صبحانه در باتومی
امتیاز ما

برای گذراندن یک تعطیلات لذت‌بخش گاهی اوقات باید صبحانه یا برانچ را در خارج از منزل صرف کرد. خوشبختانه مناطق ساحلی باتومی مکان‌های فوق‌العاده‌ای برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه دارد که همه‌ی آن‌ها دارای قیمت‌های مناسبی است. با سر زدن به این مکان‌ها می‌توانید یک روز پر انرژی را شروع کنید. امروز در مجله‌ی دور و نزدیک چند نمونه از این کافه‌ها و رستوران‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برانچ صبحانه در باتومی

کافی شاپ شکلات

صبحانه و برانچ در باتومی

کافی شاپ شکلات که با نام «Chocolate Coffee Room»  شناخته می شود، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای صرف صبحانه در باتومی به آنجا بروید. قیمت تمام غذاهای صبحانه ۶ لاری گرجستان است و شامل املت، شوربای جو با میوه‌های فصلی، ماست خانگی و میوه‌های فصلی و نان تست و کره است. اگر هیچ‌کدام از این غذاها برایتان جذاب نیست می‌توانید پاستا، سالاد و دامپلینگ سفارش دهید.

کافه تنجرین

صبحانه و برانچ در باتومی

آنچه کافه «تنجرین» را معروف می‌سازد طراحی مدرن و زیبا و غذاهای با کیفیت و خوشمزه است. برای افرادی که عاشق صبحانه هستند، این کافه ۳ غذای مخصوص دارد. تخم مرغ نیمرو بر روی تست به همراه اسفناج و سس پنیر به قیمت ۶ لاری گرجستان، ساندویچ‌های گرم با نان خانگی، خیار، سالاد سبز، پنیر محلی و سالمون به قیمت ۱۲ لاری گرجستان و پنکیک پنیر با سس ترش و «کیسل» گیلاس به قیمت ۸ لاری گرجستان. با خرید بلیط هواپیما تهران تفلیس از دور و نزدیک سفر مطمئنی را تجربه کنید. بهترین زمان سفر به گرجستان

کافه گاردن

صبحانه و برانچ در باتومی

اگر در فصول گرم به باتومی سفر می‌کنید حتما برای صرف صبحانه در باتومی یا برانچ به کافه گاردن بروید و در فضای باز آن بنشینید و از غذا لذت ببرید. منوی صبحانه بسیار متنوع بوده و شامل صبحانه‌های ترکی، انگلیسی، تست فرانسوی، املت با کالباس و پنیر و سس ترش، کرپ با رویه‌های مختلف است. قیمت غذا در این کافه بسیار مناسب است و در محدوده‌ی ۱/۵ تا ۵ دلار قرار دارد.

کافه‌ گوستی گاستروبار

صبحانه و برانچ در باتومی

این کافه متعلق به یک خانواده‌ی روسی است که در باتومی زندگی می‌کنند و یکی از بهترین منوهای صبحانه در باتومی را دارد. با وجود اینکه این منو زیاد متنوع نیست اما غذاهای معروفی مانند املت، شوربای جو، پنکیک و سالادهای متنوعی برای مشتریان فراهم می‌کند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر این منو سرو می‌شود و دارای قیمتی تا حدود ۲/۵۰ دلار است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.