سفرهای خانوادگی
امتیاز ما

آسیا بزرگ‌ترین قاره در جهان و برای هر نوع سفر مناسب است. مناظر طبیعی زیبا، سواحل خیره‌کننده و شهرهای مدرن و پر انرژی که همگی نشاندهنده‌ی فرهنگ غنی آن کشور است، جاذبه‌هایی هستند که گردشگران را به کشورهای زیبای آسیایی جذب می‌کنند. اگر قصد دارید یک سفر خانوادگی خوب را تجربه کنید، با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا برترین مقاصد آسیایی را به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین مقاصد آسیایی برای سفرهای خانوادگی

سفرهای خانوادگی به  هنگ کنگ Hong Kong

یکی دیگر از شهرهای برتر آسیا برای سفرهای خانوادگی، هنگ‌کنگ است. این شهر ترکیب زیبایی از سنت و مدرنیته را به نمایش می‌گذارد و برای سفرهای خانوادگی، دوستانه و فرهنگی گزینه‌ی ایده‌آلی است. (قوانین گردشگری هنگ کنگ) «دیزنی‌لند» در هنگ‌کنگ یکی از بهترین مکان‌های تفریحی است که می‌توانید همراه با کودکان خود ساعاتی شاد را در آن‌جا سپری کنید. وسایل بازی برای هر سن و سالی وجود دارد و برنامه‌های مفرحی با کاراکتر‌های کارتون‌های دیزنی برگزار می‌شود.

برای برنامه‌های مهیج‌تر می‌توانید سری به «اوشن پارک» بزنید. وسایل بازی، نمایش‌ها و آکواریوم بزرگی که هم برای بچه‌ها هم بزرگسالان جذاب است، ترکیب جالبی به‌وجود آورده‌اند. سوار تله کابینی که به سمت مجسمه‌ی بزرگ بودا می‌رود شوید. این مجسمه در صومعه‌ی «پو لین» قرار دارد. موزه‌ی خطای دید یکی دیگر از مکان‌های جالبی است که می‌توانید همراه با کودکان خود بروید و با تصاویر سه بعدی و جالب این موزه عکس بگیرید. هنگ‌کنگ به دلیل داشتن پارک‌ها و طبیعت زیبا و مجسمه‌ی بودای بزرگ در جزیره‌ی لان تائو، به مقصد مناسبی برای سفرهای خانوادگی تبدیل شده است. در پارک عمومی هنگ‌کنگ می‌توان لاک‌پشت‌ها و ماهی‌های «کوی» را دید که در برکه شنا می‌کنند. برای مشاهده‌ی منظره‌ای شگفت‌انگیز از شهر هنگ‌کنگ می‌توانید سوار چرخ و فلک معروف این شهر بشوید.

سفرهای خانوادگی به  هنگ کنگ Hong Kong

سفرهای خانوادگی به توکیو Tokyo

«توکیو» پر از سرگرمی‌هایی است که برای کودکان در هر سن و سالی مناسب هستند و همین باعث شده این شهر به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای یک سفر خانوادگی شناخته شود. نورهای درخشان و جمعیت توکیو ممکن است در ابتدا کمی گیج‌کننده به نظر برسند اما جاذبه‌های بی‌شمار این شهر برای کودکان، آن را به مقصدی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. اقامتگاه‌های خانوادگی زیادی در توکیو وجود دارد؛ از هتل‌های غربی گرفته تا اقامتگاه‌های سنتی ژاپنی. تم پارک‌های ژاپنی برای هر سن‌وسالی هیجان‌انگیز هستند. کودکان از جاذبه‌هایی چون پارک «هلو‌کیتی»، پارک «سانریو» و موزه‌ی مدرن ملی علم و نوآوری لذت خواهند برد.

در باغ‌وحش «اوئنو» می‌توانید شاهد حیوانات زیبایی از سراسر جهان باشید. سپس به شهربازی «هانایاشیکی» که قدیمی‌تری شهربازی در ژاپن است بروید. دیزنی‌لند توکیو را فراموش نکنید. در این پارک کودکان می‌توانند با شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌ی خود از نزدیک ملاقات کنند. پارک‌های زیادی در توکیو وجود دارد که برای کودکان بسیار جذاب خواهند بود. در پارک «کومودو نو موری» می‌توانید با دایناسورها همراه شوید و در دریاچه‌ی پارک «اینوکاشیرا» پارو زدن را تجربه کنید. سفر به کوه فوجی و گردش در اطراف این کوه، بازدید از باغ‌های کاخ امپراطوری و برکه‌ها و پل‌های آن را در اولویت خود قرار دهید.

سفرهای خانوادگی به توکیو Tokyo

سفرهای خانوادگی به  صباح Sabah

ایالت «صباح» در جزیره‌ی «بورنئو» در مالزی مقصد ایده‌آلی برای خانواده‌های ماجراجویی است که به دنبال یک سفر متفاوت ستند. اگر شما و فرزندان‌تان به طبیعت و حیات‌وحش علاقه داشته باشید، یکی از بهترین تجربه‌های شما سفر به صباح خواهد بود. البته ه خاطر داشته باشید که سفر به صباح نیازمند برنامه‌ریزی‌ و صبر و حوصله‌ی بیشتری است. به‌علاوه، بیشتر مناسب کودکان بزرگ‌تر و نوجوانان است تا خردسالان. در شهر «کوتا کینابالو» می‌توانید سواحل، کوه‌ها، پارک‌ها، آکواریوم، باغ پرندگان، موزه‌ها و چندین جاذبه‌ی دیگر را بیابید. در دهکده‌ی تاریخی «مونسوپیاد» می‌توانید درباره‌ی تاریخچه‌ی این منطقه بیشتر بدانید. اگر هم به غواصی علاقه دارید،‌ در پارک ملی «تونکو عبدالرحمان» به کشف دنیای زیر آب بپردازید. در پارک حیات‌وحش «لوکی کاوی» می‌توانید شاهد گونه‌های متنوع جانوری و گیاهی باشید.

سفرهای خانوادگی به  صباح Sabah

سفرهای خانوادگی جزیره کو لانتا (Koh Lanta)

اگر می‌خواهید یک سفر خانوادگی پر از آرامش داشته باشید، به «کو لانتا» در سواحل غربی تایلند بروید. آب‌های آبی رنگ دریای «آندامان» و سواحل شگفت‌انگیز این منطقه را به مکانی ایده‌آل برای شنا کردن کودکان تبدیل کرده است. این جزیره بخش‌هایی از جمله زندگی و بازارهای محلی را نیز دارد که محیطی مناسب برای خانواده‌ها هستند. نوجوانان می‌توانند به تورهای غواصی یا دوچرخه‌سواری در روستاهای سواحل شرقی بروند و از نزدیک با بافت تاریخی و ماهیگیری آشنا شوند.

سفرهای خانوادگی جزیره کو لانتا (Koh Lanta)

سفرهای خانوادگی به  تایپه Taipei

خیابان‌های پرهیجان، اقامتگاه‌های متنوع، غذاهای رنگارنگ و جاذبه‌های گوناگون همان چیزهایی است که یک خانواده‌ی اهل سفر را به این شهر می‌کشانند. جاذبه‌های فرهنگی تایپه مردم زیادی را به خود جذب می‌کنند. معبد «لانگ شان» و موزه‌ی کاخ ملی ازجمله جاذبه‌های تاریخی این شهر هستند. در باغ‌وحش تایپه، گونه‌های مختلف جانوری نگه‌داری می‌شوند. همچنین می‌توانید به چشمه‌های آب گرم «بیتو» بروید یا در بازارهای شبانه‌ی «شیلین» به غذا خوردن و خرید بپردازید. سوغات تایوان

سفرهای خانوادگی بانکوک Bangkok

خیابان‌های کثیف و جمعیت زیاد ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن نام این شهر تایلندی به ذهن شما می‌آید. اما بانکوک شهری است که می‌توانید یک سفر خانوادگی سرگرم‌کننده به آن داشته باشید. شهربازی‌ها، آکواریوم‌ها، سینماهای سه‌بعدی، موزه‌ها، مراکز خرید، باغ وحش و شهر برفی که یک روستای کوچک با برف مصنوعی است بانکوک را به یک مکان ایده‌ال برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. یکی از جاذبه‌های خاص این شهر منطقه‌ای به نام «کیدزانیا» است که در آن کودکان می‌توانند با بیش از ۸۰ شغل از نزدیک آشنا شوند و از دندان‌پزشکی گرفته تا راندن هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ را تجربه کنند.

سفرهای خانوادگی بانکوک Bangkok

سفرهای خانوادگی به سنگاپور Singapore

اقامتگاه‌های خوب، سیستم حمل‌ونقل پاکیزه و کارآمد، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری متعدد، سنگاپور را به مقصدی فوق‌العاده برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. سوار چرخ‌وفلک باشکوه سنگاپور شوید، بناهای تاریخی و مذهبی گوناگون این کشور مانند «مسجد سلطان»، معبد «سری ماریمان» و … را ببینید. همچنین می‌توانید سری به باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور و منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی «بوکیت تیماح» بزنید. موزه‌های زیادی برای ذهن های کنجکاو وجود دارد. به‌علاوه می‌توانید با سافاری‌های شبانه از قلمرو حیوانات شب‌زی دیدن کنید. جزیره‌ی «سنتوسا» یکی از مکان‌هایی است که با داشتن تم پارک‌ها و سرگرمی‌های مختلف مکان جالبی برای خانواده‌ها تلقی می‌شود. پارک پروانه‌ها و قلمرو حشرات و استودیوی «یونیورسال» ازجمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هزینه سفر به سنگاپور

سفرهای خانوادگی به سنگاپور Singapore

سفرهای خانوادگی به  شانگهای Shanghai

شانگهای، یکی از مدرن‌ترین شهرهای چین، دارای جاذبه‌های زیادی برای گردشگرانی از هر سن و سال است. تم پارک‌ها، مکان‌های تاریخی، موزه‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید این شهر را به مکانی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. رستوران‌های زیادی با تم‌های مختلف هم وجود دارد که می‌توانید به همراه خانواده‌ی خود در آن‌ها به صرف غذا بنشینید. دیزنی‌لند شانگهای یکی از بهترین مکان‌ها برای گردش به همراه کودکان است که قطعا آن‌ها را به وجد می‌آورد. پارک آبی «دینو بیچ» یکی دیگر از مکان‌هایی است که می‌تواند کودکان را هیجان‌زده کند. اگر کودکان‌تان به دنیای زیر آب علاقه دارند سری به آکواریوم «اوشن» در شانگهای بزنید و از تونل زیردریایی آن دیدن کنید.

سفرهای خانوادگی بالی Bali

«بالی» در کشور اندونزی به بهشت استوایی معروف است و یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای یک سفر خانوادگی است. اگر به حیوانات علاقه دارید می‌توانید به پارک فیل‌ها رفته و فیل‌سواری را تجربه کنید، به میمون‌ها غذا بدهید و در پارک آبی بالی با دلفین‌ها شنا کنید. جزیره‌ی «کوتا» یکی از زیباترین سواحل را دارد و کودکان می‌توانند شنا و بازی کنند. از فعالیت‌های فرهنگی که در بالی می ‌توان انجام داد تماشای برنامه‌ی قبایل ساکن در بالی است. سوغات بالی

سفرهای خانوادگی بالی Bali

سفرهای خانوادگی خلیج ها لونگ Hạ Long

خلیج «ها لونگ» در ویتنام که از مکان‌های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو نیز هست در ویتنام واقع شده و شامل ۱۶۰۰ جزیره است. گردش در این جزیره یکی از به یاد ماندنی ترین، آرامش‌بخش‌ترین و زیباترین سفر آسیایی شما خواهد بود. داستان‌ها و افسانه‌های این جزیره هم برای والدین و هم برای کودکان جالب خواهد بود. چه در داخل جزیره بمانید و چه در آب‌ها گردش کنید این تجربه بسیار باارزش خواهد بود.

سفرهای خانوادگی خلیج ها لونگ Hạ Long