رستوران ناریساوا (Narisawa)
امتیاز ما

رستوران ناریساوا (Narisawa) در توکیو واقع شده و در لیست بهترین رستوران‌های آسیایی از دید کاربران سایت «تریپ ادوایزر» (TripAdvisor) رتبه یک را دارد. این رستوران غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای هم دارد. یکی از کاربران درباره آن نوشته است: «هر چیزی که تاکنون درباره غذا فکر می‌کردید را فراموش کنید. تجربه غذا خوردن در این رستوران با هر جای دیگری در دنیا متفاوت است». غذاها در این رستوران ارزان نیست اما به نوشته کاربران سایت تریپ ادوایزر، ارزش هزینه کردن را دارد. طراحی رستوران کاملا ساده است تا توجه افرادی که به داخل آن آمده‌اند تنها معطوف غذا باشد، نه چیز دیگری. این رستوران در رده‌بندی بهترین رستوران‌های دنیا در رده هشتم سایت تریپ ادوایزر قرار دارد. در ادامه‌ی این مقاله با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 

یکی از کاربران نوشته که غذای این رستوران خوب است اما سرویسی که ارائه می‌شود بیش از حد عالی است و شاید به همین دلیل است که این رستوران یکی از رستوران‌های گران به حساب می‌آیند. آن‌ها از مواد غذایی بسیار تازه از سراسر ژاپن استفاده می‌کنند و غذا را به شیوه‌ای خلاقانه درست می‌کنند. مزه‌ی غذا به نوشته کاربران بسیار عالی است.

همچنین تزیین غذا‌ها هم بسیار مورد توجه کاربران این سایت قرار گرفته است. به طوری که یکی از این کاربران نوشته در این رستوران روی برخی از بشقاب‌های غذا گل گذاشته می‌شود.

یکی دیگر از کاربران نوشته: «اگر در توکیو هستید، عاشق غذایید و برایتان مهم نیست که برای یک وعده غذایی مبلغ قابل توجهی بپردازید، فرصت رفتن به ناریساوا را از دست ندهید، چون فراتر از خوب است! هر بشقاب غذا اثری هنری هم از نظر زیبایی‌شناسی و هم از نظر طعم است. بهترین غذای آن یا در واقع غافلگیرکننده‌ترین غذای آن نان است که در سر میز درست می‌شود و همچنین بادمجان».

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ٰژاپن به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.