سفر به کشور تایلند
امتیاز ما

کشور تایلند همیشه یکی از ایده‌آل‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری مخصوصا در میان گردشگران ایرانی بوده است. از سواحل زیبا و آب‌های شفاف گرفته تا شب‌های پرانرژی تایلند، رستوران‌ها و غذاهای تایلندی و پیاده‌روی و کوه‌نوردی، نشان می‌دهند که این کشور برای هر سلیقه‌ای تفریحی خاص دارد و همه می‌توانند دلایلی باشند که برای سفر به این کشور ترغیب شوید. امروز در مجله‌ی دور و نزدیک کارهایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما باید در سفر به تایلند تجربه کنید.

تجربه سفر به تایلند

از شمال تایلند دیدن کنید

سفر به کشور تایلند

در تجربه سفر به تایلند حتما از شمال این کشور دیدن کنید. از شهر «چیانگ‌مای» شروع کنید و به دیدن شالیزارهای زیبای برنج بروید و به سپس سری به شهر دوست‌داشتنی «پای» بزنید. فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن در این شهرها وجود دارد؛‌ از مناظر شگفت‌انگیز گرفته تا ورزش‌های هیجان‌انگیز. می‌توانید با استفاده از «زیپ‌لاین» از جنگل‌ها عبور کنید و در جنگل‌ها از نزدیک با میمون‌ها بازی کنید. همچنین می‌توانید در طول مسیر با مردم مهربان تایلند آشنا شوید. بازدید از شمال تایلند برای افرادی که علاقه دارند از نزدیک شاهد طبیعت زیبای تایلند باشند.

غذاهای تایلندی را امتحان کنید

غذاهای تایلندی

تجربه سفر به تایلند بدون امتحان کردن غذاهای تایلندی هیچ لطفی ندارد مخصوصا غذاهایی مانند کاری تایلندی و برنج سرخ شده.  غذاهای تایلندی چه را از دکه‌های فروش غذاهای خیابانی تهیه کنید چه از رستوران‌ها،‌ قیمت این غذا ارزان است و کیفیت بالایی دارد. البته تهیه‌ کردن این غذاها از دکه‌های فروش غذا بهتر و مطمئن‌تر است.

غواصی را تجربه کنید

سفر به کشور تایلند

یکی از فعالیت‌هایی که می‌توانید در کشور تایلند انجام دهید شرکت در کلاس‌های غواصی و گرفتن مدرک این رشته است. مدرک غواصی را می‌توانید از از «کوتائو» دریافت کنید. اقیانوس زیبا و شفاف و گونه‌های دریایی مختلف تجربه سفر به تایلند  فراموش‌نشدنی می شود. آموزشگاه‌های زیادی در کشور تایلند وجود دارد که می‌توانید در آنها ثبت نام کرده و غواصی را به طور حرفه‌ای یاد بگیرید.

در ویلاهای رو به دریا اقامت کنید

تجربه سفر به تایلند

وقتی به کشور تایلند سفر می‌کنید حتما باید اقامت در «بانگالو» یا همان ویلاهای ارزان‌قیمت رو به دریا را تجربه کنید. باصدای دریا به خواب بروید و با طلوع زیبای خورشید از خواب بلند شوید و شاهد این منظره زیبا باشید. قبل از سفر درباره‌ی محلی که قصد اقامت در آن را دارید جست و جو کنید تا محلی مناسب را انتخاب کنید و ز تعطیلات خود در این کشور لذت ببرید.
برای خرید بلیط هواپیما به مقصد تایلند به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.