نکات سفر به آفریقای جنوبی
امتیاز ما

با مطالعه این مطلب برای سفر خود به افریقا آماده می‌شوید و از اتفاقات نامطلوبی که ممکن است در این سفر برایتان پیش‌آید مطلع خواهید شد. با مجله دور و نزدیک همراه باشید تا تمام نکات ضروری برای سفر به آفریقا را بریتان لیست کنیم.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید نگران نباشید

مردم مناطق مختلف آفریقا به ۱۱ زبان متفاوت صحبت می‌کنند، که یکی از این زبان‌ها انگلیسی است. اکثر مردم آفریقا زبان انگلیسی را به عنوان زبان دومشان برگزیده‌اند، به همین دلیل برقراری ارتباط با آن‌ها برای توریست‌ها بسیار آسان است. اگر تصمیم گرفتید که چند کلمه به زبان محلی یاد بگیرید، حتما زبان محلی مقصد خود را چک کنید زیرا همه‌ به هر ۱۱ زبان صحبت نمی‌کنند.

آفریقای جنوبی کشور بسیار بزرگی است

آفریقای جنوبی

أفریقای جنوبی حداقل ۲ برابر فرانسه است، پس انتظار نداشته باشید که فقط در یک هفته بتوانید از آن دیدن کنید. قبل از سفر شهر‌هایی را که قصد دیدن از آن‌ها را دارید انتخاب کنید و برایی بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. هدف بیشتر توریست‌ها شهر‌های بزرگ نظیر «کیپ تاون» (Cape town)، «ژوهانسبورگ» (Johannesburg) و «دوربان» (Durban) است، اما مطمئنا آفریقا خیلی بیشتر از تنها این ۳ شهر زیبا برای ارائه کردن دارد.

شهر‌های بزرگ شباهت بسیاری به کشورهای غربی دارند

خیلی از تورست‌ها بعد از رسیدن به آفریقای جنوبی از شباهت زیاد آن با کشورهای غربی تعجب می‌کنند. مغازه‌ها و رستوران‌ها به سادگی با استانداردهای دنیا رقابت می‌کنند، پس اگر وسیله‌ای را فراموش کرده بودید به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید.

آفریقای جنوبی مقصد بسیار خوبی برای سفر با بودجه کم است

سفر بودجه کم | آفریقای جنوبی

واحد پول آفریقای جنوبی «راند» (Rand) است. در این کشور در مقایسه با کشورهای غربی همه چیز از موادخوراکی گرفته تا پوشاک با قیمت خوبی ارائه می‌شود. هزینه‌ی سکونت در این کشور، چه انتخاب شما هتل باشد، مهمان‌خانه یا آپارتمان اجاره‌ای مقرون به صرفه خواهد بود.