امتیاز ما

انجمن پالاتین هیل (مکان های گردشگری رم)

بدون شک رم یکی از مکان های شگفت انگیز تاریخی محسوب می شود. مکان های گردشگری رم آنقدر زیبا و چشم نواز است که شما را ساعت ها در فکر فرو خواهد برد. کافیست کمی دقیق تر به بازدید از این مکان دیدنی بپردازید. عموما مشهورترین مکان های گردشگری رم مورد توجه مستندسازان برتر جهان قرار می گیرند.  بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

 رم در گذشته مکان های شگفت انگیز بسیاری داشته است و قطعا در چنین وضعیتی یک مرکز فرماندهی از ضروریات محسوب می شود. این مرکز در رم پالاتین هیل نام گرفت، در این منطقه به طور کلی افراد مشهور و طبقه اشرافی زندگی می کردند. فاصله پالاتین هیل تا آمفی تئاتر کولوسئوم بسیار نزدیک است و اگر از این آمفی تئاتر بازدید نمودید می توانید به سراغ این مرکز فرماندهی بروید. عموما گشت و گذار در این منطقه نیاز به راهنما دارد و شاید به تنهایی چندان متوجه معماری و سبک آن نباشید.

شروع این انجمن از فضای سبز و بسیار زیبا می باشد که راهی جداگانه برای ورود به کاخ و همینطور منطقه سرسبز آن فراهم شده است. با گذر از این راه می توانید بنای تاریخی معروف به چهارگوش را مورد بررسی قرار دهید. این بنا دارای یک قوس بسیار زیبا در بخش بالایی بوده و دورنمای بسیار ایده الی برای عکاسی ایجاد می کند. کاخ های کوچک بسیار بلند و همینطور برج سلطنتی که در انتهای این انجمن قرار گرفته است بسیار چشم نواز می باشد.

فضای سبز پالاتین جهت عکاسی قابل استفاده است و برای عکاسان فرصت طلایی ایجاد خواهد نمود. بلیط تهران استانبول

پله های اسپانیایی

شاید در ابتدا از خود بپرسید که در بین این حجم از جاذبه های رم چرا باید زمانی را صرف قدم زدن بر روی پله های اسپانیایی نماییم؟ این راه پله به جرات یکی از بهترین جاذبه های توریستی رم محسوب می شود. راه پله ای بسیار بزرگ و بلند که در رم و در منطقه پیزا قرار دارد. ساخت این راه پله به سال ۱۷۲۰ باز می گردد و در بین مردم از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار می باشد. این منطقه برای عکس برداری بی نظیر است.

همه ساله تیم های هنری برای مستندسازی این راه پله را انتخاب می نمایند، نوع ساخت پله ها به صورتی است که عکس برداری از هر زاویه آن با نمای خاصی همراه است. شما توانید ساعاتی را برای قدم زدن بر روی آن صرف نمایید. این راه پله در بخشی خاصی و برای بازدید طراحی شده است و هدف آن از رسیدن یک مبدا به یک مقصد نمی باشد. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

تماشا آب نمای تروی (مکان های گردشگری رم)

یکی از مشهورترین آب نماهای شهر رم، تروی نام دارد، اطراف این آب نما مملو از جمعیت می باشد، این منطقه شب ها به دلیل نورپردازی های خارق العاده بسیار شلوغ می باشد. رمانتیک ترین مکانی که اغلب جوانان علاقمند به بازدید از آن هستند آب نمای تروی می باشد. اگر می خواهید از آب نمای تروی دیدن نمایید خلوت ترین زمان قبل از ناهار است. در واقع در این زمان شما فرصت بیشتری برای بازدید از این آب نما دارید و می توانید عکس های بسیار زیبایی به ثبت برسانید.

سنتی بسیار جالب در این آبنما وجود دارد که توضیح در خصوص آن خالی از لطف نیست. عموما از قدیم مرسوم بوده است که افراد به محض بازدید از این فضا می بایست دو سکه در آن بیندازند، سکه اول به نماد عشق مشهور است و برای زوج های جوان به معنی ثبات در زندگی و عشق و علاقه پایدار و ابدی است. سکه دوم نیز به معنی بازگشت دوباره به رم می باشد ، در واقع با دیدن این بنای بسیار زیبا دعا می کنید که بار دیگر نیز بتوانید این فضای رمانتیک را تجربه نمایید. بلیط هواپیما تهران مشهد

چقدر زمان برای بازدید جاذبه های گردشگری رم نیاز است؟

سه مورد از انواع جاذبه های گردشگری رم را مورد بررسی قرار دادیم، برای برنامه ریزی صحیح باید بدانید که برای بازدید از هر منطقه چقدر زمان نیاز است. پالاتین  هیل منطقه بزرگی است و هر بخش آن شاید ساعت ها وقت شما را صرف نماید به این ترتیب یک روز کامل را به بازدید از معروف ترین مکان های گردشگری رم اختصاص دهید.

برای بازدید از پله های اسپانیایی عموما یک گشت و گذار یک الی دو ساعته کافی می باشد.

برای دیدن آب نمای ترولی هر چقدر هم زمان بگذارید کم است! این بنا در هر ساعت به شکل خاصی می درخشد. خرید بلیط هواپیما

دلیل شهرت جاذبه های رم

عموما سوالی پیش می آید مبنی بر شهرت مکان های گردشگری رم  در واقع بناها و معماری های بسیار ویژه رم سبب شده است که افراد مختلفی به سراغ بازدید از آن بروند. شما در رم با کمترین هزینه تاریخ را لمس خواهید نمود. مجله گردشگری دور و نزدیک