ترفند ضروری سفر
امتیاز ما

از نحوه‌ی پک کردن چمدان گرفته تا وسایل الکترونیکی ضروری در طول یک سفر ، همه‌ی این‌ها اطلاعاتی است که شما در هرجای دنیا که باشید به آن‌ها نیاز خواهید داشت. در ادامه ۱۲ ترفند کاربردی برای داشتن سفری آسان را خواهید خواند. در ادامه مطلب ۱۲ ترفند ضروری در مورد سفر با مجله دور و نزدیک همراه باشید.بلیط هواپیما دور و نزدیک

نوشیدنی‌های مورد مورد علاقه‌ی خود را منجمد کنید

اگر می‌خواهید در سفرتان از نوشیدنی مورد علاقه‌ی خود بنوشید باید به شما بگوییم طبق قوانین امنیتی پرواز، شما اجازه‌ی چنین کاری را نخواهید داشت و اما همیشه یک راه حل وجود دارد. نوشیدنی‌های مورد علاقه‌ی خود و یا قهوه‌ی خانگی خود را منجمد کنید. با این کار دیگر ماموران فرودگاه به شما اجازه‌ی پرواز خواهند داد. اما یادتان باشد این نوشیدنی‌ها باید به طور کامل منجمد شده باشند. اگر در راه مقداری از آن‌ها به مایعات تبدیل شده باید قبل از تحویل چمدان‌های خود به دستگاه‌های بازرسی،‌ مایعات آن‌ را خالی کنید.

یک چک لیست تهیه کنید

چک لیست | 12 ترفند ضروری در مورد سفر

به کمک این ترفند کاربردی شما مطمئن خواهید شد که هیچ کاری را فراموش نکرده‌اید و تمام وسایل مورد نیازتان را به همراه دارید. استفاده از این لیست‌ها قبل از شروع یک سفر طولانی، در حین جابه‌جایی بین ۲ هتل و قبل از ترک کردن محل اقامت برای برگشت از مسافرت کارایی دارد. این لیست را برای خودتان ایمیل کنید تا هیچ چیز فراموش شده‌ای در سفرتان نداشته باشید و با خیالی آسوده بتوانید از سفرتان لذت ببرید.

تمام جواهرات خود را استفاده کنید

اگر در سفرتان قصد به همره آوردن طلا و جواهرالات را دارید، تمام آن‌ها بپوشید زیرا با این کار دیگر لازم نیست آن‌ها درون بسته‌بندی‌های خود داخل چمدان بگذارید. با این کار هم می‌توانید فضای بیشتری داشته باشید هم وزن باری که حمل می‌کنید کمتر خواهد شد. همچنین تا زمانی که این جواهرلات را پوشیده‌اید دیگر نگران گم شدن آن‌ها نخواهید بود.

وسایل ضروری خود را دور نریزید

12 ترفند ضروری در مورد سفر

خیلی اتفاق افتاده که در انتهای سفر چمدان‌هایمان جای کافی برای تمام وسیلمان را ندارند و ما مجبور می‌شویم بخشی از آن‌چه با خود برده‌ایم را دور بریزیم. اما این کار را نکنید، سعی کنید از چمدان‌هایی استفاده کنید که امکان افزایش حجم آن وجود دارد بنابراین با استفاده از فضای اضافه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید در کنار نگه‌داشتن وسایل ضروری و قدیمیتان، وسایل جدیدی که در سفر خریداری کردید را هم با خود برگردانید.

 نقشه‌ی مقصد خود را بر روی نقشه‌ی گوگل دانلود کنید

بخش بزرگی از کاربران سرویس «گوگل مپ» از این قابلیت گوگل مطلع نیستند. بله! شما می‌تواید نقشه‌ی محل مورد نظر خود را دانلود کنید. اما چگونه؟ روش دانلود در گوگل مپ بسیار آسان است. نقشه را باز کنید و محل مورد نظر را جست و جو کنید. بعد از بارگزاری کامل نقشه، این عبارت را تایپ کنید:‌ ‌(OK MAPS) با این کار نقشه دانلود شده و در زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید می‌توانید به راحتی از این نقشه استفاده کنید.

هدفون و کابل شارژر را در جعبه‌ی عینک بگذارید

این یک ترفند همیشگی است. اگر به از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید وسایل الکترونیکی را با خود به سفر ببرید، یک جعبه‌ی عینک اضافی بیابید و آن‌ها را درون این جعبه‌ی عینک قرار دهید. با این کار نه تنها از آسیب دیدن این وسایل جلوگیری می‌کنید بلکه هر زمان که به آن‌ها احتیاج داشتید، می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید.