود ثبت نمایند. (خرید ارزان  بلیط تهران انکارا  و  بلیط انکارا تهران )

زمین ساحل، زمینی سنگی و نوستالژی است. این ساحل از جمله سواحل امنی است که فرصت شنا و تفریح را برای گردشگران میسر می‌نماید. برای دسترسی آسان به این ساحل، گردشگران گزینه‌های متعددی را در پیش رو خواهند داشت. یکی از بهترین مسیرهای دسترسی به ساحل، استفاده از تراموا می‌باشد. مسافران می‌توانند در ایستگاه مرکزی شهر با سوار شدن بر تراموا، مسیر دسترسی ساده را برای رسیدن به ساحل کنیالتی آنتالیا انتخاب نمایند. بلیط هواپیما تهران مشهد

ورود به ساحل کنیالتی برای گردشگران هیچ گونه هزینه‌ای را در بر نخواهد داشت. این ساحل از پارکینگی اختصاصی برخوردار می‌باشد. تلاقی زیبایی‌های دریا و آسمان در نقطه مرکزی ساحل کنیالتی، ترکیبی ایده آل از این منظره را به وجود خواهد آورد.

گذراندن ساعاتی خوش در ساحل کنیالتی و تجربه استشمام عطر دل انگیز دریای مدیترانه، تجربه‌ای ایده آل برای گردشگری است. خرید بلیط هواپیما

نکته پایانی درباره مکان‌های گردشگری آنتالیا

گردشگران بسیاری هر ساله با انتخاب تور آنتالیا، تجربه‌ای متفاوت در گردشگری را انتخاب می‌نمایند. مکان‌های  آنتالیا، سهم عمده‌ای در توجه گردشگران به این شهر داشته و جمعیت بسیاری از توریست‌های خارجی این شهر از کشور ترکیه را برای تفریح انتخاب می‌نمایند.

پارامترهای گردشگری برتر در کنار کیفیتی منحصر به فرد، سبب گردیده تا انتخاب مکان‌های گردشگری آنتالیا، انتخابی تکرار نشدنی تلقی گردد. مجله گردشگری دور و نزدیک