امتیاز ما

دیدنی‌های سیدنی

دیدنی های سیدنی  بسیار متنوع و جذاب می‌باشند. خانه اپرا، پل بندرگاه و صخره‌ها از دیدنی‌های سیدنی شناخته می‌شوند.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

سیدنی پایتخت استرالیا از کهن‌ترین شهرهای این کشور رؤیایی شناخته می‌شود. به هر جای این شهر نظر کنید زیبایی‌های چشم‌نوازی را مشاهده خواهید نمود. از کشتی‌های بندرگاه این شهر گرفته تا خانه‌ها و مکان‌های شناخته شده آن همگی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر زیبا شناخته می‌شوند.

در این مقاله سعی می کنیم  شما عزیزان را با چند مورد از مکان‌های دیدنی و گردشگری شهر سیدنی استرالیا بیشتر آشنا کنیم.

خانه اپرا، پل بندرگاه، صخره‌ها، اسکله مدور و بندرگاه دارلینگ ازجمله مکان‌های دیدنی سیدنی شناخته می‌شوند که در این بخش در رابطه با هریک از این موارد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه همچنان ما همراه باشید تا اطلاعات جامع‌تری در رابطه با این مکان‌ها برایتان عنوان کنیم. بلیط تهران استانبول

خانه اُپرا از دیدنی‌های سیدنی

دیدنی‌های سیدنی برای هر بازدیدکننده و مراجعه‌کننده جذاب و متفاوت می‌باشد. ازجمله این موارد می‌توان به خانه اُپرای سیدنی اشاره کرد. بندر تشریفاتی سیدنی این مکان گردشگری و هنری را به‌عنوان ستاره جذاب خود می‌داند و در میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است.

از ویژگی‌های خانه اُپرای سیدنی می‌توان به‌ظاهر متفاوت آن اشاره نمود. بسیاری از افراد بنای این مکان توریستی را به‌ مانند صدف و یا بادبان می‌دانند. آب‌های اطراف این مکان گردشگری و توریستی باعث شده است که این بنا به‌مانند نگینی گران‌بها در میان آب بدرخشد.

 این ساختمان از امکان و بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که برای بسیاری از توریست و گردشگر خارجی از جذابیت‌های خاصی برخوردارند. در رابطه با این مناطق می‌توان به رستوران، سالن تئاتر، کنسرت و اتاق‌های نمایش اشاره کرد.

لذت قدم زدن در محوطه بیرون خانه اُپرای سیدنی و تماشای بنای زیبای این مکان می‌تواند برای هرکسی خاطرات به‌یادماندنی را به ثبت برساند. گرفتن تصاویر یادگاری در این مکان و برخورداری از برنامه‌های مختلفی که در آن اجرا می‌شود از مواردی است که برای بسیاری از افراد به‌عنوان اهداف توریستی و گردشگری این شهر شناخته می‌شود. توصیه می‌کنیم این مکان دیدنی را از دست ندهید. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

پل بندرگاه در سیدنی

پل بندرگاه  به عنوان یکی دیگر از دیدنی‌های سیدنی شناخته می‌شود. جالب است بدانید که این پل که به زبان مردم محلی سیدنی به نام قلاب چنگکی شناخته می‌شود ازجمله مکان‌هایی است که قبل از خانه اپرا بنا شده است. این پل که از شناخته‌شده‌ترین مکان‌های دیدنی سیدنی شناخته می‌شود، از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است.

جالب است بدانید که ساخت این بنا به ۱۹۳۲ برمی‌گردد. پل بندرگاه سیدنی از معماری و ظاهر خاصی برخوردار است. این معماری به شکلی است که با نگاه کردن به این پل می‌توان ظاهر قوسی شکلی را مشاهده کرد.

 جنس به‌کاررفته در پل بندرگاه شهر سیدنی از فولاد است. معماری این بنا باعث شده است که دو بندرگاه شمالی و جنوبی از طریق آن به هم مرتبط شوند. ارتفاع این پل تا سطح آب در حدود ۱۳۴ متر می‌باشد. ایستادن روی این پل و تماشا کردن مناظر زیبای اطرافش از جذابیت خاصی برخوردار است.

جالب است بدانید که تونل بندرگاه به‌منظور عدم ترافیک نیز در سال ۱۹۹۲ بنا شده است. با توجه به این نکته می‌توان اشاره کرد که بسیاری از افراد با وسایل نقلیه شخصی لذت گذر کردن از روی این پل در شهر سیدنی را از دست نمی‌دهند. بلیط هواپیما تهران مشهد

صخره‌ها از دیدنی‌های سیدنی

از دیدنی‌های سیدنی می‌توان به صخره‌های این شهر اشاره نمود. البته در رابطه با این مکان دیدنی می‌توان به این نکته اشاره نمود که درواقع صخره‌ها مکانی هستند که در آن خانه‌ها بر روی منطقه‌ای صخره‌ای شکل و قدیمی بناشده‌اند و از مکان‌های تاریخی این شهر شناخته می‌شوند. در رابطه با تاریخچه این مکان دیدنی می‌توان به اقامت بومیان استرالیایی در این منطقه اشاره نمود.

 از دیگر موارد در رابطه با تاریخچه این مکان، جای‌گیری محکومان اروپایی در آن می‌باشد. سواحل قسمت غربی خلیج سیدنی الهامی است برای نام‌گذاری این منطقه تاریخی. اگر به این مکان مراجعه کنید با خانه‌های قدیمی همچون کادمن کتاژ روبه‌رو خواهید شد که از نما و معماری جذاب و ویژه‌ای برخوردارند. تماشای صخره‌ها  دیدنی سیدنی را در سفر به استرالیا از دست ندهید. خرید بلیط هواپیما

تصویر ۴

اسکله مدور از دیدنی‌های شهر زیبای سیدنی

در لیست دیدنی‌های سیدنی می‌توان به اسکله شناخته شده مدور اشاره کرد. ساخت بنای این اسکله توسط کارگرانی انجام شده است که به این منطقه تبعید شده بودند. قایق‌های موتوری امروزه در این اسکله در حال عبور و مرور هستند. در بسیاری از ساعت‌های روز شما اوجی از شلوغی و ترافیک را در این اسکله مشاهده خواهید نمود.

 رهگذران بسیاری برای لذت بردن از دیدنی‌های سیدنی به اسکله مدور مراجعه می‌کنند. در این اسکله شما هنرمندان شناخته شده که در حال تفریح و خوش‌گذرانی در کافه‌های آن هستند را مشاهده خواهید کرد. همچنین عبور و مرور کشتی‌های بزرگ و کوچک را نیز می‌توان در این اسکله بندری در شهر سیدنی مشاهده نمود. مجله گردشگری دور و نزدیک