سفر به کره جنوبی
امتیاز ما

کشور کره جنوبی ممکن است مقصد برتر گردشگری برای خیلی از مردم دنیا نباشد اما دلایل زیادی وجود دارد که این کشور را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنید. از تاریخ گرفته تا فرهنگ، غذا و مذهب دلایل زیادی را برای شما در مجله‌ی دور و نزدیک توضیح خواهیم داد تا سفر به کره جنوبی را در برنامه خود قرار دهید.

فرهنگ غنی کشور کره جنوبی

سفر به کره جنوبی

کشور کره جنوبی به دلیل تاریخ کهنی که دارد سنت‌های بسیاری را در طی قرن‌ها حفظ کرده است. حتی امروز هم نمایش‌های موسیقی و رقص سنتی کره‌ای را با اجرای مردمی که لباس سنتی (هانبوک) را پوشیده‌اند می‌توانید ببینید. این لباس را می‌توانید از مکان‌های محتلفی در «سئول» و «جئون‌جو» کرایه کنید. در شهر سئول که شهری مدرن است خانه‌های سنتی‌ (هانوک) که برخی از آن‌ها چایخانه‌های سنتی هستند را می‌بینید. ترکیب سنت و مدرنیته گشت و گذار در کره جنوبی را به تجربه‌ای سرگرم کننده تبدیل می‌کند.

تاریخ

سفر به کره جنوبی

تاریخ کشور کره جنوبی به هزاران سال قبل باز می‌گردد و فرهنگ این کشور در طول قرن‌ها تغییر زیادی نکرده است. مکان‌های تاریخی زیادی در کره‌ی جنوبی، مانند قصر «گایونگ بوک» که در سئول واقع شده است وجود دارند. شهر «گیونگجو» دارای ارزش تاریخی بالایی است به گونه‌ای که به آن لقب «موزه‌ی بدون دیوار» داده‌اند. گیونگجو از سال ۵۷ قبل از میلاد مسیح(ع) تا سال ۹۳۵ بعد از میلاد در سلسله‌ی «شیلا» پایتخت کره‌ی جنوبی بوده است و دارای تعداد بی‌شماری معبد، قصر و آرامگاه است که به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می‌شود.

فستیوال های سالانه

هر ساله فستیوال‌های زیادی در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود. در اوایل بهار هنگامی که برف‌ها آب می‌شوند و هوا گرم‌تر می‌شود، شکوفه‌های صورتی و سفید گیلاس کره‌ی جنوبی را به یک مکان جادویی تبدیل می‌کنند. تولد بودا یکی از تعطیلات رسمی در کره جنوبی است که در ماه می جشن گرفته می‌شود و نمایش‌ها و راهپیمایی‌هایی با به دست داشتن فانوس در معابد برگزار می‌شود. در پاییز کره‌ای‌ها شکرگزاری را به شیوه‌ی خود جشن می‌گیرند که این جشن «چوسوک» نام دارد و آن‌ها به ادای احترام به نیاکانشان می‌پردازند. در حقیقت در هر ماه چندین فستیوال‌ برگزار می‌شود.

 

غذاهای هیجان انگیز

غذاهای کره ای

در سفر به کشور کره جنوبی حتما فرصت امتحان کردن غذاهای کره‌ای را پیدا خواهید کرد. کره‌ای‌ها به غذاهای خود افتخار می‌کنند. «کیمچی» یکی از معروف‌ترین خوراکی‌هایی است که به همراه غذا سرو می شود و از سبزیجات تخمیر شده که برای ماه‌ها در کوزه نگهداری می‌شوند تهیه می‌شود. این عمل برای حفظ سبزیجات در زمستان‌های سخت استفاده می‌شد. در طی قرن‌ها کره‌ای ها فرهنگ غذاهای کره‌ای را با غذاهای گوشتی، سوپ، غذاهای دریایی، نودل و بسیاری از سبزیجات دیگر ارتقا دادند. در سفر به کشور کره‌ جنوبی باید یک روز کامل را در بازارهای مختلف بگذرانید و طعم‌های مختلف را بچشید.

طبیعت آرام

سفر به کره جنوبی

همان‌طور که اشاره شد کشور کره جنوبی هنوز مانند همسایگانش چین و ژاپن به عنوان مقصد برتر گردشگری شناخته نمی‌شود. در این کشور می‌توان طبیعت بکر و زیبا و زندگی سنتی کره‌ای را دید. حدود ۲۰ درصد از جمعیت کره‌ی جنوبی در سئول یا حومه‌ی آن زندگی می‌کنند و دهکدههای کوچک جایی است که می‌توانید سکوت و آرامش را در آن‌جا بیابید. راه‌آهن و اتوبوس گشت و گذار در این مناطق زیبا را آسان‌تر می‌کند. شالیزارهای برنج و معابد پنهان از جمله مواردی هستند که شما را در سفر به کره شگفت زده خواهند کرد.

اقامت در معبد

سفر به کره جنوبی

صلح و آرامش را می‌توان با اقامت در معابد به دست آورد. در این معبدها شما چند روزی را مانند یک راهب بودایی زندگی می‌کنید. این تورهای اقامت در معبد برای همه‌ی مردمی که به کره سفر می‌کنند برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان انتخاب‌های زیادی برای اقامت در معبد دارند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کره جنوبی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.