قبیله آدمخواران آگوری
امتیاز ما

همه ی ما داستان هایی درباره آدمخواران شنیده‌ایم. اما «کریستیانو اوستینلی»، عکاس ایتالیایی که از قبیله آگوری در شهر «واراناسی» هندوستان دیدار کرد، تصاویری از این قبیله منتشر کرد که شامل راهبانی است که مراسمی از قبیل خوردن گوشت انسان و همچنین خوردن خون و دیگر ضایعات بدن در جمجمه انسان را برگزار می‌کنند. در ادامه‌ی این مقاله با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

کریستیانو از نحوه زندگی مردم این منطقه دورافتاده عکس‌های زیادی گرفت. او می‌گوید: «این منطقه بسیار اسرارآمیز است و مردم هندوستان از این مکان وحشت دارند. گفته می‌شود این افراد می‌توانند آینده را پیشگویی کرده، روی آب راه بروند و پیشگویی‌های شیطانی داشته باشند».

این راهبان از ترکیب مواد دارویی و مدیتیشن برای رسیدن به حالت خلسه و نزدیک شدن به خدای هندو، لرد شیوا استفاده می‌کنند. آگوری‌ها اعتقاد دارند با انجام اعمالی که دیگران ناشایست و آزاردهنده می‌پندارند، می‌توانند به درجاتی از روشنگری و دانایی برسند.

از دیگر مراسم آزاردهنده‌ی راهبان آگوری خوردن سر حیوانات زنده، پوشاندن بدن خود از خاکستر اجساد سوخته و انجام عبادت بر روی این اجساد است.

این قبیله در میان مکان‌هایی که مخصوص مرده‌سوزی است زندگی می‌کنند. آنها اعتقاد دارند لرد شیوا و الهه «کالیما» در این مکان‌ها حضور دارند و از آنچه مردم دور می‌ریزند تغذیه می‌کنند. آنها همچنین اعتقاد دارند که جسم و خون فانی است و بدن انسان بی‌اهمیت و ناچیز است. آگوری‌ها اغلب از دنیای مادی فاصله می‌گیرند و از لباس و پوشش استفاده نمی‌کنند تا بدن انسان را در خالصانه‌ترین و خاکی‌ترین وضعیت ممکن نشان دهند.

آن‌ها این عقیده را با زندگی کردن در قبرستان‌ها و احاطه کردن خود با مرگ و تباهی نشان می‌دهند. ریشه‌ی قبیله‌ی آگوری به «بابا کینارام»، اهل فرقه پروتستان در قرن 17 بازمی‌گردد که گفته می‌شود تا سن 170 سالگی زندگی کرد.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.