امتیاز ما

باغ دریاچه ای کوالالامپور (جاذبه های توریستی کوالالامپور)

در صورتی که قصد سفر به مالزی  را دارید از جاذبه های توریستی کوالالامپور غافل نشوید. هر یک از انواع جاذبه های توریستی کوالالامپور دارای زیبایی های خاص و منحصربفردی هستند که سبب می شود شما بتوانید به بهترین شکل ممکن به ثبت خاطره بپردازید. در بین بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور قصد داریم مناطق تفریحی را مورد بررسی قرار دهیم.   بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

در نزدیکی محله چینی ها و همینطور ایستگاه قطار پارکی که وجود دارد مشهور به باغ دریاچه ای است. این پارک به شکل عجیبی شبیه به جنگل است. این باغ به سه بخش تقسیم شده است که بخش اول آن شامل پارک پرندگان می شود در پارک پرندگان هر نوع پرنده ای موجود است و شما می توانید پرنده مورد علاقه خود را از نزدیک بازدید نمایید.

بخش دوم باغ شامل دریاچه ای بسیار وسیع می باشد که می توانید قایق کرایه نموده و زمان زیادی را به سیاحت در این دریاچه بگذرانید.

بخش سوم باغ برای صرف ناهار خانوادگی و یا دوستانه بی نظیر است. نشیمنگاه های مختلفی وجود دارند که به شما اجازه می دهد در بهترین آب و هوا کمی استراحت نمایید. این باغ یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی کوالالامپور محسوب می شود. بلیط تهران استانبول

پارک تفریحی برجایا (جاذبه های گردشگری کوالالامپور)

حتماً نام مرکز خرید برجایا به گوشتان خورده است این پارک نیز مربوط به مجموعه بارجایا بوده و در همین منطقه قرار دارد. در این پارک می توانید زمان طولانی را به تفریح بپردازید. پارک برجایا یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور محسوب می شود و مورد پسند بسیاری از کودکان می باشد.

یکی از بخش های بسیار هیجان انگیز پارک وسایل سواری و ترن هوایی ترسناک است. استفاده از این ترن برای سنین خاصی بوده و شامل کودکان زیر ۱۲ سال نمی شود. بخش دیگر پارک مربوط به سرزمین عجایب است که برای فرزندان شما تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود.

خوشبختانه جاذبه های کوالالامپور تنها محدود به این موارد نبوده و شامل پارک آبی بسیار وسیعی نیز می باشد که برای بازدیدهای خانوادگی بی نظیر است. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

موزه سلطنتی پلیس

این موزه در ابتدا دور افتاده و عجیب و غریب به نظر می رسد اما به طور شگفت انگیزی جالب و جذاب است. افرادی که علاقمند به وسایل نقلیه قدیمی و همینطور سلاح های جنگی هستند این موزه شگفت انگیز را از دست ندهند.

در این موزه مجموعه ای از یونیفرم های قدیمی، اسلحه ها و همینطور وسایل نقلیه دیده می شود که از تیم های مافیایی زیرزمینی مالزی کشف شده است. ورود به این موزه رایگان است و می توانید در هر زمان از آن دیدن نمایید. عموماً تایم بازدید از موزه از ۱۰ صبح تا ۷ عصر اعلام می شود که در روزهای تعطیل تغییر خواهد نمود. بلیط هواپیما تهران مشهد

فستیوال های تایپوسام

این فستیوال ها بر اساس مذهب هندوها برگزار می شود. عموماً بهترین زمان برای برگزاری این فستیوال ماه فوریه است. هر سال بیش از یک میلیون مردم محلی و همینطور هزاران نفر گردشگر به سمت معبد باتو روانه می شوند، هر فرد یک ظرف شیر به دست دارد و ظرف خود را به خدایان تقدیم می نماید. این رسم از ایام قدیم در کوالالامپور وجود داشته و مورد توجه بسیار از افرادی قرار گرفته است. در این فستیوال منطقه ای خاص تزیین شده است و بسیاری از افراد جهت بازدید از آن حضور به عمل می آورند.

عموماً حرکت به سمت فستیوال به صورت گروهی بوده و تیم های مختلف با فرهنگ های متنوع می توانند در این جشن شرکت نمایند. مراسم موسیقی و پایکوبی نیز برگزار می شود که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

برای بازدید از جاذبه های توریستی کوالالامپور برنامه ریزی داشته باشید!

 برای بازدید از پارک مشهور کوالالامپور و یا سرزمین عجایب باید یک روز کامل را خالی نمایید و قطعاً در زمان کمتر نمی توانید تمامی نقاط این مجتمع تفریحی را پوشش دهید.

اما برای دیدن موزه سلطنتی پلیس یک الی دو ساعت زمان کفایت می کند، زیرا این منطقه کمترین گردشگر را به خود اختصاص می دهد و علت آن این است که بسیار از افراد از ویژگی های خارق العاده این موزه اطلاعی ندارند. بازدید از فستیوال را به شب موکول نمایید این منطقه در شب نورپردازی بسیار ایده الی دارد. خرید بلیط هواپیما

در انتخاب جاذبه های کوالالامپور هوشمندانه عمل نمایید!

به طور کلی هر کدام از جاذبه های توریستی کوالالامپور دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که به شما اجازه می دهند تجربه ای جدید را رقم بزنید.

اما اگر زمان کمی برای بازدید از جاذبه های گردشگری مالزی دارید بهتر است معروف ترین جاذبه های توریستی کوالالامپور را در ابتدا مورد بازدید قرار داده و سپس به سراغ سایر مناطق بروید. مجله گردشگری دور و نزدیک