جواهرات پنهان
امتیاز ما

مقصدهای زیبا و باورنکردنی در اروپا وجود دارند که برای ما شناخته‌شده هستند مانند آمستردام و کانال‌های آبی آن، مرکزهای خرید در لندن و موزه‌های زیبا و غنی در پاریس. اما این تمام ماجرا نیست. اروپا دارای گنجینه‌های پنهان دیگری است که برای کمتر کسی شناخته‌شده هستند. از روتنبرگ در آلمان تا شهر پرکو در کرواسی. با ما همراه باشید تا زیباترین مقصدهای کشف نشده در اروپا را بشناسیم. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 یونان

یکی از جواهرات پنهان اروپا، قاموس جزیره‌ای است که در آن افسانه‌ها فرمانروایی می‌کنند. پدر علم ریاضیات فیثاغورث ، فیلسوف بزرگ اپیکور و ستاره‌شناس یونان باستان آریستارخوس در این جزیره زندگی کرده‌اند. جایی است که هرودت در آن به نوشتن مشغول بوده و به‌عنوان یک مرکز مهم تجاری در دریای اژه که دارای یک نیروی دریای بزرگ بوده است شناخته می‌شود. قاموس جزیره‌ای است با پوشش گیاه انبوه و چشم‌اندازهای بکر که سرشار از نور و رنگ هستند. چه در کوهستان Mt و کوه آمبلوس با سرمای زمستان‌های الم و با باران‌های بی‌پایان قدم بزنید چه در غارها و دره‌های این جزیره زیبا ، هر گامی که بردارید چیزی بر شما الهام می‌شود. قاموس  یادآور یک شهر یونان باستان در اندازه مینیاتوری است.

ایتالیا ، سیتیوا

این منطقه مابین دو شهر بافاصله نه‌چندان زیاد از هم قرار دارد. سیتیوا تپه‌ای است که تنها از طریق راه باریک طولانی که از جاده شهر جدا می‌شود قابل‌دسترسی است. سیتیوا یک شهر قرون‌وسطایی جذاب است که تقریباً یک رنسانس کامل است (نمای کلیسای شهر در طول دوره رنسانس بازسازی‌شده است اما شهر به‌طور کامل قرون‌وسطایی است). باوجود لقب شهر که به شهر مردگان معروف است اما در فصل توریستی ازدحام و شلوغی زیادی را تجربه می‌کند. پل طولانی و زیبایی که بر روی دره ساخته‌شده است هر چه بیشتر به تپه نزدیک می‌شود شیب آن بیشتر می‌شود و می‌تواند برای کسانی که خواهان دیدن مناظر زیبای آن هستند چالش جالبی باشد.

 

آلمان روزنبرگ

با اولین نگاه به این شهر در یک‌چشم بر هم زدن می‌توانید به ۱۰۰۰ سال پیش برگردید و خود را در قرون‌وسطا تصور کنید. اجازه دهید ساختمان‌ها، کوچه‌ها و نمای قدیمی بناهای شهر شمارا با خود به یک سفر زمان ببرد، سفری به قرون‌وسطا و رنسانس. هنگامی‌که از راه‌ها و جاده‌های شهر عبور می‌کنید می‌توانید شاهد مناظر تاریخی آن باشید. نمای خانه‌ها، پنجره‌ها و چشمه‌ها همگی یادآور دوران گذشته باشکوه شهر هستند. سوغات  آلمان

کرواسی، پرکو

پرکو در مرکز جزیره Ugljan است که به‌عنوان نماد ایالت شناخته می‌شود و در اطراف شهر خانه‌های تابستانی متعددی وجود دارند که در فصل گرما ساکنین شهر برای تفریح وقت خود را در آنجا می‌گذرانند. بهترین راه برای احساس جوانی قدم زدن در امتداد ساحل و یا نوشیدن نوشیدنی موردعلاقه‌تان دریکی از تراس‌های خانه‌هایی است که در کنار ساحل ساخته‌شده‌اند.

 

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.