شهر رویایی سویا اسپانیا
امتیاز ما

هنگام ورود به شهر سویا احساس خواهید کرد وارد دوران قرون وسطی شده‌اید. کاخ‌های حفاظت شده، راه‌های سنگ‌فرشی، کوچه‌هایی با درختان پرتقال و تعداد زیاد رستوران کوچک و کافی‌شاپ‌هایی که این شهر را به شهری دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. در ادامه با دور و نزدیک همراه باشید.

 برای سفر امروز آماده‌اید؟

در قلب شهر سویا و در میدان «تریمف» (Triumph Plaza) هستیم . کافیست نگاهی به اطراف بیاندازید تا سومین کلیسای بزگ جهان را که پانصد سال پیش ساخته شده ببینید. هزینه ورودی برای بزرگسالان ۹ یورو میباشد اما با همراه داشتن کارت دانشجویی قیمت آن تنها ۴ یورو خواهد بود. در داخل این عمارت یک حیاط کوچک بسیار زیبا با درختان پرتقال به چشم می خورد.

در کنار این همه زیبایی شما را به یک ورزش دعوت می‌کنم. آماده هستید؟ پس تنبلی را کنار بگذارید و یک صعود را تجربه کنید. وقتی هفده طبقه از پلکان عمارت بالا برویم به علامتی زیر بر می خوریم که این بدان معناست که ما به قله برج جیرالدو (Giralda tower) رسیده‌ایم.

در این نقطه بلند و بر فراز این برج انتظار چه چیزی را دارید؟ چند ناقوس بزرگ و هوای مطبوع و تازه. دیگر چه چیزی می‌خواهید؟ چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر سویا از بلند‌ترین نقطه شهر در اختیار شماست. این تازه شروع تور ما بود. حالا بیایید کمی در کوچه پس کوچه‌های قدیمی شهر پرسه بزنیم  و از شیرین‌های سنتی و تنقلات خریداری کنیم تا انرژی کافی برای ادامه راه را داشته باشیم.

اگر محل اسکان شما نزدیک منطقه «سانتا کروز» (Santa Cruz) باشد به شما تاکید می‌کنم تا پیاده روی شبانه زیر نور زرد چراغ‌های دو سوی خیابان که انعکاس نورشان بر درختان پرتقال ، مناظر بدیعی خلق کرده است را از دست ندهید.

قبل از حرکت بسمت خیابان «گواداکیویر» (Guadalquivir) حتما شکلات مخصوص اسپانیایی بنام «Churros con» را امتحان کنید. این شکلات بر خلاف همتایان اروپایی خود بدون پودر شکر و دارچین و همراه با شکلات داغ اسپانیایی سرو می‌شود که خستگی ناشی از پاده‌روی شیب تند «جیرالدا» (Giralda) را نیز بر طرف می‌کند. دنبال مغازه‌ی عالی و بهترین شکلات نگردید چون این شکلات سنتی از هر جا تهیه شود خوش‌مزه و دلنشین است.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.