بلگراد
امتیاز ما

هت«بلگراد» بزرگ‌ترین شهر صربستان و پایتخت این کشور با نام «شهر سفید» نیز شناخته می‌شود. این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های «ساوا» و «دانوب» قرار گرفته است و شهری است که با تاریخ در آمیخته است.  امروز در مجله‌ی دور و نزدیک به معرفی بهترین هتل های صربستان در شهر بلگراد می‌پردازیم. بلیط هواپیما به صربستان

هتل های صربستان ؛ هتل هنری بلگراد

هتل های صربستان

هتل هنری بلگراد در خیابان «کنز میهایلووا» واقع شده است. همانطور که از نام این هتل مشخص است، هنر بخش مهمی از این هتل را تشکیل می‌دهد. آثار هنری هنرمندان صرب مانند نقاشی‌ها و مجسمه‌ها در سراسر این ساختمان به چشم می‌خورد.  هتل هنری بلگراد دارای ۵۰ اتاق و ۵ سوئیت با طراحی‌های داخلی زیبایی است. از ویژگی‌های دیگر این هتل می‌توان به رستوران و سونا اشاره کرد.

هتل تاون هاوس ۲۷

هتل «تاون‌هاوس» یکی از بوتیک هتل های صربستان در شهر بلگراد است. این هتل در بخش قدیمی‌ شهر واقع شده و درواقع یک نمابشگاه از آثار مجسمه‌ساز معروف صرب به نام «گابریل گیلد» است. مجسمه‌ها، عکس‌ها و کارهای گرافیکی این هنرمند را می‌توانید در لابی هتل و اتاق‌ها ببینید. ترکیب هنر و چیدمان وسایل اتاق‌های هتل محیطی دوستانه به آن بخشیده است. در این هتل ۲۱ اتاق و سوئیت وجود دارد که منظره‌ای رو به شهر دارند.

هتل مسکوا

هتل های صربستان

یکی از هتل های صربستان که در بلگراد واقع شده و یکی از مکان‌های دیدنی این کشور هم به شمار می‌رود، هتل «مسکوا» نام دارد. این هتل در سال ۱۹۰۷ با سبک معماری «آرت نوو» ساخته شده و در طی قرن‌ها شاهد حضور میهمانان مشهوری چون «آلبرت انیشتین»، «ایندیرا گاندی»، «ری چارلز»، «کرک داگلاس» و چندین میهمان دیگر بوده است. مجلل‌ترین اتاق این هتل سوئیتی است که آلبرت انیشتین در آن اقامت داشته و اکنون نام او به افتخار این فیزیکدان بزرگ همچنان روی در این اتاق قرار دارد. طبقه‌ی همکف این هتل، شیرینی فروشی مسکوا قرار دارد که در آن می‌توانید شیرینی معروف مسکوا که یک کیک خامه‌ای و میوه‌ای است و توسط قنادی مسکوا در سال ۱۹۷۴ ابداع شد را خریداری کنید.

هتل لایف دیزاین

هتل «لایف دیزاین» به تازگی در بلگراد ساخته شده است و در مرکز شهر قرار دارد. طراحی معاصر و رنگ‌های گرمی که در وسایل چوبی این هتل به کار رفته‌است محیطی دوستانه و آرامش‌بخش را به هتل بخشیده است. این هتل ۵۹ اتاق و سوئیت دارد و می‌توانید از امکاناتی چون «اسپا» و مرکز زیبایی که دارای حمام بخار، جکوزی و ماساژ است هم بهره ببرید. هتل لایف دیزاین دارای دو اتاق کنفرانس مدرن برای جلسات کاری نیز هست.

هتل کاسینا

هتل های صربستان

هتل «کاسینا» یکی از هتل های صربستان است که در قدیمی‌ترین ساختمان بلگراد واقع شده است. زمان ساخت این بنا به سال ۱۸۵۶ باز می‌گردد. این هتل در سال ۱۹۲۲، زمانی‌که این ساختمان بلندترین بنای میدان «ترازیا» بود ساخته شد. هتل کاسینا در رو‌به‌روی فواره‌ی معروف این میدان قرار گرفته است.  نام کاسینا از کلمه‌‌ی قدیمی ایتالیایی به معنای «خانه‌ی تابستانی» گرفته شده است. این هتل ۷۶ اتاق و ۵ سوئیت دارد و در طبقه‌ی همکف می‌توانید از باغچه‌ی تابستانی و رستوران آن لذت ببرید.

هتل مجستیک

هتل های صربستان

هتل «مجستیک» در سال ۱۹۳۷ در مرکز شهر بلگراد ساخته شد. این هتل از جمله هتل های صربستان است که به آثار تاریخی و فرهنگی نزدیک است. این هتل دارای ۸۸ اتاق و ۷ سوئیت بوده که همه‌ی آنها به سبک سنتی طراجی شده‌اند. از میهمانان مشهوری که در این هتل اقامت داشته‌اند می‌توان به «آلن دلون»، «الیزابت تیلور» و همسرش «مایکل تاد» و «عمر شریف» اشاره کرد. در این هتل یادبودی هم به احترام تیم فوتبال «منچستر یونایتد» که در سال ۱۹۵۸ در حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند قرار گرفته است. این تیم برای مسابقه‌ی با تیم «ستاره‌ی سرخ» بلگراد در این هتل اقامت داشتند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد صربستان به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.