مون سن میشل - معرفی مقصد گردشگری
امتیاز ما

حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال مکانی برای فرار از ازدحام و شلوغی شهرهای بزرگ باشید. در مجله‌ی دور و نزدیک شهرها و روستاهای کوچک و زیبایی را از سراسر دنیا به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به عنوان مقصد گردشگری بعدی خود انتخاب کرده و یک سفر آرام و به دور از شلوغی را تجربه کنید.

معرفی مقصد گردشگری ؛ شفشاون در مراکش

معرفی مقصد گردشگری - شفشاون

«شفشاون» در رشته‌کوه‌های «ریف» در شمال غربی مراکش واقع شده است. این شهر کوچک به دلیل رنگ آبی زیبای خانه‌ها و خیابان‌هایش شهرت دارد. در قرن پانزدهم، شفشاون به عنوان دژ دفاعی استفاده می‌شد. امروزه این شهر زیبا با خانه‌های آبی و خیابان‌های سنگفرش یک مقصد گردشگری ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال تجربه یک سفر آرام هستند. بلیط تهران استانبول

یانگشاو در چین

معرفی مقصد گردشگری -یانگ شاو

شهر «یانگشاو» که در چین واقع شده و تنها ۳۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد، خود به تنهایی یک مقصد گردشگری زیبا است. اما جاذبه‌ی اصلی آن زمانی مشخص می‌شود که با قایق یا دوچرخه به خارج از شهر بروید. کوه‌های زیبای این شهر که در مه دیده می‌شوند و پیرمردانی که با کلاه‌ها و لباس‌های سنتی با قایق‌‌های‌شان در حال حرکت هستند، منظره‌های خاص و زیبایی را به نمایش می‌گذارند. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

لالی بلا در اتیوپی

معرفی مقصد گردشگری -لالی بلا

شهر تاریخی «لالی‌بلا»‌ بهشتی برای باستان‌شناسان و علاقمندان به تاریخ است. مجموعه کلیساهای سنگی لالی‌بلا از جمله آثار تاریخی جهان هستند که کمتر به عنوان یک مقصد گردشگری مورد توجه قرار گرفته‌اند. این بناهای مقدس با کنده‌کاری بر روی سنگ ها به وجود آمده‌اند و به این شهر حال و هوای روحانی و البته راز‌آلودی داده‌اند.

سانتورینی در یونان

معرفی مقصد گردشگری -سانتورینی

شهر زیبای «سانتورینی» در یونان به دلیل خانه‌های سفید و گنبدهای آبی رنگ و قرار گرفتن در کنار دریای آب‌رنگ مدیترانه شهرت دارد. اگرچه این شهر هر سال با سیلی از توریست‌ها روبه‌رو می‌شود اما زیبایی این شهر کوچک و رویایی باعث شده ارزش تحمل شلوغی را داشته باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

مون سن میشل در فرانسه

معرفی مقصد گردشگری -مون سن میشل

«مون‌سن‌میشل» یک جزیره‌ی تاریخی و قدیمی است که با صومعه‌های زیبایی از قرن هشتم احاطه شده است. این جزیره که امروزه یک مقصد گردشگری منحصربفرد است، تنها ۴۴ نفر ساکن دارد و یکی از زیباترین مکان‌های روی کره‌زمین است.

هواکاچینا در پرو

معرفی مقصد گردشگری - هواکاچینا

«هواکاچینا» یک روستای زیبا و کوچک در دل کویر است. این شهر سرسبز در بیابان‌های پرو،‌ مانند بهشتی برای مسافرانی است که از گرمای کویر به دنبال مکانی خنک و سرسبز هستند.

بروخه در بلژیک

معرفی مقصد گردشگری - بروخه

اروپا پر از شهرهای باستانی و قرون وسطایی است که انگار از داخل کتاب‌های افسانه‌ای بیرون آمده‌اند. یکی از این شهرهای تاریخی که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد «بروخه» نام دارد.

هالشتات در اتریش

معرفی مقصد گردشگری - هالشتات

دهکده‌ی زیبای «هالشتات» در اتریش، در کنار کوه و دریاچه واقع شده است. کوه‌های این دهکده از درختان سرسبز پوشیده شده هالشتات را به همراه دیگر جاذبه‌هایش به یک مقصد گردشگری رویایی تبدیل کرده است. بلیط هواپیما

دوبرونیک در کرواسی

معرفی مقصد گردشگری - دوبرونیک

«دوبرونیک»  به دلیل داشتن دژ‌های بسیار زیبا و قدیمی که در نزدیکی آب‌های شفاف و زلال دریای «آدریاتیک» قرار گرفته‌اند شهرت دارد. این شهر محل فیلم‌برداری سریال «بازی تاج و تخت» بوده و همین به جاذبه‌های این مقصد گردشگری که از بهترین نقاط توریستی کرواسی است می‌افزاید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.