عجیب ترین تجربه های ممکن در توکیو
امتیاز ما

شهر توکیو به دلیل عجیب‌ و غریب بودن شهره‌ی خاص و عام است. پس هیچ جایی بهتر از توکیو برای زدن به سیم آخر و تجربه کردن ناشناخته‌ها نیست. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک سفر به توکیو بروید و  جاذبه‌های دیدنی‌ای که در قلب این شهر نهفته‌اند را کشف کنید. در ادامه با ما همراه باشید، با معرفی ۶ فعالیت هیجان انگیز در توکیو. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

با هیولاهای کاوایی برقصید

با رفتن به کافه‌ی هیولا‌ی کاوایی، که در خیابان «تاکشیتا» (Takeshita) قرار دارد می‌توانید فرهنگ آن منطقه را لمس کنید. در یکی از اتاقک‌های بی‌همتای این کافه بنشینید و از انواع معجون‌ها، پاستا، کیک و نوشیدنی‌های مخصوص توکیو لذت ببرید. در قلب این رستوران، سکوی عظیمی قرار دارد که تمامی برنامه‌ها‌ی جالب این کافه بر روی آن به نمایش درمی‌آیند و هر شب از یک مشتری خوش‌شانس دعوت می‌شود تا به گروه نمایش بپیوندد.

همراه جغد‌ها لاته بشونید

در توکیو کافه‌هایی وجود دارد که به دلیل داشتن حیوانات عجیب و غریب معروف هستند. در این کافه‌ها مردم می‌توانند به دور از هرگونه احساس مسئولیتی در قبال حیوانات، با آن‌ها وقت بگذرانند. مطمئنا هر‌کس با هر سلیقه‌ای کافه‌ی مخصوص به خود را پیدا خواهد کرد، چون هر نوع حیوانی از خزندگان تا خرگوش‌های بانمک در این کافه‌ها پیدا می‌شوند. سگ و گربه بسیار رایج هستند، حتما برای شما هم نوشیدن لیوانی قهوه در کنار یک پرنده شکاری نظیر جغد بسیار جالب‌ خواهد بود.

از گارسون‌های یونیفورم‌پوش دیدن کنید

محله‌ی «آکیهابارا» (Akihabara) که در مکز شهر توکیو واقع شده است، مملو از این کافه‌ها است. در این خیابان قدم بزنید تا کافه مورد علاقه خود را پیدا کنید و اجازه بدهید که گارسون‌های یونیفورم پوش شما را به داخل راهنمایی کنند. رفتن به این کافه‌ها برای هر‌کسی با هر سلیقه و سنی مطمئنا جذاب خواهد بود.

اقامت در یک هتل کپسولی را تجربه کنید

هتل‌های کپسولی دهه‌ها است که توکیو وجود دارند اما هنوز هم تعداد بسیار زیادی بازدید‌کننده را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. فرقی نمی‌کند که به دنبال تجربه‌ای لوکس یا کلاسیک هستید، مطمئنا در توکیو یک هتل کپسولی مطابق با سلیقه‌ی شما پیدا خواهد شد.

همراه با نمایش روبات غذا بخورید

رستوران روبات | توکیو

رفتن به رستوران روباتی «شینجوکو» (Shinjuku) تمام آن چیزی است که می‌توان از یک شب عالی در توکیو انتظار داشت. هدف این رستوران اجرای همزمان نمایشی بی‌نظیر و سرو غذایی لذیذ است، اما نکه‌ی جالب در مورد این رستوران این است که تعدادی از اجراکنندگان این نمایش روبات هستند. از دکور آهنی و براق رستوران گرفته تا روبات‌های کوچک یادگاری که می‌توان هنگام خروج آن‌ها را خریداری کرد، این رستوران تمام تلاش خود را کرده است تا فضایی فوق‌العاده و به یادماندنی را برای مشتری‌هایش فراهم کند.

تا طلوع آفتاب «پاچینکو» (Pachinko) بازی کنید

بازی پاچینکو | توکیو

پاچینکو یک بازی بسیار معروف در توکیو است، از این رو پیدا کردن یک سالن پاچینکو برای به چالش کشیدن شانستان اصلا کار سختی نخواهد بود. این سالن‌های بازی با صدای بلند آهنگشان که تا خیابان می‌رسد به راحتی قابل شناسایی هستند. پاچینکو مشابه به بازی ماشین اسلات است، شرکت‌کنندگان توپ‌های کوچکی را به درون دستگاه بازی می‌اندازند و امیدوارند تا توپشان درون یکی از لیون‌های جایزه بیافتد. شما حتی می‌توانید این بازی را بدون ریسک از دست دادن پولتان در سالن‌های بازی معمولی امتحان کنید.