سفر خارجی ایمن
امتیاز ما

یک سفر جذاب دسته جمعی در پیش دارید، یا تنهایی به سفر ماجراجویانه‌ای خواهید رفت، یا بعد از مدت‌ها می‌خواهید به تعطیلات بروید و همه‌ی برنامه‌ی شما در خارج از کشور است؟ کشف جاهای جدید دنیا یکی از لذت بخش‌ترین کارها است. با این حال، حوادث تروریستی اخیر سبب شده تا فکر سفر به خارج کمی ترسناک شود اما نباید بگذارید این ترس جلوی شما را بگیرد و نگذارد به ماجراجویی که این همه منتظرش بوده اید، برسید. در ادامه ۳ نکته مهم را به شما خواهیم گفت تا در جاده یا هواپیما، ‌سفر خارجی ایمن و  مطمئنی داشته باشید. با دور و نزدیک همراه باشید.

چگونه سفر خارجی ایمن داشته باشیم؟

۱٫ همه مدارک‌تان را همراه داشته باشید

حواس‌تان باشد قبل از این که به فرودگاه بروید، چک کنید که پاسپورت، یک کارت شناسایی معتبر،‌ فتوکپی آن‌ها و هم چنین ویزاهایی که برای سفر لازم دارید، را برداشته‌اید.  محض اطمینان  به جهت سفر خارجی ایمن داشته باشید. تصویر آن‌ها را در چند جا مانند گوشی خودتان و همراهتان، نگه‌دارید، ‌یا حتی برای خودتان‌ ایمیل کنید و یا روی دراپ باکس قرار دهید.

۲٫ تمام قوانین و مقررات مربوط به چمدان‌ها را بخوانید و رعایت کنید

منظور از قوانین و مقررات مربوط به چمدان‌ها یعنی اندازه ساک‌تان طبق مقررات باشد و هیچ چیز ممنوعی درون آن نباشد. مثل همیشه، مهم‌ترین وسایل مثل کارت شناسایی را در جیب یا کیف دستی‌ خود نگه‌دارید و هیچ وقت نگذارید کیف دستی‌تان از جلوی چشم دور شود.

بسته‌بندی درست و دانستن این که دقیقا هر چیزی کجا است،‌ می‌تواند از اضطراب شما کم کند و در صورتی که به مشکل و یا تاخیری برخوردید،‌ به کارها سرعت می‌دهید.

۳٫ تحقیق و جست و جوی لازم را انجام دهید

اگر می‌توانید، ‌با محلی که برای بازدید می‌روید،‌ آشنا شوید. برای نمونه، نقشه را به دقت بررسی کنید و راه‌ها و سیستم حمل و نقل و چگونگی رسیدن به محل مورد نظر را چک کنید تا برای حرکت در سطح شهر سردرگم نباشید.

برای رزرو آنلاین هتل‌های خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.