چطور پروازهای طولانی را تحمل کنیم؟
امتیاز ما

پرواز همیشه لذت‌بخش است و اکثر کسانی که تجربه‌ی پرواز داشتند، جدا از استرس و ترس معمول پرواز، آن را تجربه‌ای شیرین عنوان کرده‌اند. البته پرواز در همه‌ اوقات شیرین نیست، مخصوصا اینکه مسافت بسیار زیادی را با هواپیما طی کنید و چندین ساعت در آسمان باشید. در ادامه ۱۰ نکته‌ای که می‌تواند سفرهای طولانی‌مدت را قابل تحمل و حتی لذت‌بخش کند را می‌خوانید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید. انلاین خرید بلیط هواپیما را تجربه کنبد

۱- استراحت کافی داشته باشید

چطور پروازهای طولانی را تحمل کنیم؟

یکی از راه‌های ساده‌ای که باعث می‌شود سفر طولانی مدت برایتان سخت‌ نباشد، استراحت کافی پیش از پرواز است. در این شرایط شما می‌توانید راحت‌تر روی صندلی هواپیما را بنشینید و نیاز ندارید که خواب مورد نیاز بدنتان را در هواپیما برطرف کنید. اگر شب قبل از سفر ساعت‌تان را با مقصد پرواز تنظیم کنید و بر اساس زمان آنجا استراحت کنید، بدن‌تان راحت‌تر و سریع‌تر با زمان جدید هماهنگ می‌شود.

۲- صندلی خود را آپگرید کنید

شاید بپرسید چگونه؟ بسیاری از کسانی که به طور معمول پرواز می‌کنند، صندلی‌های (First Class) را به خاطر بهای بالای آن‌ها انتخاب نمی‌کنند، مخصوصا اگر سفر طولانی باشد. به همین خاطر بسیاری از شرکت‌های بزرگ هواپیمایی این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند که با پرداخت مبلغی اضافی در فرودگاه یا استفاده از امتیازاتی که شرکت برای آنها در نظر گرفته، صندلی خود را به حالت راحت‌تری با امکانات بیشتر آپگرید کنند.

۳- راحت باشید

وقتی که سوار هواپیما شدید، خود را در راحت‌ترین حالت ممکن قرار دهید. هر چیزی را که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، از هدست گرفته تا بطری آب و کتاب از کیف‌تان درآورید و در دسترس قرار دهید. کیف یا کوله‌تان را زیر پایتان نگذارید که تجربه‌ی ناخوشایندی است. مخصوصا اینکه به فضای اضافی برای پاهایتان نیز خواهید داشت. همچنین بهتر است که کفش‌هایتان را درآورید. چون فشار داخل هواپیما روی گردش خون شما تاثیر می‌گذارد.

۴- لباس گرم همراه داشته باشید

هوای داخل هواپیما می‌تواند بسیار سرد شود و شاید پتویی که به شما می‌دهند (اگر بدهند!) برایتان کافی نباشد. پس شما به لباس گرم و چند لایه نیاز پیدا می‌کنید. یک ژاکت، کلاه و جورابی پشمی برای این موقعیت عالی است. پس شلوار جین چسبان و لباس‌های نازک خود را در خانه بگذارید، مگر اینکه بخواهید ۱۰ ساعت بلرزید.