سفر به سنگاپور
امتیاز ما

هوای همیشه گرم و مرطوب سنگاپور، یک روز بارانی این کشور را به فرصتی مناسب تبدیل می‌کند تا لباس گرم بپوشید و از هوای خنک لذت ببرید. اگر طرفدار هوای بارانی هستید امروز با مجله‌ی دور و نزدیک همراه شوید تا به شما بگوییم که در یک روز بارانی در سنگاپور چه فعالیت‌هایی می‌توانید انجام دهید.

یک روز بارانی در سنگاپور ؛‌ از گونه های گیاهی و نادر دیدن کنید

باغ خلیج سنگاپور

اگر به طبیعت علاقه دارید، اجازه ندهید یک روز بارانی شما را از دیدن طبیعت باز دارد. باغ‌های خلیج، ۱۰۱ هکتار مساحت دارد و بسیار بزرگ‌تر از یک پارک معمولی است. گل‌ها و جنگل‌های این باغ مجموعه‌ای از گیاهان زیبا را به نمایش می‌گذارند و درختان عظیم‌الجثه‌ی این باغ نورپردازی‌های فوق‌العاده‌ای در هنگام شب دارند که محیط باغ را به صحنه‌ای از فیلم «آواتار» شبیه می‌سازد. جاذبه‌های این باغ باعث شده به محیطی دوستانه برای کودکان نیز تبدیل شود و اوقات خوشی را برای آنها در زمان تعطیات مدرسه و تعطیلات آخر هفته رقم بزند.

به دیدن هنر آسیای شرقی بروید

موزه ملی سنگاپور

یک روز بارانی شاید فرصت مناسبی باشد برای اینکه از موزه‌ها و گالری‌های هنری دیدن کنید. شاهکارهای هنری آسیای شرقی و قرن نوزدهم را در گالری ملی سنگاپور که به تازگی افتتاح شده ببینید. این موزه نه تنها محلی است برای نگهداری آثار تاریخی و هنری، بلکه خود ساختمان این موزه هم در مسیر استقلال این کشور بسیار اهمیت داشته است. اگر به دیدن دیگر آثار هنری تمایل دارید، می‌توانید سری به موزه‌های دیگر مانند موزه‌ی هنر، موزه‌ی ملی یا موزه‌ی تمدن آسیایی بزنید.

هیجان پرش از ارتفاع را تجربه کنید

سفر به سنگاپور

تا به حال شده که دوست داشته باشید از ارتفاع بپرید اما ترس از ارتفاع مانع تجربه‌ی این تفریح هیجان‌انگیز شده باشد؟ می‌توانید این کار را با «iFly Singapore»، که یک شبیه‌ساز پرش از ارتفاع است و در جزیره‌ی «سنتوسا» واقع شده تجربه کنید. این شبیه‌ساز، در حالیکه در یک مکان سربسته هستید، حس و هیجان پرش از ارتفاع را به شما القا می‌کند. تونل بادی‌ای که در آن قرار می‌گیرید به شما منظره‌ای از دریای جنوب چین را نشان داده و بادهای شدیدی که حس می‌کنید دقیقا همان هیجان و لذت پرش از ارتفاع را به شما خواهند بخشید.

خرید کنید

سفر به سنگاپور

اجازه ندهید باران شما را از فعالیت‌های مورد علاقه‌‌تان باز دارد. به مراکز خرید رفته با کمی خرید روحیه‌ی خود را عوض کنید. این مراکز خرید محیط‌های دوستانه و خانوادگی‌ای دارند و دارای زمین‌های بازی برای کودکان بوده و برندهای معروف را نیز می‌توانید در آنها پیدا کنید. می‌توان گفت سنگاپور مکان ایده‌آلی برای کسانی است که عاشق خرید هستند.

از آکواریوم دیدن کنید

سفر به سنگاپور

در آکواریوم بزرگ «S.E.A» در سنگاپور، بیش از ۱۰۰۰ گونه‌ی دریایی وجود دارد. این آکواریوم در «سنتوسا» واقع شده و یکی از بهترین آکواریوم‌های این کشور است. در این مکان می‌توانید شاهد زندگی جالب گونه‌های دریایی از جمله کوسه‌ی سرچکشی، اسب دریایی و سفره ماهی باشید.

به اسپا بروید

سفر به سنگاپور

اگر بارش باران باعث می‌شود بخواهید لحظاتی آرامش‌بخش را سپری کنید، می‌توانید به اسپا رفته و از ماساژ و جوان‌سازی بهره ببرید تا خستگی و استرس روزانه را از تن خود بیرون کنید. سنگاپور اسپاهای زیادی دارد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید؛ از اسپاهای آسیایی گرفته تا اسپاهای لوکس در هتل‌های مدرن.

غذاهای داغ چینی بخورید

سفر به سنگاپور

خوردن یک سوپ داغ در روزهای بارانی واقعا می‌چسبد. اما در سنگاپور، یک بعدازظهر بارانی را با خوردن غذاهای چینی یا «دیم سوم» سپری می‌کنند. سوپ و دامپلینگ، کیک هویج و دامپلینگ مرغ بخارپز از جمله‌ غذاهایی هستند که در روزهای سرد می‌توانید بخورید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.