امتیاز ما

میدان سرخ معروف به قلب شهر مسکو

جذابیت و تنوع جاذبه های مسکو سبب شده است که این شهر هر ساله میزبان گردشگران و توریست های داخلی و خارجی فراوانی باشد. با توجه به اهمیت این جاذبه ها در صنعت گردشگری روسیه، برآن شدیم تا برخی از جاذبه های مسکو را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار دهیم.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

میدان سرخ یکی از بزرگ ترین و مرکزی ترین میدان های شهر مسکو است که تمامی خیابان های بزرگ و مهم این شهر به این میدان زیبا منتهی می شوند. به دلیل اینکه این میدان حامل بسیاری از وقایع تاریخی این شهر بوده است به آن لقب قلب روسیه و مسکو را داده اند.

امروزه گردشگران فراوانی به بازدید میدان سرخ مسکو می روند و عکس های به یادماندنی و زیبایی را در کنار این میدان ثبت می کنند. لازم به ذکر است که عبور و مرور وسایل نقلیه به غیر از لیموزین هایی که گاهی اوقات از دروازه ی کاخ کرملین می گذرند، ممنوع می باشد.

میدان سرخ مسکو گوشه ای از تاریخ پر جنب و جوش مردمان این سرزمین را بازگو می کند و جلوه ای بی نظیر را دربردارد که در شب همانند گوهری در قلب مسکو می درخشد. بلیط تهران استانبول

میدان مانژ از جمله جذاب ترین جاذبه های مسکو

یکی از جذاب ترین جاذبه های مسکو میدان مانژ است که در قسمت پایین شهر واقع می باشد. میدان مانژ مسکو توسط خیابانی به نام Tverskaya به میدان سرخ متصل می شود.

در واقع گردشگران به هنگام بازدید از این جاذبه ی گردشگری جذاب می توانند از سایر جاذبه های مسکو نیز دیدن نمایند. به عنوان مثال با رفتن به میدان مانژ می توان به تماشای باغ بسیار جذاب اسکندر رفت و یا با موزه ی تاریخی مسکو آشنا شد و تاریخچه ای از سرگذشت این سرزمین پر هیاهو را به دست آورد. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

بی نظیرترین آسمان نمای جهان

شاید تاکنون دیده باشید که برخی از شهرها به دلیل داشتن آسمانی زیبا و پرستاره مکانی به نام افلاک نما دارند. حال یکی از جاذبه های مسکو، آسمان نمای آن است که به عنوان بزرگ ترین افلاک نمای جهان شناخته شده است و علاوه بر آن از قدیمی ترین آسمان نماهای دنیا نیز به شمار می رود.

اغلب گردشگران و توریست هایی که به نجوم علاقه مند هستند به بازدید این مکان بسیار جذاب می روند. افلاک نمای مسکو به عنوان یک مکان گردشگری بسیار هیجان انگیز هر روزه از ساعت ۱۰ صبحی الی ۹ شب پذیرای گردشگران می باشد؛ اما در روزهای سه شنبه محدودیت هایی برای بازدید وجود دارد.

این آسمان نما از خارق العاده ترین مکان های گردشگری مسکو است که بازدید از آن شما را به دنیای زیبای ستارگان می برد و حتی در روزهای روشن نیز می توانید به دیدن ستارگان بپردازید. افلاک نمای مسکو از بهترین تجهیزات و متفاوت ترین قسمت ها تشکیل شده است که هر کدام از بخش ها خدمات مجزایی را به بازدیدکنندگان عزیز ارائه می دهند. بلیط هواپیما تهران مشهد

کاخ کرملین از زیباترین جاذبه های گردشگری مسکو

کاخ کرملین از مهم ترین مکان های گردشگری مسکو می باشد. کرملین درواقع به معنای دژها و قلعه های فراوان است و علت نامگذاری این کاخ باشکوه به دلیل قلعه های فراوان این مکان است.

امروزه کاخ کرملین محل زندگی رئیس جمهور روسیه می باشد. این مکان زیبا و دیدنی در شهر مسکو دارای پنج کاخ و چهار کلیسای بزرگ است که توسط دیواری بزرگ احاطه شده اند.

کاخ کرملین مسکو از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که برای تعویض نگهبانان آن باید مراسمی تدارک دیده شود. هر ساله در ماه های آوریل تا اکتبر به مدت ۲۰ بار نگهبانان کاخ کرملین طی برگزاری جشن ها و مراسم هایی تعویض می شوند.

اگر قصد بازدید از کاخ کرملین را دارید حتماً بخاطر داشته باشید که عکسبرداری از آن ممنوع می باشد. کاخ کرملین از فوق العاده ترین جاذبه های مسکو است که دیوارها و کاخ های آن توسط طراحان ایتالیایی طراحی و ساخته شده است. نزدیکی  این کاخ به میدان سرخ مسکو سبب شده است که این مکان از پربازدیدترین مناطق گردشگردی مسکو به شمار برود و گردشگران زیادی را مجذوب خود کند. خرید بلیط هواپیما

گالری یا موزه ی ترتیاکوف از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری مسکو

با قاطعیت می توان گفت  گالری ترتیاکوف در زمره منحصر به فردترین جاذبه های مسکو است. این موزه یکی از بی همتاترین مکان های دیدنی مسکو و جهان است که با ارائه ی شاهکارهای هنری، تاریخی و فرهنگی شهر توجه همگان را به خود جلب کرده است.

گالری ترتیاکوف توسط تاجر روسی به نام میخایلوویچ تأسیس شده است. او با جمع آوری آثار هنرمندان روسی موزه ی هنری ترتیاکوف را ایجاد کرده است.

گالری ترتیاکوف با ۱۳۶۲ اثر نقاشی، ۵۲۶ طراحی هنری و ۹ مجسمه از بی نظیرترین جاذبه های مسکو به شمار می رود. علاقه مندان به بازدید از آثار هنری می توانند با تورهای گردشگری مسکو به موزه ی ترتیاکوف بروند و از ۱۳۰ هزار اثر هنری دوران های مختلف شهر مسکو دیدن نمایند. مجله گردشگری دور و نزدیک