راهکارهایی برای جلوگیری از تاخیر در تحویل بار در پروازها
امتیاز ما

در بیشتر موارد پروازهای هواپیما با تاخیر انجام می‌شوند اما با این همه می‌توان از مهمترین تاخیر عذاب‌آور هم دوری کرد. در حالی که راهی فرودگاه می‌شوید، این مطلب کوتاه را هم مطالعه کنید چون به احتمال زیاد به دردتان می‌خورد. با مجله اینترنتی دور و نزدیک همراه باشید.

چنان چه بساط بررسی و وارسی چمدان خود در بین باشد، کمترین زمان ممکنی که این کار می‌تواند شما را در فرودگاه به خود معطل کند، 15 دقیقه است. در این حالت معمولا آدم‌ها کم تحمل می‌شوند ولی چاره‌ای جز انتظار برای رسیدن محموله حامل بار خود ندارند. اما راهی هست که می‌توان به وسیله آن این مرحله زودتر پشت سر گذاشت یا دست کم، کمی زودتر سپری کرد. فقط اندکی هنر زبان‌بازی می‌خواهد. اگر هم به دنبال اجتناب از تاخیرات هستید، یادتان باشد که مسافرت در روزهای تعطیل همیشه بیشترین تاخیرها را دارد.

زمان بعدی که خواستید با هواپیما جایی بروید، به متصدی مربوطه بگویید که روی چمدان یا ساک شما برچسب عبارت «شکستنی است» را بچسباند. در این صورت همه متصدیان و ماموران و باربران موظف می‌شوند تا کیف یا چمدان شما را با احتیاط ویژه و چند برابر جابه‌جا کنند. این روش با همه حسنی که دارد یک بدی هم دارد و آن این است که وسایل شما و به خصوص همان چمدان یا ساکی که بر رویش برچسب عبارت «شکستنی است» چسبانده شده است آخرین محموله‌ای می‌شود که بارگیری می‌کنند.

در عوض، همین که هواپیما فرود آمد و روی زمین نشست، محموله شما جزو نخستین بار است و هیچ کس جرات ندارد تا با وسایل شما با بی‌احترامی و خشونت رفتار کند. اگر هم نمی‌خواهید به دروغ بگویید که حامل لوازم و وسایل شکستنی هستید، سعی کنید از آخرین نفراتی باشید که بار و محموله خود را تحویل می‌دهید تا وسایل شما بر روی وسایل دیگران قرار بگیرد.

اگر هم حوصله مچ‌گیری و دردسر ماموران را ندارید، می‌توانید به روال معمول همیشه عمل کنید اما در این روش مجبورید که وسایل خود را به دنبال خود یدک بکشید و اطمینان حاصل کنید که از درگاه امنیتی به سلامت عبور می‌کند. به این معنی که نباید کاری کنید که باعث جلب توجه مامور یا متصدی شوید وگرنه به وسایل‌تان گیر می‌دهند و باید معطل باز کردن وسایل و وارسی آنها را متحمل شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.